Kakva mješavina benzina je potrebna za puhač lišća

ulje86975534 AgroPower Vrtni alati i strojevi

Kada se radi o puhaču lišća (točnije plinskom puhaču lišća), potrebno je uzeti u obzir nekoliko čimbenika, a jedan od njih uključuje miješanje plina. Ako nikada prije niste posjedovali plinsku puhalicu za lišće ili je nikada niste koristili, morate razumjeti jedan važan faktor. Puhalo uvijek morate napuniti odgovarajućom količinom ulja i plina. Ako stjecajem okolnosti ne uspijete pomiješati naftu s plinom, moguće je doživjeti porazan rezultat, a siguran sam da to ne biste željeli. Najvjerojatnije ćete morati kupiti novi puhač za lišće u takvim slučajevima jer bi se motor mogao blokirati za samo nekoliko sekundi.

Kako miješati plin za puhač lišća?

Prvi korak je provjeriti koju vrstu mješavine plin/ulje trebate. Provjerite priručnik; ako ga nemate provjerite na internetu detalje. Sljedeći korak je provjeriti koju vrstu plina trebate, koristite bezolovni i koji oktan trebate koristiti? Zatim upotrijebite odgovarajuće ulje i pomiješajte ga s plinom.

Sada, ako imate plinski puhač za lišće ili sličan tip dvotaktnog motora, možda ćete morati napraviti predsmjesu plinskog ulja koja će vam omogućiti da dobijete najbolji rad od svog puhača za lišće. Kada razmišljate hoćete li ili ne pomiješati seriju motornog ulja za svoj benzinski puhač lišća, možda ćete također htjeti izračunati kako postići maksimalne rezultate iz svoje mješavine, a da vas to ne košta previše novca. Važno je napomenuti da miješanje točne količine plina i ulja za vaš plinski puhač lišća nije teško; međutim, može biti teško razumjeti koncept koji stoji iza toga ili potrebne odgovarajuće omjere.

Kupujte pametno – Odaberite najbolju ponudu alata za svoj vrt i dvorište!

Želite li znati uzima li vaš puhač za lišće miješani plin? Jeste li zainteresirani naučiti kako miješati plin za puhač lišća u pravom omjeru? Trebate li potpuni vodič za miješanje plina za puhač lišća? Došli ste na pravo mjesto! U ostatku ovog članka pronaći ćete potpuni vodič o svemu što trebate znati o miješanju plina za puhač lišća. Pažljivo pratite često postavljana pitanja u nastavku i pronađite ono što tražite.

Miješanje plina i ulja

Nakon što odredite omjere, možete odnijeti kanister benzina na benzinsku crpku da ga natočite. Pazite da koristite samo svježi plin kada želite ponovno napuniti puhalo. Za njegovo miješanje nije potrebna posebna tehnika; zatvorite čep spremnika plina i dobro ga protresite nekoliko sekundi i spremni ste.

ulje65784335 AgroPower Vrtni alati i strojevi

Uvijek je bolje precijeniti količinu ulja koju dodajete svom plinu nego ga nemati dovoljno. Međutim, pokušajte uložiti napor da dobijete odgovarajući omjer i imajte na umu da će motor raditi bolje s više ulja umiješanog umjesto s manje. Ako niste sigurni koji je točan omjer za vaš puhač lišća, možete provjeriti korisnički priručnik za više informacija. Također možete koristiti obični bezolovni benzin za mješavinu, ali neće koštati previše ako nadogradite na premium stupanj. Zapravo, skuplji i kvalitetniji plin će najvjerojatnije pomoći vašem motoru da radi malo mirnije od ostalih.

Dvotaktni motor i Četverotaktni motor

Ako posjedujete puhalo koje koristi dvotaktni motor, morate se suočiti s određenim stvarima kao vlasnik tog određenog dijela opreme, a to uključuje potrebu da naučite miješati plin za svoj puhač lišća. Svakako, uvijek možete pribjeći kupnji boce prethodno pomiješanog plina svaki put kada trebate uključiti puhalo (dobro, to je ako možete podnijeti troškove), ali troškovi toga će se zbrajati brže nego kada vi odlučite da napravim tvoj recept. Kako bi vaš puhač lišća radio na najbolji način, sve što trebate učiniti je nabaviti visokokvalitetni obični plin i malo ulja za dvotaktni motor, i spremni ste.

Postoje određeni plinski puhači lišća koji dolaze s četverotaktnim motorom, a za te vrste ne morate miješati ulje s plinom. Umjesto toga, možete ga jednostavno napuniti benzinom svaki put kada ga trebate upotrijebiti i spremni ste za rad. Ako niste sigurni kakvu vrstu motora imate, tada biste najvjerojatnije trebali pronaći vremena i pogledati korisnički priručnik. Odvajanje vremena za čitanje sadržaja vašeg korisničkog priručnika omogućit će vam da naučite mnogo vitalnih informacija o vašoj opremi – od prave vrste goriva ili mješavine goriva koja je potrebna, do specifičnih postupaka o tome kako pokrenuti i koristiti opremu.

Ali još uvijek je veliko iznenađenje da se mnogi proizvođači i dalje drže dvotaktnih motora, unatoč njihovoj manjoj učinkovitosti goriva, dodatnoj buci i potrebi miješanja plina i ulja kako bi ih pokrenuli. To je zato što dvotaktni motori još uvijek imaju neke prednosti u odnosu na četverotaktne motore.

Prvi i važan čimbenik je da dvotaktni motori imaju vrlo jednostavne mehanizme u usporedbi s četverotaktnim motorima, te nude vrlo dobar omjer težine i performansi u usporedbi s potonjim. Dvotaktni motori također su puno jeftiniji za proizvodnju od četverotaktnih motora kada se radi o cijeni. Dvotaktni motori su prilično lagani i jednostavni, a to je donekle zbog nedostatka namjenskog sustava za podmazivanje uljem koji četverotaktni motor često ima. To je glavni razlog zašto je kod dvotaktnih motora prije svega potrebno dodavati ulje u plin. To isto ulje cirkulira cijelim sustavom motora za podmazivanje i zaštitu pokretnih dijelova motora, kao i drugih komponenti kao što su vodovi za gorivo i ventili.

Kako miješati plin za puhač lišća

Kada je riječ o postavljanju savršene mješavine plina i ulja za vaš plinski puhač lišća, primarni korak je dobiti pravu vrstu mješavine. Uzimanje pravog omjera plina i prave vrste ulja omogućit će vašem motoru da radi glatko dugo vremena. 

Ako je plina previše, možete se izložiti riziku da kroz sustav ne teče dovoljno ulja, a to može dovesti do preranog trošenja i oštećenja pokretnih dijelova motora – i to ako se mogao pokrenuti u prvo mjesto usprkos nepravilnom miksu.

S druge strane, previše ulja će dovesti do toga da motor sagori višak tog ulja, što izlazi kao višak dima. Osim opasnosti od disanja koja dolazi zbog toga što plinsko puhalo ispušta previše dima, višak ulja također može prerano zaprljati vaše svjećice, kao i vaše druge komponente kao što su reed ventili i vodovi za gorivo.

Velik broj proizvođača puhala za lišće preporučuje obični bezolovni benzin za svoje proizvode. Većina njih također podržava plin od 87 oktana ili više, s mješavinom etanola od oko 10% ili manje. Benzin obogaćen etanolom pomiješan s 10% etanola obično je poznat kao E10, dok je benzin obogaćen etanolom pomiješan s 15% etanola poznat kao E15.

Također, pokušajte koristiti samo pravu vrstu plina koju proizvođač preporučuje jer većina njih kalibrira svoje proizvode za određenu vrstu goriva i isprobava druge vrste goriva. Možete riskirati skraćivanje vijeka trajanja vašeg plinskog puhača lišća. Na primjer, plin s previše etanola može uzrokovati loš ili nepravilan rad vašeg motora, i to ako se uopće uključi. Ni u kojem slučaju nikada ne stavljajte gorivo s visokim udjelom etanola kao što je E85 u vaš puhač lišća – isto vrijedi i za dizelska goriva.

Svježi benzin je idealna opcija za osiguravanje da vaš puhač za lišće radi na maksimalnoj razini. Kada se etanol dodaje u goriva obogaćena etanolom, ona imaju tendenciju privlačenja vode. S vremenom to može uzrokovati stvaranje odvojenih slojeva benzina, etanola i vode u spremniku od ustajalog plina. Ako taj sloj vode može ući u vaš motor, on se možda neće uspjeti pokrenuti.

Neki proizvođači također mogu preporučiti određena dvotaktna motorna ulja za svoje motore. Sada postoje različite vrste dvocikličnih ulja, pa uvijek odaberite ono posebno dizajnirano za vaš motor. Kako bi vaš plinski puhač lišća radio najbolje, razmislite o dodavanju odgovarajućeg stabilizatora goriva u svoju mješavinu.

Budući da mnogi proizvođači nastavljaju poboljšavati svoje postojeće modele dvotaktnih motora, omjer se stvarno smanjio tijekom proteklih godina. Obično bi stariji modeli zahtijevali bogatiju mješavinu 32 plina za svaku jedinicu ulja, međutim, noviji i moderniji motor sada može optimalno funkcionirati s omjerom 40 prema 1, 50 prema 1 ili čak manje. Ovo je zapravo dobra stvar budući da ulje za dvotaktni motor može biti malo skupo.

Normalni omjer nafte i plina

Kada se radi o plinskim puhačima koji se ne pale ili odbijaju pokrenuti, najopćenitiji problemi često su povezani s neodgovarajućim mješavinama goriva i ustajalim gorivom. To je glavni razlog zbog kojeg trebate odrediti pravi omjer jer ne samo da će produžiti vijek trajanja vaše opreme, već ćete je također moći koristiti. Dakle, prije nego počnete miješati, uvijek je dobra ideja da prvo pregledate pravi omjer ulja i plina koji trebate sastaviti za određeni model puhala za lišće koji koristite. Informacije o pravom omjeru možete pronaći u korisničkom priručniku. Zapravo, neki proizvođači također postavljaju pravi omjer na spremnik goriva puhača za lišće ili unutar čepa goriva kako bi olakšali stvari korisniku. Jedan jednostavan način da dobijete pravi omjer ulja i plina za vaš puhač lišća je da koristite svoj plinski spremnik kao svoju referencu, a zatim krenite dalje.

Također, pravljenje vaše mješavine u plinskom spremniku omogućuje vam da možete staviti samoventilirajući grlić za jednostavno ponovno punjenje, a također vam omogućuje sigurno zatvaranje mješavine kasnije tako da zrak i vlaga ne dopiru do nje.

Veličine plinskih spremnika

Budući da ste smislili recept za svoj puhač za lišće, također je dobra ideja da ga zabilježite za buduću upotrebu – možete ga zapravo naškrabati na prikladno mjesto na vašem puhaču za lišće ako postoji potreba. 

Možete pronaći plinske spremnike od 10 i 20 litara uz osnovnu jedinicu od 5 litara. Stoga, dok povećavate ove veće veličine spremnika plina, sve što trebate učiniti je umnožiti ulje potrebno u vašem receptu u skladu s tim. 

ulje.6753543555 AgroPower Vrtni alati i strojevi

Omjeri plina i nafte nekih proizvođača

Neki proizvođači imaju tendenciju koristiti iste linije dvotaktnih motora za svoje proizvode, tako da zapravo mogu pokušati priložiti sankcije za jedan ili dva omjera plina i ulja za svoje modele. Uz to, trebali biste stalno provjeravati u korisničkom priručniku odgovarajuću mješavinu za određeni puhač lišća koji posjedujete, čak i ako ste već posjedovali sličan puhač lišća istog proizvođača. Ispod su neki proizvođači i njihov omjer nafte i plina.

  • Craftsman puhači lišća često sadrže dvociklično motorno ulje pri svakoj kupnji svoje opreme. Većina modela ove marke koristi mješavinu plina i ulja u omjeru 40 prema 1
  • Ryobi puhači lišća zapravo su daleko odmakli od svojih prethodnih modela koji zahtijevaju bogat omjer 32 prema 1. Većina njihovih novijih modela koristi mješavinu goriva 50 prema 1
  • Husqvarna , još jedna robna marka koja je cijenjena zbog svoje linije puhača lišća na plin, također preporučuje mješavinu 40 prema 1 za mnoge svoje modele. 
  • Poulan Pro tools , još jedan proizvođač cijenjen zbog svoje linije puhača lišća, trimera i motornih pila, također preporučuje omjer plina i ulja od 40 prema 1 za svoje dvociklične proizvode. Oni također preporučuju korištenje običnog bezolovnog benzina od 87 oktana za njihov puhač lišća.
  • Troy-Bilt , drugi proizvođač koji proizvodi široku paletu dvotaktnih vrtlarskih alata, također podržava omjer 40 prema 1 za modele koje su proizvodili nakon 2003.
  • Makitini noviji plinski puhači za lišće smiruju okolinu s mješavinom 50 prema 1 koju preporučuju za svoje dvotaktne motore. Proizvođač također preporučuje vlasnicima da svoje ulje za dvotaktni motor koriste samo s vrhunskim bezolovnim benzinom, koji je dobro izmiješan u omjeru 50 prema 1. To znači da na svakih 5 litara plina treba potrošiti 1/10 litre ulja. Međutim, mnogi Makitini noviji modeli su četverotaktni, pa ako imate jedan od ovih četverotaktnih motora, onda je čisti premium bezolovni plin sve što trebate da ga napunite i pokrenete kako treba.

Što se događa ako ne pomiješam plin s uljem?

Kada ne miješate plin s uljem ili ako je miješanje krivo napravljeno, brzo ćete shvatiti da postoji problem s vašim puhačem lišća. Trebat će samo bljesak prije nego što puhač lišća počne kvariti. Prvo, počinje s užasnom bukom, a zatim se potpuno gasi bez ponovnog uključivanja. Ako se to dogodi, možda ćete morati odnijeti puhač lišća stručnjaku na popravak. Međutim, naknade za popravak mogu koštati toliko da se umjesto toga isplati kupiti potpuno novi puhač lišća. Stoga uvijek pazite da miješate plin s uljem kada koristite dvotaktni motor, i pazite da to radite u pravom omjeru.

Druge stvari koje biste trebali znati

Osim miješanja plina s uljem, još jedna stvar koja može oštetiti vaš puhač lišća može biti loše održavanje i rukovanje. Ako ste završili s korištenjem svoje puhalice i znate da je nećete koristiti dugo vremena, svakako ispraznite spremnik za plin i čvrsto ga zatvorite poklopcem. Ostavljanje mješavine plin/ulje u spremniku i dopuštanje da ostane dulje vrijeme može postati viskoznije i uzrokovati dodatne probleme.

Također, jedna stvar na koju treba obratiti pozornost je kako miješate plin i ulje. Uvijek promućkajte mješavinu plina i ulja neposredno prije nego što je stavite u puhalicu za lišće. To je zato što će se ulje odvojiti od plina, posebno kada odstoji i ostane određeno vrijeme, pa morate biti sigurni da je dobro izmiješano prije nego što ga stavite u puhalo. Na kraju, ako dođete do točke u godini kada znate da vam neko vrijeme neće trebati mješavina ulja i plina, tada biste trebali odložiti neiskorištenu mješavinu kako biste izbjegli druge probleme. Kako bi vaš puhač za lišće ispravno radio dulje vrijeme, mora imati dovod svježeg plina i ulja. To će vam omogućiti da izvučete najbolje iz svoje puhalice za lišće.

Kao i uvijek, uvijek naglašavamo važnost sigurnosti prilikom izvođenja bilo koje operacije. Stoga uvijek budite oprezni kada koristite ili miješate benzin s drugim tvarima. Provjerite jeste li uklonili svu djecu kao i zapaljive predmete iz područja prije početka rada. Ne zaboravite koristiti radne rukavice i odgovarajuću posudu dok rukujete benzinom.

Kada punite limenke plinom, pazite da linistar bude na tlu, a ne u krevetu kamiona. Požari nekih vozila ponekad nastaju kada ljudi pune metalne plinske limenke dok su one postavljene na plastične površine. Benzin također nosi statički električni naboj koji se postupno nakuplja na limenci dok se puni. Ako limenka stoji na betonu ili tlu, statički naboj može sigurno otjecati bez nanošenja štete. Sigurnost na prvom mjestu, sigurnost uvijek.

Možda vam upravo treba...

-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.