Što učiniti ako je vaš visokotlačni perač “poplavljen”

perac5343556567 AgroPower Vrtni alati i strojevi

U ovom članku podijelit ćemo najbolje rješenje za popravak vašeg “poplavljenog” visokotlačnog perača. To će smanjiti vaš napor i stres kada donesete informiranu odluku.

Što učiniti ako je visokotlačni perač “poplavljen”?

Kako biste popravili potopljeni visokotlačni perač, pomoću ravnog odvijača odvrnite poklopac zračnog filtra s motora vašeg visokotlačnog perača . Pažljivo skinite poklopac, a zatim skinite filtar za zrak. Zatim umetnite svoj odvijač u ventil za usis zraka vašeg tlačnog perača, na taj način možete otvoriti leptir ventil, puno usisavanja zraka spriječit će prekomjerni plin u komori klipa.

Pomaknite se dalje kako biste pročitali opsežan vodič korak po korak za popravak vašeg “poplavljenog” visokotlačnog perača.

Kupujte pametno – Odaberite najbolju ponudu alata za svoj vrt i dvorište!

“Poplavljen” motor tlačnog perača

Potopljeni motor je pretjerano napunjen mješavinom zraka i goriva. “Poplava” neće dopustiti da se vaš motor zapali. To se događa kada mješavina zraka i goriva prijeđe gornju granicu eksplozivnosti motora vašeg tlačnog perača.

Morat ćete očistiti motor kako biste ga ponovno pokrenuli. Ponekad će se motor vašeg visokotlačnog perača zaustaviti iz radnog stanja zbog “poplave”. Kada pokušate pokrenuti visokotlačni perač po iznimno hladnom vremenu, dolazi do “poplave”.

7 najčešćih razloga koji mogu uzrokovati “poplavu” vašeg visokotlačnog perača su:

  • Iznenadni pokušaj ponovnog pokretanja motora s automatskim čokom,
  • Začepljena prigušnica,
  • Pumpani akcelerator,
  • Ljepljivi karburator,
  • Nepravilno pokretanje,
  • Zaglavljeni ventil i
  • Pretjerano premazivanje.

“Poplava” se može dogoditi i pri ekstremno visokim temperaturama.

Toplina će uzrokovati isparavanje goriva u plovnoj komori rasplinjača u usisnom razvodniku. Toplina će uzrokovati da smjesa zraka i goriva premaši gornju granicu eksplozivnosti motora tlačnog perača. Visoke temperature također mogu dovesti do drugog problema koji se naziva parna blokada.

Najjednostavniji način da otkrijete je li vaš motor preplavljen gorivom je da uklonite njegovu svjećicu i provjerite je li motor vlažan. Ako ustanovite da je svjećica mokra, morate osušiti cilindar prije pokušaja ponovnog pokretanja visokotlačnog perača. Komprimirani zrak vam može pomoći da ubrzate proces isušivanja cilindra.

Vaš visokotlačni perač ima dvotaktni motor koji je mali motor s unutarnjim izgaranjem. Ima jedan cilindar i radi na kombinaciji benzina i ulja. Ulje služi za podmazivanje radilice i klipa, dok benzin daje snagu motoru vašeg visokotlačnog perača.

Do ozbiljne vrste “poplave” dolazi kada puno goriva uđe u komoru za izgaranje motora vašeg visokotlačnog perača. Kada ostavite prigušnicu preširoko otvorenu, to uzrokuje ulazak velike količine goriva u komoru za izgaranje, što dovodi do “poplave”. Smanjuje mrtvi volumen vaše komore za izgaranje.

Ovo stavlja tako veliko opterećenje na elektropokretač da ne uspijeva zapaliti motor. Vaš motor je također izložen riziku nepopravljivog oštećenja zbog ravnomjernog razrjeđivanja ulja za podmazivanje s gorivom i prekomjerne kompresije. Ovu situaciju također možete nazvati “poplavom” motora.

Nekoliko mogućnosti koje dovode do situacije da puno goriva teče u motor su; oštećeni plovak rasplinjača koji ne može ispravno zatvoriti igličasti ventil za dovod goriva ili prašina/krhotine zaglavljene unutar igličastog ventila za usisavanje goriva što ga sprječava da se čvrsto zatvori. Gorivo koje se nalazi unutar motora s unutarnjim izgaranjem vrlo je štetno zbog nestlačivosti tekućina. Potopljeni motor vašeg visokotlačnog perača uzrokovat će hidro blokadu.

Hydro lock je situacija u kojoj tekućina ispunjava komoru za izgaranje do točke u kojoj je nemoguće okretati koljenasto vratilo bez oštećenja motora ili njegovih važnih dijelova.

Kako očistiti “poplavljeni” motor visokotlačnog perača ?

Kako biste popravili “poplavu” u vašem dvotaktnom motoru, morate postaviti visokotlačni perač na ravnu površinu. Pročitajte korisnički priručnik kako biste pronašli svjećicu jer se njezin položaj može razlikovati od motora do motora. Upotrijebite ključ za svjećicu kako biste ga zakrenuli u smjeru suprotnom od kazaljke na satu, što će ga olabaviti.

Nakon odvrtanja, rukom skinite svjećicu s motora, pripazite da vam lice nije na tom mjestu jer bi gorivo moglo prskati pod pritiskom. Morate deaktivirati prigušnicu vašeg motora guranjem upravljačke poluge prigušnice. Sada morate povući uže za pokretanje tlačnog perača najmanje 8 puta dok do kraja pritišćete ručicu za gas.

Koristite komad suhe tkanine da obrišete višak goriva sa svjećice, a sada upotrijebite ključ za svjećicu kako biste je zategnuli natrag u otvor. Sada će se vaš visokotlačni perač lako pokrenuti.

Sličan tradicionalni lijek za “poplavljeni” motor visokotlačnog perača je strpljivo držanje gasa otvorenim u snažnom položaju dok neprestano okrećete motor. To omogućuje maksimalni ulazak svježeg zraka u motor. Ovo će isprati bogatu smjesu goriva iz ispušnih plinova.

Ponekad je ispušni sustav toliko vruć da se automatski zapali. To stvara opasnost od požara u motoru vašeg visokotlačnog perača. Vidjet ćete kako plamen izlazi iz ispušnog sustava vašeg motora.

Ako je motor vašeg visokotlačnog perača opremljen akceleratorskom pumpom, ona će unaprijediti protok goriva kako bi odgovarala gutanju zraka pod naglim ubrzanjem gasa. Ako pokušate napumpati gas, to će dodatno pogoršati situaciju tjerajući prekomjerno gorivo da teče u motor i preplavi ga do opasne mjere. Najgori od svih rezultata je kada prekomjerna količina goriva ošteti vašu svjećicu i mora je zamijeniti prije ponovnog pokretanja visokotlačnog perača.

Potopljeni motor također se može pojaviti po ekstremno hladnom vremenu kada je motor koji radi bio ugašen na kratko vrijeme prije ponovnog pokretanja.

Često postavljana pitanja:

1. Kakav je učinak visoke kompresije u motoru mog visokotlačnog perača?

U motoru vašeg visokotlačnog perača, klip komprimira veliki volumen mješavine zraka i goriva u mali prostor. Postoji omjer kompresije između maksimalnog volumena klipa i minimalnog volumena kompresije.

2. Što je motor s unutarnjim izgaranjem?

Motor s unutarnjim izgaranjem (ICE) mali je motor koji se nalazi u visokotlačnim peračima, puhačima lišća, škarama za živicu, generatorima, kosilicama i motornim pilama. To je motor kod kojeg se izgaranje odvija u prisutnosti zraka koji djeluje kao oksidans unutar komore za izgaranje. Unutar motora vašeg visokotlačnog perača, ekspanzija plinova visoke temperature i visokog tlaka djeluje na motor.

Ta se sila obično primjenjuje na mlaznicu, motor i lopatice turbine vašeg tlačnog perača. Tako se kemijska energija pretvara u mehaničku. Postoje tri vrste motora s unutarnjim izgaranjem: 2-taktni motor, 4-taktni motor i 6-taktni motor.

Motori s unutarnjim izgaranjem gotovo se uvijek pokreću fosilnim gorivima kao što su benzin, dizel i druga goriva dobivena iz fosilnih goriva. U nekim vrstama malih motora s unutarnjim izgaranjem, zrak, topla voda , voda pod tlakom i tekući natrij također mogu djelovati kao gorivo.

Zasto visokotlacni peraci gube pritisak i sto uciniti AgroPower Vrtni alati i strojevi

3. Koja je gornja granica eksplozivnosti?

Granica eksplozivnosti naziva se i granica zapaljivosti. To je kombinacija raspršenih zapaljivih materijala kao što su prašina, zrak, isparena goriva i plinovi. Ovi materijali će gorjeti samo u dobro definiranim gornjim i donjim granicama koje su određene različitim eksperimentima. Ove granice ovise o tlaku i temperaturi.

Izraženi su u atmosferskom tlaku i volumnom postotku na 25 stupnjeva Celzijusa. Ova su ograničenja relevantna za optimizaciju i stvaranje izgaranja ili eksplozije u motoru vašeg visokotlačnog perača. U motoru s unutarnjim izgaranjem, poput tlačnog perača s benzinskim pogonom ili tlačnog perača s dizelskim motorom, dobivanje najbolje eksplozivne ili zapaljive smjese zraka i goriva vrlo je važno.

Gornja granica eksplozivnosti je najveća koncentracija ili postotak para ili plinova u zraku koji mogu proizvesti iskru ili plamen vatre u prisutnosti izvora paljenja. Koncentracije ili postoci veći od gornje granice eksplozivnosti neće izgorjeti i nisu sigurni za upotrebu

4. Što je prigušnica?

U benzinskom motoru s unutarnjim izgaranjem vašeg tlačnog perača, prigušnica se koristi za kontrolu njegove snage reguliranjem količine zraka i goriva koji ulaze u njega. Prigušnica ima leptir ventil kojim upravlja opruga. Najosnovniji motor s rasplinjačem, kao što je vaš visokotlačni perač, ima jednu malu pločicu za gas s malom rupom na njoj kako bi se omogućilo da određena količina zraka uđe u motor kada je u stanju mirovanja.

Gas je ponekad otvoren, ponekad zatvoren ili u srednjem položaju. Brzina zraka uvijek je presudna za rad rasplinjača vašeg visokotlačnog perača.

5. Kada se događa parna blokada?

Parna blokada je situacija koja se događa u vašem visokotlačnom peraču kada tekuće gorivo promijeni svoje stanje u plin u motoru s unutarnjim izgaranjem na benzin. To može dovesti do gubitka snage ili potpunog zastoja vašeg visokotlačnog perača. Vrlo je teško ponovo pokrenuti motor iz ovog stanja.

Gorivo u vašem visokotlačnom peraču će ispariti nakon što ga motor zagrije, zbog lokalnog vremena ili nižih vrelišta na većim nadmorskim visinama. U nekim mjestima diljem svijeta koriste se goriva s nižim vrelištem za poboljšanje pokretanja motora tijekom hladnog vremena. Ako nastavite koristiti ova specijalizirana goriva po vrućem vremenu, vjerojatno će doći do zastoja pare.

6. Što je elektropokretač?

Starter se također naziva i motor za pucanje, samopokretač ili jednostavno starter. To je dio tlačnog perača koji je odgovoran za pokretanje motora s unutarnjim izgaranjem. Pomaže motoru da sam pokrene svoj proces.

Pokretači se mogu pokretati električnom energijom, hidrauličkim ili pneumatskim sredstvima.

7. Što je hidro brava?

Hidro brava je kratica za hidrostatičku bravu. To je stanje motora s unutarnjim izgaranjem koji je dizajniran za mehaničko komprimiranje plina. Hidro brava nastaje kada u cilindar uđe volumen bilo koje tekućine veći od volumena cilindra.

Tekuća goriva su gotovo nestlačiva pa klip ne može dovršiti svoj proces, stoga dolazi do mehaničkog kvara i motor se prestaje okretati. Kada dođe do hidro blokade u motoru vašeg tlačnog perača, oštećenja koja se ne mogu popraviti uključuju slomljenu klipnjaču, slomljeni blok, slomljeno kućište radilice, slomljenu glavu ili slomljeni ležaj. Ako čujete škripu, to znači da se situacija pogoršala, pa ćete morati zamijeniti motor svog visokotlačnog perača.

8. Što znači temperatura samozapaljenja?

Temperatura samozapaljenja naziva se i točka paljenja. To je najniža točka na kojoj se bilo koji materijal zapali bez ikakvog vanjskog paljenja poput iskre ili plamena. Takva temperatura je potrebna da bi se osigurala aktivacijska energija za izgaranje.

Između temperature i tlaka postoji obrnuti odnos. Kada se temperatura pri kojoj se kemikalija pali smanjuje, njezin tlak ili koncentracija kisika raste.

9. Što je prigušni ventil?

U motoru s unutarnjim izgaranjem vašeg visokotlačnog perača, prigušni ventil dizajniran je za modificiranje tlaka zraka. Može promijeniti omjer smjese zraka i goriva koja ulazi u motor. Većina prigušnih ventila ugrađenih u motor vašeg tlačnog perača su leptir ventili.

Ventil prigušnice ima čvrsti cilindar smješten unutar drugog cilindra s prorezima. Ponekad se ugrađuje unutar rasplinjača vašeg visokotlačnog perača. Dok pokrećete motor svog visokotlačnog perača, on sprječava ulaz zraka kako bi obogatio kombinaciju zraka i goriva.

Postoje dvije različite metode za aktiviranje prigušnog ventila: i) ručno ili ii) automatski. i) Možete ga aktivirati ručno povlačenjem poluge ili ručke za povlačenje u motoru vašeg visokotlačnog perača. ii) Automatska prigušnica ima uređaj osjetljiv na temperaturu koji radi samostalno.

 10. Što je svjećica?

Svjećica se također naziva svjećica za paljenje ili jednostavno svjećica. To je dio vašeg visokotlačnog perača koji je odgovoran za isporuku električne struje u njegovu komoru za izgaranje iz njegovog sustava paljenja. Svjećicu vašeg visokotlačnog perača uvijek morate održavati čistom i bez prašine, prljavštine, krhotina, blata ili prekomjerne masnoće. Svjećicu će možda trebati zamijeniti ako ne vodite računa o njezinom održavanju.

11. Što je koljenasto vratilo?

Unutar motora vašeg visokotlačnog perača radilica je ugrađena okomito ili vodoravno. To je rotirajuća osovina koja pretvara povratno gibanje klipa u rotacijsko gibanje. Sastavni je dio visokotlačnog perača.

Ima niz koljena i klinova na koje su pričvršćene rotirajuće šipke.

12. Što je pumpa za gorivo?

Pumpa za gorivo bitan je dio motora s unutarnjim izgaranjem. Motori s rasplinjačem imaju niskotlačnu pumpu za gorivo koja je ugrađena izvan spremnika goriva. Motori s ubrizgavanjem goriva imaju električnu pumpu za gorivo koja je ugrađena unutar spremnika goriva.

Neki motori s ubrizgavanjem goriva također koriste dvije pumpe za gorivo, jedna je niskotlačna, visokog volumena, a druga je visokotlačna, niskog volumena, obje su ugrađene u blizini motora. Pumpa za gorivo odgovorna je za savršen rad vašeg visokotlačnog perača. Ako je tlak goriva previsok, vaš će se visokotlačni perač pretvoriti u zagađivač, a ako je tlak goriva prenizak, stalno će se zaustavljati.

13. Koja je razlika između dvotaktnih i četverotaktnih motora?

Hod znači puni hod klipa duž cilindra u bilo kojem smjeru.

Dvotaktni motor naziva se i dvotaktni motor. To je vrsta motora s unutarnjim izgaranjem. Svoj proces završava u dva takta, što je kretanje klipa prema gore i dolje, dok se radilica okrene samo jednom.

Brzina vrtnje snage u dvotaktnom motoru naziva se opseg snage. Dvotaktni motori imaju veći omjer snage i težine. Dvotaktni motori imaju mali broj pokretnih dijelova i znatno su lakši od četverotaktnih motora.

Četverotaktni motor naziva se i četverotaktni motor. Potrebna su mu dva okretaja koljenastog vratila da dovrši ciklus snage s četiri poteza klipa. Četiri udarca nazivaju se kao:

  1. Usis ili indukcija ili usis
  2. Kompresija
  3. Izgaranje ili snaga ili paljenje,
  4. Ispuh ili izlaz.

Završne napomene

Kako bih zaključio ovaj post na blogu, rekao bih da ćete lako riješiti problem ako slijedite gore navedeni vodič korak po korak za popravak vašeg “poplavljenog” visokotlačnog perača.

Možda vam upravo treba...

-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.