Koji benzin je najbolje koristiti za kosilicu?

Koju velicinu kosilice i nozeva trebate.webp AgroPower Vrtni alati i strojevi

Kosilice su važan vanjski alat koji je neophodan svim vlasnicima travnjaka i uređivačima, a većina kosilica koristi motor s izgaranjem. Zbog toga bi kosilici bila potrebna određena količina benzina prije nego što bi mogla raditi. Kako biste znali koju vrstu goriva zahtijeva vaša kosilica za travu, provjerite korisnički priručnik; onaj koji dolazi uz vašu kosilicu. 

Ovisno o vrsti kosilice, nekima može biti potreban benzin s višim oktanom, dok drugima ne. Postoje čak i neke kosilice koje umjesto toga koriste dizelsko gorivo.

Benzinska kosilica, što koristiti:

Većina kosilica može koristiti normalan benzin, ali provjerite nije li sadržaj etanola previsok i provjerite je li oktan najmanje 87, ali po mogućnosti veći. Ako imate 2-ciklični motor, morate pomiješati 2-ciklično ulje i napraviti ispravnu mješavinu goriva. Provjerite u priručniku koliko je ulja potrebno.

Kupujte pametno – Odaberite najbolju ponudu alata za svoj vrt i dvorište!

Posjedovanje kosilice za travu uvijek uključuje odgovornost redovitog održavanja i njege kako bi se održala u ispravnom stanju . Ovaj redoviti zadatak održavanja također uključuje poznavanje načina na koji gorivo može utjecati na performanse vaše kosilice i koliko je važno koristiti pravo gorivo kako biste osigurali da kosilica ostane u dobrom radnom stanju tijekom cijele godine. 

Važno je da ne pogriješite pretpostavkom da su svi benzinovi isti ili da znate točnu vrstu koja odgovara vašoj kosilici. Korištenje pogrešne vrste benzina samo bi oštetilo motor vaše kosilice, au nekim slučajevima čak biste mogli poništiti jamstvo. Želite li znati pravu vrstu benzina za svoju kosilicu? 

U ovom članku saznat ćete sve što trebate znati kako biste maksimalno iskoristili svoje gorivo i dugotrajno koristili svoju kosilicu.

Koji benzin trebam koristiti?

Prava vrsta benzina za vašu kosilicu ne mora nužno biti skupa ili neuobičajena. Jednostavno možete dobiti kvalitetno gorivo za svoju kosilicu samo uzimajući u obzir ove zahtjeve:

● Mora biti čist i svjež

Ovo je važno jer se gorivo počinje kvariti već nakon 30 dana

● Oktan:

Trebao bi imati najmanje 87 oktana/87 AKI (91 RON).

● Velika nadmorska visina:

Za operacije na velikim visinama, prihvatljiv je benzin s do 10% etanola (gasohol) ili do 15% MTBE (metil tercijarni butil eter). Možete ih pronaći čak i na nekim benzinskim postajama. Međutim, proizvod E15 se ne preporučuje za upotrebu u malim motorima. Mali motori imaju niske omjere kompresije, što jednostavno znači da neće imati nikakve koristi od benzina za razliku od onih s višim oktanskim brojem. Zapravo, neka vrhunska goriva mogu otežati pokretanje vaše opreme.

1695647673 874 Moze li se samohodna kosilica vratiti unatrag.webp AgroPower Vrtni alati i strojevi

● Konzervirano gorivo:

Proizvod u limenci goriva također može dobro funkcionirati. Konzervirano gorivo kombinira bezolovni benzin bez etanola sa stabilizatorom goriva kako bi se produžio vijek trajanja goriva.

● RVP ocjena:

RVP vrijednost goriva također je jednako važna kao i oktanski broj, stoga uzmite u obzir. Zato ćete vidjeti kako rafinerije benzina podižu i snižavaju RVP vrijednosti goriva sezonski samo da bi se uzele u obzir razlike u temperaturi. Jednostavno imajte na umu da ljetno gorivo = niska RVP ocjena, dok zimsko gorivo = visoka RVP ocjena.

● Sadržaj etanola

Kako biste smanjili nepotrebne probleme tijekom korištenja, kupite gorivo sa što je moguće manjim udjelom etanola. Većina benzinskih postaja prodaje benzin ‘E-10’ koji sadrži oko 10% etanola; ovo je prikladno i sigurno za vašu opremu kosilice. Pobrinite se da izbjegavate bilo kakav benzin ‘E-15’ jer će benzin sa 15% etanola oštetiti samo manje motore.

Još jedna dobra opcija može biti odabir prethodno miješanog/konstruiranog goriva koje ne sadrži etanol. Lako ćete pronaći veliki izbor ovih goriva na tržištu budući da su prethodno pomiješana i spremna za korištenje s vašim 2-taktnim ili 4-taktnim motorima. Ispod su jednostavni načini miješanja ulja u malom motoru.

  • 2-taktni motori sa paljenjem svjećicom: Uvijek miješajte visokokvalitetno ulje za 2-taktne kosilice u omjeru benzina i ulja od 50:1.
  • 4-taktni motori sa paljenjem svjećicom: Nemojte miješati ulje u benzin ili modificirati motor da radi na alternativna goriva. To će samo oštetiti komponente motora i poništiti jamstvo.

Zašto se benzin pokvari?

1681994459 278 Ulje za kolica koja se cuvaju vani zimi i ljeti AgroPower Vrtni alati i strojevi

Neki ljudi to možda ne znaju, ali benzin je dobar samo oko 30 dana. Nakon što prijeđe ovaj vremenski okvir, hlapljivi spojevi prisutni u benzinu počet će isparavati. Isparavanje će se dogoditi neovisno o tome nalazi li se benzin u kosilici ili u spremniku benzina. Kada gorivo ispari, formira smeđu gumastu naslagu koja postaje izuzetno viskozna. 

S vremenom će se talog pretvoriti u tvrdi lak koji može začepiti vodove za gorivo i karburatore. 

Kada se to dogodi, možete početi primjećivati ​​neke izdajničke znakove lošeg rada motora kao što su:

  • Nedostatak snage
  • Napon motora i
  • Poteškoće s pokretanjem

Zašto bih trebao biti oprezan s etanolom?

Većina benzina, osobito onih koji se nalaze na srednjem zapadu, sadrži do 10% etanola. Moderni motori kosilica dizajnirani su za rad na gorivo s do 10% etanola. Onog trenutka kada počnete raditi s gorivom koje sadrži više od 15% etanola (također poznato kao E15 gorivo), riskirate da upadnete u nevolje i uništite motor kosilice. Gorivo E15 ili bilo koje gorivo s visokim postotkom etanola će apsorbirati vodu iz atmosfere, uzrokujući značajnu količinu korozije u sustavu goriva. 

Voda u spremniku goriva također može uzrokovati začepljenje sustava goriva, a to može uzrokovati probleme s paljenjem, kao i skupe popravke. Jedan od načina da se spriječi nakupljanje vode u spremniku goriva i nanošenje štete je dodavanjem stabilizatora goriva u motor, na početku i na kraju svake sezone, pa čak i u gorivo koje ostane u benzinu nakon korištenja.

Miješanje mješavine ulja i goriva za 2 ciklusa

Kako biste odredili je li vaš mali motor 2-taktni ili 4-taktni, zabilježite broj i vrstu otvora za punjenje na motoru. Ako vaš motor kosilice ima samo jedan otvor za punjenje i za ulje i za benzin, onda samo znajte da imate 2-taktni motor. Jednostavno ulijte 2-ciklično ulje u praznu kanistru za benzin, a zatim dodajte jedan galon svježeg benzina u kanister. 

Ne morate primjenjivati ​​nikakav dodatni pritisak ili miješanje ove smjese. Ako namjeravate smjesu skladištiti dulje od 30 dana, dodajte stabilizator goriva u benzin prije miješanja kako biste produžili vijek trajanja.

Ne zaboravite označiti spremnik benzina koji sadrži mješavinu ulja za 2 ciklusa jer bi to spriječilo slučajno korištenje u drugim motorima. Osim toga, nikada ne koristite benzin s udjelom etanola većim od 10%. Kao što je ranije rečeno, etanol privlači vlagu kada je izložen, a to može uzrokovati koroziju ili začepljenje sustava goriva ako se koristi. To čak može dovesti do oštećenja rasplinjača vašeg motora .

Kako staviti benzin u vašu kosilicu?

Korak 1. Pronađite spremnik benzina:

Pronađite spremnik za benzin na vašoj kosilici. Kod nekih kosilica, međutim, spremnici goriva obično su prekriveni, kao i kod ostatka motora. Potražite spremnik za benzin koji je često prekriven crnim poklopcem, uz simbol koji označava benzin na vrhu.

Korak 2. Skinite čep benzina.

Većina kosilica za travu koristi poklopac s navojem koji se lako može okrenuti s vrha. Međutim, naći ćete neke druge uobičajene vrste benzinskih čepova kao što su čepovi za zaključavanje koji zahtijevaju ključ za otvaranje ili čep koji se obično pričvršćuje na dnu mehanizmom za zaključavanje s ključem. Ovo se može jednostavno otvoriti okretanjem dok se ključna točka otvaranja ne poklopi, a zatim ga možete odmah podići.

Korak 3. Koristite lijevak:

Zatim stavite lijevak u spremnik benzina. Ali ako vaša kosilica ima ugrađenu mlaznicu za izlijevanje, tada lijevak nije potreban. Svrha lijevka je pomoći vam da izlijete sav benzin iz benzinskog spremnika u spremnik bez puno prolijevanja.

Korak 4. Napunite spremnik benzinom:

Pažljivo i polako ulijte benzin iz boce u spremnik za benzin. Kada koristite lijevak, pazite da ne ulijevate prebrzo jer to može uzrokovati prolijevanje. Vrat lijevka može propuštati samo određenu količinu benzina odjednom. Dakle, ako ulijevate prebrzo, mogli biste proliti dio benzina preko strane lijevka ili na pod. 

Ako vaša limenka za benzin ima ugrađenu mlaznicu za točenje, tada možete točiti koliko god brzo želite, jer će ova mlaznica regulirati brzinu kojom benzin izlazi.

Korak 5. Nemojte prepuniti:

Nakon što se spremnik napuni, moći ćete primijetiti razinu benzina u spremniku. Pazite da ne nastavite točiti nakon što se napuni. Kada imate dovoljno benzina u spremniku, uklonite lijevak iz posude za benzin, zatim vratite čep za benzin i čvrsto ga pričvrstite.

Punjenje goriva u vašu kosilicu zapravo je prilično jednostavno, sve dok imate svježe gorivo, izbjegavajte gorivo s visokim udjelom etanola i koristite stabilizator. Jednom kada se budete pridržavali ovih osnovnih pravila, sigurno ćete iz svog stroja dobiti najbolje performanse.

Završne napomene

Sada kada znate koji benzin koristiti za svoju opremu kosilice, također znate da ne morate bacati novac na vrhunski ili skupi benzin osim ako nemate motor s visokom kompresijom. Nadamo se da je ovo bilo korisno. Sretno!

Možda vam upravo treba...

-10%
Original price was: 322.00€.Current price is: 289.00€.
-13%
Original price was: 204.00€.Current price is: 178.00€.
-10%
Original price was: 294.00€.Current price is: 264.00€.
-11%
Nema na zalihi
Original price was: 1,236.00€.Current price is: 1,099.00€.
Nema na zalihi

Benzinske kosilice

strižna kosilica ADK tSM87-t

699.00

Benzinske kosilice

motorna kosilica ADK X51SHL-C1

343.00
-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.