Tražite li jednostavan način za učinkovito čišćenje akumulatorske motorne pile? Želite li znati zašto je to važno? Sigurno je pretpostaviti da mnogi ljudi nikada ne razmišljaju ili ne razumiju važnost čišćenja svojih akumulatorskih motornih pila. U ostatku ovog članka ne samo da ćete saznati o prednostima čišćenja vaše akumulatorske motorne pile, već ćete pronaći i odgovore na svoja pitanja.
Za čišćenje bežične motorne pile slijedite ovih 5 koraka:
- Korak 1: Uklonite vodilicu i lanac
- Korak 2: Očistite šipku
- Korak 3: Očistite lanac
- Korak 4: Očistite glavu napajanja
- Korak 5: Ponovno spojite sve dijelove
Zašto se motorna pila toliko zaprlja?
Mnogima se motorna pila na površini može činiti kao jednostavan alat. Ipak, ispod se odvija nekoliko vrsta reakcija i aktivnosti koje možda neće biti vidljive dok se poklopci ne uklone i cijeli alat ne rastavite. Obično, kada rezna oštrica na motornoj pili zarije u drvo tijekom procesa piljenja, ona izbacuje neke od drvenih materijala poput malih strugotina, kao i drugih sićušnih čestica piljevine poput praha. Kada se to dogodi, zamah pokretnog lanca prenosi sve te čestice do utora vodilice na kojoj se lanac kreće. Neki od tih drvenih strugotina i piljevine također mogu biti otpuhani u prostore između karika lanca i mogu se spojiti s atmosferskom vlagom kao i uljem šipke, što može stvoriti vrlo ljepljivu pastu koja postupno upija novo ulje šipke, čime sprječavajući pravilno podmazivanje lanca. Ako se to dogodi, vaša motorna pila će se zagrijati, a također će češće strugati po vodilicama, što će uzrokovati stvaranje srha na oba ruba vodilice. Sada, u ovom slučaju, ne samo da će se lanac zagrijati, već će uzrokovati i više trenja, što će uzrokovati i odbijanje lanca od neravnog ruba na vodilici. To će povećati vibracije i spriječiti vas u preciznom rezanju. Ako lanac nije dobro podmazan, brzo će se pokvariti, a time i smanjiti životni vijek vašeg alata. Osim toga, posljednje što itko želi su oštre metalne karike koje mu lete u lice ili uzrokuju ozljede.
Kupujte pametno – Odaberite najbolju ponudu alata za svoj vrt i dvorište!
Kako spriječiti začepljenje otvora za ulje?
Prije nego nastavimo sa spominjanjem alata i opreme potrebnih za čišćenje vaše motorne pile, pogledajmo neke od stvari koje mogu spriječiti začepljenu i prljavu motornu pilu da pravilno reže. Osim što se nakupljaju u karici motorne pile i sprječavaju pravilno rezanje, piljevina, strugotine, sokovi, masnoće i druge neželjene tvari također imaju tendenciju nakupljanja ispod poklopca kvačila, koji se nalazi na bočnoj strani motorne pile. Ovo nakupljanje će u konačnici uzrokovati začepljenje otvora za ulje iz kojih se ulje iz šipke izlučuje u vodilicu motorne pile. Začepljenje ovih rupa može smanjiti učinkovitost i pouzdanost dijelova lančane pile. Na primjer, ako se oko kočionog mehanizma lanca nakupi previše čađi ili prljavštine, to može uzrokovati zaglavljivanje kočnice, što može biti prilično opasno, posebno kada trebate zaustaviti motornu pilu u slučaju nužde. Također, piljevina i prljavština često se usisavaju kroz rešetku koja se nalazi ispod užeta za pokretanje s druge strane motorne pile. Obično ovaj roštilj usisava zrak kako bi ohladio alat i spriječio pregrijavanje motora. Međutim, također usisava strugotine koje se izbacuju kada siječete drvo.
Sada, dok se usisavaju, ta piljevina i iverje postupno će se nakupljati između rashladnih rebara smještenih na glavi cilindra, ograničavajući lagani protok zraka i smanjujući učinak hlađenja rebra. Kao rezultat toga, motor vaše motorne pile postat će topliji nego inače, a ako to potraje, na kraju može dovesti do oštećenja motora i unutarnjeg sustava motora. Obično je filtar za zrak dio motorne pile koji omogućuje ventilaciju motora ili ‘disanje’, ali kada je izvor protoka zraka začepljen; normalno je da će rasplinjač prestati dobivati dovoljno zraka, a to će utjecati na performanse motora, posebno pri višim okretajima. U nekim slučajevima, ako je filtar zraka jako prljav, motorna pila se možda neće pokrenuti ili reagirati.
U takvim situacijama, temeljit pregled je vrlo kritičan čak i prije nego što započnete proces čišćenja. Važno je da pažljivo pregledate svjećicu za tragove nakupljanja ugljika jer ako je svjećica neispravna, to će rezultirati miješanjem zraka i gubitkom snage. Neispravna svjećica također može spriječiti pokretanje motora vaše motorne pile. Neki stručnjaci preporučuju da svoju staru svjećicu zamijenite novom svakih 100 radnih sati kako biste izbjegli oštećenje. Naravno, na tržištu postoji nekoliko dizajna i tipova svjećica. Možete provjeriti korisnički priručnik kako biste bili sigurni da kupujete odgovarajući model.
Sada kada ste shvatili važnost čišćenja vaše motorne pile, nastavimo s raspravom o potrebnim alatima i postupku korak po korak za čišćenje vaše bežične motorne pile.
Alati potrebni za čišćenje akumulatorske motorne pile
- Žičana četka ili kist s mekim vrhom
- Sprej za pištolj za podmazivanje (po mogućnosti jednostavan raspršivač) – služit će ili kao lubrikant ili odmašćivač za jednostavno uklanjanje
- Univerzalni deterdžent, sapun ili neka vrsta sredstva za čišćenje
- Alat za čišćenje utora šipke (vjerojatno presavijena posjetnica ili nož za kit, ili gotovo bilo koji tvrdi materijal koji je ravan i može lako stati između utora šipke)
- Ravna ručna turpija
- Pilot – za čišćenje otvora za podmazivanje (možete koristiti i mali odvijač s ravnom glavom ili bilo što drugo što može izvući krhotine )
- Topla voda
- Dućanski usisivač , zračni kompresor ili visokotlačni perač (opcionalno)
Svi alati na popisu su alati koji su vam potrebni za postizanje boljih rezultata. Međutim, nisu svi ovi alati potrebni, osobito jednostavnim vlasnicima motornih pila. Alati koji su u opcijskoj kategoriji uglavnom su za korisnike koji posjeduju nekoliko motornih pila i moraju čistiti barem 4 ili 5 njih istovremeno. Dakle, ako niste stručnjak/profesionalni drvosječa, vlasnik radionice ili DIYer, tada vam za čišćenje ne treba visokotlačni perač. Međutim, ako možda imate radionicu, onda je sigurno pretpostaviti da vjerojatno imate sve ili većinu gore navedenih alata, a to će zasigurno učiniti vaše iskustvo čišćenja bežičnom motornom pilom mnogo lakšim i ugodnijim. Također, univerzalno sredstvo za čišćenje možda neće biti potrebno za posao. Mnogi iskusni korisnici motornih pila često koriste normalnu otopinu amonijaka za kućanstvo kako bi očistili krhotine i prljavštinu s vodilica i lanaca motorne pile. S druge strane, ako volite brzo čišćenje između sesija šišanja, onda su škripa i četka za čišćenje sve što trebate da ovo uspije.
Evo jednostavnih DIY koraka koje trebate slijediti kako biste očistili svoju bežičnu motornu pilu:
●Korak 1: Uklonite šipku i lanac :
Kada želite očistiti različite dijelove svoje bežične motorne pile , prva i važna stvar je rastaviti alat kako biste lakše pristupili unutrašnjosti alata. Da biste to učinili, trebali biste nabaviti radnu površinu ili bilo koju stabilnu ravnu površinu. Radna stanica, radni stol ili ravni stol bili bi idealna opcija za to. Prije nego što počnete, uvijek se pobrinite da su vam svi potrebni alati blizu kako biste izbjegli nepotreban stres. Za bežične motorne pile izvadite bateriju na koju se napajaju prije nego počnete čistiti. Ako čistite bežičnu motornu pilu, uvijek provjerite je li isključena iz utičnice, a zatim, ako se radi o plinskoj motornoj pili, svakako ispustite sve tekućine poput plina i ulja iz alata prije nego što nastavite s čišćenjem.
Nakon što ste primijetili gore navedeno, možete početi. Dvije su matice na bočnom poklopcu šipke koje ga drže montiranim na glavu motora. Sada pronađite te dvije matice i otpustite svaku od njih s klinova šipke pomoću šesterokutnog dijela stezaljke. Također, provjerite je li kočnica lanca protiv povratnog trzaja koja dolazi s vašom motornom pilom prvo isključena prije nego što nastavite s uklanjanjem poklopca kvačila. Postoje neki modeli motornih pila koji dolaze s poklopcima koji se ne mogu ukloniti dok je kočnica još uvijek uključena, međutim, na drugim modelima možda ćete moći ukloniti poklopac, ali ponovno ga popraviti bit će nekako nemoguće. Nakon što ste uklonili traku, možete prijeći na korak 2.
●Korak 2: Očistite traku:
Sada kada ste odvojili vodilicu i lanac od pogonske glave, sljedeća stvar koju trebate učiniti je ukloniti lanac i ostaviti ga sa strane. Ako je šipka jako prljava, možda ćete morati upotrijebiti odmašćivač ili otapalo da je otopite. Međutim, ako je motorna pila upravo korištena za rascjep nekoliko drvenih trupaca tijekom vikenda, onda bi malo tople vode sa sapunicom i krpom trebali moći ukloniti svu prljavštinu i prljavštinu bez previše stresa. Zatim uzmite žičanu četku i ostružite svu piljevinu i stvrdnutu prljavštinu nakupljenu tijekom vremena sa šipke. Zatim alatom za čišćenje utora šipke ili nožem za kit uklonite svu prljavštinu nakupljenu unutar vodilica šipke.
Nakon što ste očistili utor na vodilici, upotrijebite odvijač ili bilo koji trzaljku kako biste uklonili sve ostatke koji blokiraju otvor za ulje. Imajte na umu da postoje dvije različite rupe za podmazivanje na svakoj šipki, a svaka od njih leži s obje strane donjeg kraja (to jest, kraja koji se spaja na glavu motora). Ako čistite više od dvije motorne pile zajedno, možete upotrijebiti zračni kompresor da otpuhate sve tvrdokorne ostatke koji su se zaglavili. Također, ako slučajno imate parni čistač u svojoj radionici, trebali biste ga koristiti.
Ako svoju bežičnu motornu pilu koristite povremeno, na primjer vikendom, za rezanje cjepanica i drva za ogrjev, vruća voda sa sapunicom je odlična za čišćenje. Međutim, ako ste stručnjak koji svakodnevno koristi motornu pilu, bilo za rušenje drveća u šumi ili rezanje grana drveća koje su 20m iznad tla, tada su zračni kompresor i para pod visokim pritiskom idealne opcije za čišćenje temeljito očistite najprljavije vodilice motorne pile. Ali budući da mnogi ljudi nemaju uvijek parni čistač ili zračni kompresor, onda postoji neka vrsta lukavog trika za uklanjanje smole i osušene smole s vaše šipke motorne pile.
Možete koristiti jednostavan model snažnog čistača kako biste učinkovito obavili posao. Ovo sredstvo za čišćenje nije korozivno, biorazgradivo je i ima višestruku namjenu. Prvo, ovo sredstvo za čišćenje djeluje kao otapalo i odmašćivač koji otapa svu tvrdokornu prljavštinu i nakupljenu prljavštinu. Samo pomiješajte koncentrat u omjeru 1 prema 3 s malo vode, zatim ulijte otopinu u kantu dok se ne napuni. Zatim uronite šipku u kantu s otopinom, zajedno s poklopcem kvačila. Ostavite da se namače i otopi oko 10 minuta. Nakon što ste sigurni da se prljavština otopila, upotrijebite žičanu četku da izribate prljavštinu. Ostavite šipku da se osuši nekoliko minuta, lagano je premažite sprejom i ostavite oko 30 minuta ili više prije nego što je obrišete krpom.
Nakon što ste uspješno poduzeli ove korake, vaša šipka je gotovo spremna za ugradnju natrag u akumulatorsku motornu pilu. Najprije pažljivo provjerite rubove šipke kako biste bili sigurni da se oko šipke ne pojavljuju gljive. Zatim pažljivo prijeđite noktima oko rubova šipke, a ako vam nokti kliknu o oštar metal ili ih poremeti čičak koji izlazi iz šipke, vrijeme je da ručnom turpijom napravite nekoliko prolazi na šanku. Razlog za to je osigurati da su rubovi vodilice glatki i ravni kako bi lanac mogao lako i bez prepreka. Još jedan izvrstan alat za uklanjanje neravnina i neravnih rubova s vodilice je alat za popravljanje; radi na način da vraća tračnice na kut od 90° i istovremeno uklanja sve neravnine. Zbog toga lanac ispravno funkcionira.
●Korak 3: Očistite lanac:
Za čišćenje lanca potrebno vam je terpentin ili otopina kućnog amonijaka s malo vode. Potopite lanac u ovu otopinu oko 10 do 20 minuta. Svrha toga je ukloniti sve masnoće i smole koje su se nakupile unutar karika lanca i otopiti veliku količinu zgusnute piljevine u karikama lanca. Nakon otapanja, upotrijebite žičanu četku i očistite lanac od bilo kakve prljavštine. Ako čistite otopinom amonijaka, morate izbjegavati kontakt s kožom i očima i ostati u dobro prozračenom prostoru kako biste spriječili nezgode. Također, koristite rukavice i zaštitne naočale kako biste bili sigurni. Ako prljavština na lancu nije velika, možete je ostrugati četkom, a zatim obrisati krpom.
Osim ove metode, postoji još jedna metoda čišćenja lanca, pogotovo kada je zatrpan sržom i sljepljenom piljevinom. Ipak, ova se metoda preporučuje samo onima koji imaju dovoljno iskustva s motornom pilom ili ako ste profesionalni drvosječa – to je vjerojatno jedini način na koji bi se vaša bežična motorna pila toliko zaprljala. Sada uzmite malo lužine za kućanstvo koja se često koristi za otvaranje odvoda, izlijte malo kuglica lužine u čep posude, zatim ulijte u otprilike pola kante vode i promiješajte. Uvjerite se da nosite debelu rukavicu i zaštitu za oči dok to radite. Ne dopustite da kuglice lužine dođu u dodir s kožom ili očima.
Nakon što ste pripremili otopinu, uronite lanac u nju i ostavite da se namače oko 20 minuta ili više, ovisno o tome koliko je lanac prljav. Ali pazite da to ne traje predugo jer bi lanac mogao početi hrđati . Nakon što je dobro natopljen, izvadite lanac bilo kojim zakačenim alatom ili materijalom. Nemojte rukama vaditi lanac iz otopine čak i ako nosite rukavice . Nakon što izvadite lanac, bacite ga na tlo na otvorenom prostoru i pustite da sav višak otopine iscuri. Temeljito ga isperite s dovoljno vode i ostavite da se osuši. Nakon što se osuši, vratite lanac unutra i obrišite ga dovoljnom količinom papirnatih ručnika dok ne uklonite svu prljavštinu.
Profesionalni savjet: uvijek umočite svježe očišćeni lanac u malo ulja za šipku, zatim obrišite višak ulja prije nego što ga stavite u pohranu. Svrha toga je spriječiti koroziju. Također, obavezno premažite lanac s malo ulja za vodilicu prije nego što ga ponovno sastavite s vodilicom.
● Korak 4: Očistite glavu motora:
Za čišćenje glave motora potrebno je upotrijebiti četku s mekim vrhom od 3cm kako biste uklonili svu prljavštinu i garež koji su se nataložili oko područja kućišta radilice. Također možete upotrijebiti trzalicu ili škrabicu da dođete do uskih područja, a zatim pažljivo ostružite komadiće piljevine koja se nakupila oko bubnja kvačila i šipki. Također, provjerite je li otvor za podmazivanje čist od krhotina i prljavštine. Možda ćete također htjeti koristiti komprimirani zrak za čišćenje glave motora; međutim, korištenje tlačnog perača se ne preporučuje. To može uzrokovati oštećenje zračnog filtra i drugih elektroničkih sustava pogonske glave.
Nakon što završite, izvadite gornji poklopac alata kako biste lako pristupili filtru zraka i svjećici. Najprije temeljito pregledajte filtar zraka kako biste provjerili ima li prljavštine. Ako je svjećica prekrivena malom ili umjerenom količinom prašine, uzmite kist s mekim vrhom i pažljivo očistite medij filtera. Kada to radite, morate napuniti dovod zraka rasplinjača čistom krpom od vune kako biste spriječili upadanje stranih tijela tijekom čišćenja. Još bolje, možete okrenuti prigušnicu u položaj “zatvoreno” kako biste zatvorili karburator iznutra. Na taj način neće propasti nikakav strani materijal.
Još jedna metoda čišćenja koju možete koristiti je komprimirani zrak. Međutim, kada koristite komprimirani zrak, provjerite je li kompresor postavljen na niski tlak kako biste napravili rupu i oštetili filtar za zrak. Ako želite isprati filtar zraka pod tekućom vodom, za to preporučujemo nezapaljivo sredstvo za čišćenje koje nije na bazi ulja. Ako je vaš filtar za zrak jako prljav, upotrijebite toplu vodu i sapun da ga očistite iznutra prema van (obično voda teče iz čistog dijela filtra u prljavi dio). Nakon čišćenja otopinom sapuna, pažljivo isperite filtar za zrak čistom vodom i ostavite da se potpuno osuši prije nego što ga ponovno pričvrstite na glavu.
Zatim pažljivo pregledajte prostore između rashladnih rebara na glavi cilindra; pomoću odvijača, alata za čišćenje šipke ili bilo čega što je napravljeno od mekog metala, očistite svu prljavštinu nastalu između rashladnih rebara. Ova metoda pomoći će poboljšati hlađenje motora i produžiti njegov vijek trajanja. Na kraju, ne zaboravite izvaditi poklopac rešetke koji se koristi za uže za pokretanje i očetkati svu piljevinu koja se nataložila oko kućišta radilice.
Kada završite, izvadite svjećicu i temeljito je pregledajte ima li znakova propadanja. Kako biste provjerili degradaciju, provjerite boju elektroda. Ako je boja kava smeđa, onda ništa ne bi trebalo biti u redu. Također provjerite razmak između elektroda kako biste znali je li prevelik ili premalen. Pogrešna veličina razmaka sprječava učinkovit rad svjećice.
Ako se čini da je vrh svjećice crn ili prekriven trajnom prljavštinom, vjerojatno je vrijeme da je zamijenite. Uvijek možete pogledati korisnički priručnik kako biste dobili točan broj zamjenskog dijela. Također provjerite razmak između elektroda jer neke svjećice možda nemaju tvornički razmak. Razmak od 0,5 mm često se koristi za svjećice. No budite sigurni da ispravno odgovara vašoj pili kako biste izbjegli bilo kakve probleme.
● 5. korak: ponovno sastavite sve dijelove:
Nakon što završite s procesom čišćenja, sljedeći i posljednji korak je ponovno pričvršćivanje svih dijelova. Prvo pričvrstite poklopac motora koji ste prethodno izvadili, pričvrstite poklopac užeta za paljenje i ponovno montirajte čisti i osušeni lanac na vodilicu. Sada, ovaj dio je vrlo važan jer ako je krivo pričvršćen ili pričvršćen u krivom smjeru , pila neće raditi i također može uzrokovati štetu (pogledajte naš članak o tome kako zamijeniti lanac u ispravnom smjeru). Provjerite jeste li lanac montirali u ISPRAVNOM smjeru. Zatim montirajte šipku na vijke i spojite poklopac kvačila prije zatezanja matica rukama. Zatim podignite šipku za vrh i pažljivo pričvrstite vijak za zatezanje na takav način da dio lanca na donjoj strani vodilice ne bude olabavljen i da se ulegne. Istodobno, vijke ne smijete previše zategnuti kako bi se mogli slobodno kretati tijekom uporabe.
Nakon što pravilno montirate lanac, upotrijebite stezaljku da zategnete matice vodilice. Nakon što to dovršite, vaša bi bežična motorna pila trebala biti spremna za rad i pravilno rezanje. Sve što trebate učiniti je ponovno napuniti plinom i nanijeti ulje za šipku. Često volimo naglašavati sigurnost jer je ona najvažnija. Uvijek pazite da koristite zaštitne rukavice i zaštitu za oči gdje je to moguće i budite oprezni pri rukovanju oštricom lanca.
Završne napomene
Kao stručnjaci za vrtne alate, uvijek vam savjetujemo da održavate svoje mehaničke alate čistima i dobro održavanima. Uklanjanje krhotina zaglavljenih u lancu i vodilici osigurava neometan rad. Nadamo se da će ti DIY postupci učiniti vaše čišćenje jednostavnim. Sretno!
Možda vam upravo treba...
Aku lančane pile
ADK akumulatorska pila za grane 20V SF8J133 1 x 2.0 ah xcell
Aku škare za grane
Visokotlačni perači
visokotlačni perač YATO 2000W 15 mpa + četka za terase
Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina OLIWATT 3 1300 o/min 350cm
849.00€Original price was: 849.00€.808.00€Current price is: 808.00€.Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 8 tona 54cm bull SPLE8 elektromotor jednofazni i trofazni 3ks
Električni puhači lišća
električni usisavač/puhač lišća 3500W spremnik 35L
Visokotlačni perači
visokotlačni perač BOSCH aquatak 130
Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina OLIVECO 1150 o/min 335cm
599.00€Original price was: 599.00€.569.00€Current price is: 569.00€.Visokotlačni perači
visokotlačni perač YATO 1400W 10,5MPa
Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 6 tona 54cm bull SPLE6L 3ks elektromotor jednofazni i trofazni
Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina SWING 36v 300cm 1300 o/min
989.00€Original price was: 989.00€.890.00€Current price is: 890.00€.ADK
ADK akumulatorski puhač lišća + usisavač 40V SF8A512 2 x 4.0 ah
224.00€Original price was: 224.00€.206.00€Current price is: 206.00€.Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina THOR 12V 1300 o/min
950.00€Original price was: 950.00€.890.00€Current price is: 890.00€.Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 10 tona 54cm bull SPL10H HONDA GP160
1,900.00€Original price was: 1,900.00€.1,710.00€Current price is: 1,710.00€.Aku puhač lišća
DEWALT DCM562PB 18V akumulatorski puhač lišća
Tresači maslina
LISAM električni tresač maslina THOR 36V 1300 o/min
Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 10 tona 54cm bull SPLT10 – kardan
1,680.00€Original price was: 1,680.00€.1,512.00€Current price is: 1,512.00€.Aku puhač lišća
DEWALT DCM562P1-qw aku puhač 5.0AH 18V
Električni tresači maslina
LISAM tresač maslina električni SWING 12V 1300 o/min
889.00€Original price was: 889.00€.840.00€Current price is: 840.00€.Visokotlačni perači
visokotlačni perač YATO 2000W 15 mpa + četka za terase
Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina OLIWATT 3 1300 o/min 350cm
849.00€Original price was: 849.00€.808.00€Current price is: 808.00€.Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 8 tona 54cm bull SPLE8 elektromotor jednofazni i trofazni 3ks
Električni puhači lišća
električni usisavač/puhač lišća 3500W spremnik 35L
Visokotlačni perači
visokotlačni perač BOSCH aquatak 130
Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina OLIVECO 1150 o/min 335cm
599.00€Original price was: 599.00€.569.00€Current price is: 569.00€.Visokotlačni perači
visokotlačni perač YATO 1400W 10,5MPa
Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 6 tona 54cm bull SPLE6L 3ks elektromotor jednofazni i trofazni
Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina SWING 36v 300cm 1300 o/min
989.00€Original price was: 989.00€.890.00€Current price is: 890.00€.ADK
ADK akumulatorski puhač lišća + usisavač 40V SF8A512 2 x 4.0 ah
224.00€Original price was: 224.00€.206.00€Current price is: 206.00€.Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina THOR 12V 1300 o/min
950.00€Original price was: 950.00€.890.00€Current price is: 890.00€.Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 10 tona 54cm bull SPL10H HONDA GP160
1,900.00€Original price was: 1,900.00€.1,710.00€Current price is: 1,710.00€.Aku puhač lišća
DEWALT DCM562PB 18V akumulatorski puhač lišća
Tresači maslina
LISAM električni tresač maslina THOR 36V 1300 o/min
Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 10 tona 54cm bull SPLT10 – kardan
1,680.00€Original price was: 1,680.00€.1,512.00€Current price is: 1,512.00€.Aku puhač lišća
DEWALT DCM562P1-qw aku puhač 5.0AH 18V
Električni tresači maslina
LISAM tresač maslina električni SWING 12V 1300 o/min
889.00€Original price was: 889.00€.840.00€Current price is: 840.00€.