Kako popraviti curenje benzina iz visokotlačnog perača (u 8 koraka)

1685397478 Kako popraviti curenje plina iz visokotlacnog peraca u 8 koraka AgroPower Vrtni alati i strojevi

Posjedovanje vlastite kućne opreme može vam uvelike olakšati život, tako da ne iznajmljujete, unajmljujete ili unajmljujete nekoga drugog da radi za vas. Lakše je sve dok benzin ne počne curiti iz vašeg uređaja.

Tlačni perači su odlični, otvaraju dosta vrata za čišćenje i uradi sam, ali iz njih može curiti benzin i radi. Kada se to dogodi, ovaj će vam vodič pomoći da to sami popravite, umjesto da tražite stručnjaka.

1. Provjerite benzin

Možda zvuči kao potpuna glupost, ali iznenadili biste se koliko ljudi čini tu grešku. Benzin i voda su bistre tekućine, a jedina razlika između njih je miris, pa je važno provjeriti je li benzin.

Također je važno osigurati da curenje dolazi iz vašeg tlačnog perača, a ne iz drugog benzinskog uređaja. Spremite visokotlačni perač preko noći, među ostalom opremom, i provjerite dolazi li do curenja iz njega ili nečeg drugog.

Kupujte pametno – Odaberite najbolju ponudu alata za svoj vrt i dvorište!

Konačno, mnogim ljudima ovaj komentar neće trebati, ali ako imate električni visokotlačni perač, bilo kakvo curenje koje dolazi iz ovog proizvoda neće biti benzin.

2. Provjerite je li sigurno

Benzin je vrlo zapaljiv i u pravom kontekstu može čak i eksplodirati, stoga budite sigurni. Bez obzira na veličinu curenja, nemojte pokretati motor na visokotlačnom peraču, jer to može dovesti do ozbiljnih problema.

Prije popravka, očistite sav proliveni benzin i nastavite s čišćenjem tijekom popravka. Pri radu s ovakvim motorima uvijek postoji opasnost od ozbiljnih ozljeda, stoga budite oprezni.

Zapamtite, nije sramota konzultirati se s profesionalnim serviserom ili čak dati popravak. Tu su s razlogom, a ako vam motori ne odgovaraju, nema veze.

3. Pogledajte korisnički priručnik

Kada ste kupili visokotlačni perač, trebao bi ga popratiti korisnički priručnik koji sadrži važne informacije o vašem visokotlačnom peraču. Ako ste nešto poput mene, vjerojatno ste o tome razmišljali mjesec dana, a onda ste ga bacili jer “realno nema šanse da bi mi ova stvar ikada trebala”.

Prednost života s pristupom Internetu je ta što je većina uputa za rad sada dostupna online, pa čak i ako izgubite svoje, trebali biste ih moći pronaći digitalno.

Pogled na korisnički priručnik može vam pomoći da shvatite što tražite u svom motoru i što će vam trebati da riješite problem.

Ako korisnički priručnik ne uspije ili samo želite više informacija, uvijek se možete obratiti proizvođaču za više informacija. Oni vam mogu reći je li vaš model visokotlačnog perača sklon curenju ili ako neki dio motora prvi pokvari. Ove informacije mogu ubrzati proces popravka.

4. Uklonite karburator

Karburatori su jedan od glavnih uzroka istjecanja benzina iz motora, posebice manjih motora. Karburatori su odgovorni za miješanje zraka u benzin u motoru kako bi im pomogli da rade optimalno. Ako to ne učinite, možete oštetiti karburator.

Ako se benzin ne mijenja dovoljno često, rasplinjač će se tijekom vremena zaprljati i oštetiti jer stari benzin ostavlja ostatke. S vremenom to može uzrokovati curenje goriva u motor. Da biste riješili ovaj problem, možete očistiti karburator.

Da biste to učinili, morate zatvoriti dovod goriva i ukloniti poklopac svjećice. Zatim uklonite sve poklopce s rasplinjača, kao i usis, ako je potrebno, za pristup rasplinjaču. Zatim morate odspojiti cijev za gorivo – stezaljka na liniji spriječit će prolijevanje goriva.

Nakon što ga odspojite, spremni ste odvrnuti karburator, koji se obično drži na mjestu s dva vijka. Zatim možete odspojiti gas i ukloniti rasplinjač iz motora.

Provjerite jesu li svi O-prstenovi u i na rasplinjaču netaknuti, jer to također može uzrokovati curenje. Sve što je potrgano ili deformirano treba zamijeniti, jer ako nije trenutni uzrok curenja, mogao bi biti problem u budućnosti.

Ako ste više vizualni student, može biti teško shvatiti kako ukloniti karburator iz pisanih uputa, pa će vam video zapisi biti od velike pomoći. Budući da se svi motori malo razlikuju, možda bi bilo prikladnije pronaći video vašeg određenog modela visokotlačnog perača, ali da vam dam opću ideju, povezao sam video s rastavljanjem i popravkom rasplinjača Hondinog tlačnog perača.

5. Provjerite igličasti ventil s plovkom

1685392311 867 Evo zasto visokotlacni peraci imaju filtere za ulje AgroPower Vrtni alati i strojevi

Unutar rasplinjača ćete pronaći takozvani igličasti ventil s plovkom, koji nadzire količinu benzina u rasplinjaču kako bi održao ispravan omjer benzina i zraka. To znači da ako je razina goriva preniska, igličasti ventil s plovkom će ubrizgati više goriva, kao i zaustaviti gorivo ako ga ima previše.

Ovaj dio rasplinjača može se zaglaviti i, ako se zaglavi, neće pravilno regulirati benzin. Previše benzina može uzrokovati curenje. Ako je vaš zapeo, ogulite ga i to bi moglo riješiti vaše curenje.

Rješenje ovog problema može biti nešto jednostavno, kao što je uzastopno tapkanje po strani rasplinjača kako biste ispravili iglu. Možda ćete morati ukloniti i očistiti iglu kako biste spriječili da se zalijepi u budućnosti. Ako je vaš igličasti ventil problem, trebao bi u potpunosti riješiti curenje. Ako ne, postoji nekoliko rješenja koja možete isprobati.

6. Očistite, popravite ili zamijenite karburator

Očistite karburator

Prije početka postupka čišćenja uklonite igličasti ventil s plovkom zajedno s O-prstenovima ili brtvama. Imate dvije glavne opcije za čišćenje. Prvi je da cijeli rasplinjač poprskate sredstvom za čišćenje i sve izribate, pazeći da dođete do svih teško dostupnih mjesta.

Druga lakša, učinkovitija, ali skuplja opcija je kupiti dovoljno čistača da se rasplinjač potpuno uroni i pusti da se upije. U svakom slučaju, preostali čistač ispuhnite komprimiranim zrakom. Nakon što je čist, trebali biste ponovno sastaviti visokotlačni perač.

Popravite karburator

1652043430 280 Kako popraviti curenje plina iz visokotlacnog peraca u 8 koraka Moj Dom Moj Život

Ako čišćenje karburatora ne riješi vaš problem, možda je na neki način pokvaren i treba ga popraviti. Kompleti za popravak karburatora dostupni su na cijelom internetu, samo svakako kupite komplet za popravak za svoj točan model, inače dijelovi neće stati ispravno.

Ovi kompleti za popravak obično sadrže normalno oštećene dijelove, tako da možete zamijeniti samo dijelove koje je potrebno zamijeniti. Za mnoge je ovo rješenje povoljnije od ostalih potencijalnih rješenja.

Komplet za popravak je vjerojatno najjeftinija opcija ako vam je rasplinjač previše oštećen. Ovisno o dijelovima koji su vam potrebni i modelu vašeg visokotlačnog perača, možda ćete morati potrošiti samo 6 eura i ne biste trebali potrošiti više od 25 eura.

Zamijenite karburator

Ponekad su oštećenja na rasplinjaču toliko velika da će biti potrebno zamijeniti cijeli karburator. Kao i kod kompleta za popravak, trebali biste moći pronaći zamjenski karburator na internetu. Opet, provjerite jeste li naručili rasplinjač za svoj točan model tlačnog perača, inače vam jednostavno neće stati.

Opća pretraga pokazuje da je zamjenski karburator zapravo prilično pristupačan. Ovisno o modelu tlačnog perača, zamjenski rasplinjač može koštati samo 15 eura, iako neki proizvođači naplaćuju i do 40 eura za potpunu zamjenu.

7. Provjerite dovod goriva

Pomislili biste da je ovo najvjerojatnije mjesto za bijeg i da bi to trebalo biti prvo mjesto koje provjerite i ne biste bili daleko. Iako je rasplinjač često primarni uzrok curenja, dovod goriva se zapravo pregledava tek nakon rasplinjača, jer njegovo uklanjanje omogućuje lakši pristup cijevi za gorivo.

Cijevi za gorivo obično imaju rupe, pukotine ili samo labave spojeve. To se događa prilično često u svakodnevnoj uporabi. Ako prilikom pregleda cijevi za gorivo pronađete rupu ili pukotinu, zamijenite cijeli vod. Ako je to vaš problem, svakako ga dobro zatvorite nekom vrstom brtvila.

Ako ustanovite da je cijev labava, možete je ponovno zabrtviti i zamijeniti O-prsten na spoju između cijevi i spremnika ili cijevi i rasplinjača. O-prstenovi se mogu kupiti u velikim setovima, tako da možete biti sigurni da ćete dobiti pravu veličinu.

8. Posavjetujte se sa stručnjakom

Sada se vraćamo na strašnu ideju odlaska profesionalcu. Ako vaše upute za uporabu i proizvođač nisu imali prijedloge osim ovdje navedenih, a oni navedeni ne rješavaju problem, vjerojatno je bolje da problem riješi profesionalac.

U ovoj situaciji još je bolje potpuno zamijeniti visokotlačni perač nego nastaviti kao da se ništa nije dogodilo. Curenje benzina može uzrokovati požare, ozljede, pa čak i smrtne slučajeve ako se ne riješi, stoga budite oprezni i učinite sve što možete da ih riješite.

Možda vam upravo treba...

-4%
Original price was: 480.00€.Current price is: 459.00€.
-18%
Original price was: 405.95€.Current price is: 331.00€.
-1%
Original price was: 219.00€.Current price is: 215.79€.
-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.