10 razloga zašto se vaš visokotlačni perač neće upaliti ( i rješenja)

1685396033 10 razloga zasto se vas miniwash nece upaliti i AgroPower Vrtni alati i strojevi

S ljetom dolazi toplije vrijeme. A s toplijim vremenom dolazi i potreba za čišćenjem. Kao što je najnovija i najbolja tehnologija pokazala, najbolji način da zapravo uklonite zimsku prljavštinu sa svoje zemlje je korištenje visokotlačnog perača.

Visokotlačni perači izvrstan su alat za sve koji vole sami brzo i jeftino čistiti površine. Mogu biti posebno korisni za projekte poput čišćenja dvorišta, pranja prozora ili sapuna automobila. Međutim, ponekad možete otkriti da je pokretanje vašeg visokotlačnog perača malo teško ili da se uopće ne pokreće.

Nastavite listati kroz prvih deset razloga zašto se vaš visokotlačni perač ne pokreće ili ne ostaje uključen, bilo da je električni ili plinski, te nekoliko detaljnih prijedloga i uputa kako to popraviti.

Zašto se vaš električni visokotlačni perač ne pokreće

Prvi razlog: Svjećica

Obavezno provjerite ima li na svjećici znakova oštećenja ili čak blagog trošenja. To može uzrokovati problem ako je porculanski izolator napuknut, ugljik se snažno taloži na elektrodi ili je elektroda izgorjela ili oštećena.

Kupujte pametno – Odaberite najbolju ponudu alata za svoj vrt i dvorište!

Da biste provjerili je li stvarno više neupotrebljiv, možete upotrijebiti tester svjećica da vidite ima li električnu struju. Budući da se struja koristi za detonaciju mješavine zraka i goriva unutar cilindra kako bi se stvorila snaga koja joj je potrebna za rad, ona je prilično bitan dio vašeg motora.

Da biste to popravili, jednostavno ga zamijenite. U svakom slučaju, preporuča se zamijeniti svjećicu nakon svakih sto sati korištenja ili nakon svake sezone, što god nastupi prije. To će vam pomoći da održite učinkovitu potrošnju goriva i osigurate da se vaš visokotlačni perač pokreće svaki put.

1685389786 79 Imaju li visokotlacni peraci svjecice AgroPower Vrtni alati i strojevi

Drugi razlog: Karburator

Ako koristite visokotlačni perač na plin, vaš problem može biti malo kompliciraniji. To je zato što se plin i mehanika potrebna za njegovu obradu mogu lako napuniti.

Ostavljanje starog goriva u visokotlačnom peraču tijekom zime uobičajena je pogreška koju ljudi čine kada prvi put koriste visokotlačni perač, jer može začepiti rasplinjač.

Budući da plin s vremenom može ispariti, za sobom ostavlja gustu, ljepljivu masu od raznih aditiva koji mogu začepiti stvari i spriječiti pokretanje motora. Ako smatrate da je to slučaj, sve što trebate učiniti je očistiti ga.

Upotrijebite sredstvo za čišćenje karburatora da uklonite sve te ološe. Ako se čini da ovo ne radi, možete pokušati obnoviti ili zamijeniti cijeli rasplinjač.

Treći razlog: Indukcijski svitak

Vaš svitak paljenja šalje napon na svjećicu kada motor radi i radi. Ako ne uspije, to može biti glavni razlog zašto se motor ne pokreće.

Da biste to popravili, samo zamijenite svitak paljenja. Ali prije nego što to učinite, morate se uvjeriti da vaša svjećica radi, jer je to vjerojatniji problem. Ako vaša svjećica stvarno radi, možete koristiti tester zavojnice paljenja da biste riješili problem.

Zamjena zavojnice za paljenje je prilično jednostavna, može se obaviti za nekoliko sati i uz pomoć kućanskih alata.

Četvrti razlog: ključ zamašnjaka

Ključ zamašnjaka je mali komad metala koji se uklapa u radilicu i zahvaća zamašnjak. Zamašnjak je dizajniran za nekoliko različitih, vrlo važnih namjena.

Jedna od namjena je održavati motor hladnim distribucijom zraka oko bloka motora. Drugi je održavanje ispravne brzine motora puhanjem zraka kroz zračnu lopaticu na pneumatskom regulatoru. Magneti postavljeni s vanjske strane zamašnjaka također su neophodni za paljenje motora, tako da se ne mogu oštetiti.

Ako se motor ne pokrene ili se iznenada zaustavi nakon što visokotlačnim peračem udarite u tvrdi predmet, ključ zamašnjaka se može slomiti na pola kako bi se spriječilo oštećenje motora. Ako se pokvari, jednostavno ga zamijenite.

Da biste riješili problem ključa zamašnjaka jednostavno:

  1. Odvojite kabel svjećice i izvadite ga iz svjećice.
  2. Uklonite vijke koji drže poklopac na mjestu, a zatim uklonite poklopac.
  3. Ako vaš motor ima kočnicu zamašnjaka, skinite poklopac.
  4. Odvojite vanjski kraj opruge kočnice.
  5. Ako vaš motor ima spojku zamašnjaka, uklonite je. Obavezno držite zamašnjak držačem zamašnjaka ili trakastim ključem.
  6. Provjerite je li matica zamašnjaka navučena na radilicu. Ugradite izvlakač zamašnjaka tako da stane u rupe na glavčini zamašnjaka.
  7. S maticom zamašnjaka pričvršćenom na radilicu, ugradite izvlakač zamašnjaka tako da njegovi vijci stane u rupe uz glavčinu zamašnjaka. Ako rupice nemaju navoj, upotrijebite samorezni izvlakač zamašnjaka ili probušite rupe 1/4 X 20 slavinom.
  8. Ravnomjerno zakrenite matice izvlakača zamašnjaka dok se zamašnjak ne oslobodi. Zatim uklonite zamašnjak i ključ i zamijenite ih novima.

Peti razlog: Nema plina ili loš plin

Ako vam treba malo više energije i koristili ste visokotlačni perač na plin, morate pratiti koliko vam je spremnik pun i koliko vam je svjež plin. Uobičajena pogreška koju ljudi čine je da ne shvate da im je upravo ponestalo benzina u spremniku ili da koriste stari plin.

Obični benzin također traje samo oko šest mjeseci, pa ga je najbolje iskoristiti u potpunosti prije nego što počne oštećivati ​​rasplinjač. Također je prilično jednostavno dodati stabilizator goriva nakon punjenja spremnika. To mu može pomoći da traje mjesecima dulje nego inače.

Za optimalne performanse, trošite ili mijenjajte plin svakih jedan do tri mjeseca.

Šesti razlog: Ulje

Zamjena ulja neophodna je rutina održavanja za svaki motor, veliki i mali. Čak i u električnim visokotlačnim peračima trebat će vam ulje kako bi pumpa radila, pa ga morate mijenjati dva do četiri puta godišnje.

Najbolje je mijenjati ulje u vašem visokotlačnom peraču svakih 200-250 radnih sati ili svakih tri do šest mjeseci ako ga često koristite. Sjajan način da to zapamtite je da to zakažete izravno zajedno s izmjenom ulja u automobilu ako to radite ručno.

1685388037 Koje je ulje najbolje za vas visokotlacni perac AgroPower Vrtni alati i strojevi

Sedmi razlog: Električna utičnica

U ovo doba električnih alata, lako je zaboraviti da utičnice ponekad prestanu raditi.

Testirajte utičnicu koju koristite tako da uključite nešto drugo i provjerite je li uključena. Ako ništa ne radi s ovom utičnicom, jednostavno upotrijebite drugu. Međutim, ako se čini da to ne predstavlja problem, svakako pogledajte kabel za napajanje visokotlačnog perača i uvjerite se da nije slomljen ili izlizan ni na jednom mjestu.

Nešto što možete lako vidjeti su zahtjevi za performansama visokotlačnog perača. Ako je izlazni napon na izlazu prenizak za ono što je potrebno za visokotlačni perač, neće raditi.

Osmi razlog: Filter zraka

Zračni filtar u vašem visokotlačnom peraču pomaže da prljavština, krhotine i druge neugodne stvari ne uđu u unutrašnjost motora vašeg tlačnog perača i pomaže mu da traje što je dulje moguće.

Ako ustanovite da vaš visokotlačni perač, posebno plinski, pati od nedostatka energije, čišćenje ili zamjena filtera može biti jednostavno rješenje.

Očistite filtar zraka tako da ga natopite čistim motornim uljem otprilike svaka tri mjeseca ili pedeset sati (ili deset sati ako radite u ekstremno prašnjavim uvjetima). Suhi ili blago natopljeni filter zraka moći će uhvatiti samo veće čestice koje dugoročno ne rade dobro vašem motoru.

Evo nekoliko općih koraka za čišćenje zračnog filtra:

  1. Uvijek odspojite svjećicu.
  2. Skinite poklopac filtra zraka.
  3. Skinite krilnu maticu na vrhu sklopa filtra zraka.
  4. Izvucite cijeli filter zraka.
  5. Ako ga zamijeniteumetnite novi filtar zraka i zamijenite krilnu maticu i poklopac.
  6. Ako očistite stari filter i njegovu ponovnu upotrebustavite ga u kupku sa sapunicom kako biste isprali svu prljavštinu.
  7. Stavite ga u kadu s čistom vodom kako biste isprali ostatke sapuna.
  8. Osušite čistom salvetom i ostavite da se suši na suncu tridesetak minuta. Provjerite da nije došlo do oštećenja nakon ovog postupka.
  9. U spužvicu dodajte malo ulja kako biste bili sigurni da je dobro zasićena i stavite je u vrećicu s patentnim zatvaračem. Umasirajte ga kada je u vrećici da potpuno prekrije ulje i sačuvate ruke od ulja.
  10. Uklonite višak ulja u suhu salvetu.
  11. Vratite filtar u kućište i vratite poklopac.

Deveti razlog: Popravite ili zamijenite povratni starter tlačnog perača

Ako vaše uže za vuču ne vuče ili ne vuče ispravno, vjerojatno se vaš motor neće okretati kada povučete uže za starter. Ovo je jednostavan popravak jer ćete morati zamijeniti starter za rikverc kako biste ponovno pokrenuli motor.

Evo nekoliko koraka za lakšu zamjenu pokretača za vožnju unatrag:

  1. Uklonite matice koje drže sklop startera za motor i podignite ga.
  2. Izvucite uže lijevo u sklopu startera, pazeći da ga ne povučete previše dok ne dođete do točke na kojoj je uže pričvršćeno.
  3. Pričvrstite remenicu malim odvijačem kako se ne bi automatski premotavala.
  4. Izvažite kraj užeta ili ga odrežite na kraju ako ga zamjenjujete.
  5. Prilikom zamjene užeta, otvor na remenici poravnajte s rupom na kućištu, imajući na umu da se unutarnji dio mehanizma mora okrenuti tako da bude zategnut na oprugu.
  6. Učvrstite remenicu odvijačem kako biste je držali na mjestu.
  7. Provucite uže, što može potrajati nekoliko pokušaja. Kada uđete, zavežite čvor na kraju užeta i zalijepite ga tako da se nikada ne odmota.
  8. Pustite uže da se premota i zaustavi ga kada s njega ostane visjeti samo nekoliko metara. Razmislite o lako uklonjivom čvoru na sredini vanjske strane užeta kako biste bili sigurni da nikada ne uđe u kućište, što vam daje pristup ovim nekoliko staza.
  9. Vratite poklopac na vrh sklopa startera i pričvrstite ga maticama koje ste uklonili.
  10. Uhvatite ručku startera i uklonite uže koje je ostalo na njemu. Provucite kraj užeta koji ste upravo ugradili u jastučić i zavežite čvor i stavite malo super ljepila u njega ako želite.
  11. Navucite uže natrag na omču ručke radi lakšeg pristupa.

Deseti razlog: Nizak ili nikakav pritisak vode

1652046433 508 10 razloga zasto se vas visokotlacni perac nece pokrenuti s Moj Dom Moj Život

Dobar tlak vode ključ je za čišćenje stvari. Međutim, čini se da je uobičajen problem to što imate mali ili nikakav pritisak vode. Na sreću, oni se mogu riješiti nekim prilično jednostavnim rješenjem.

Ako je pritisak nizak, problem, općenito nije kod stroja, već kod vašeg izvora vode. Odmotajte crijevo, ponovno provjerite je li slavina potpuno otvorena i provjerite koristite li vrtno crijevo koje je dovoljno veliko za vaše potrebe u smislu promjera.

Možda vam upravo treba...

-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.