Uglavnom, danas na tržištu postoji nekoliko vrsta kosilica i postoji dovoljno izbora kada se želite odlučiti za vrstu kosilice koja će odgovarati vašim potrebama. Dok veličina vašeg travnjaka i teren dolaze u obzir, količina vremena koju želite potrošiti na održavanje vašeg travnjaka također je važan faktor u vašem procesu donošenja odluka.
Međutim, osim ovih čimbenika, postoji još jedan važan čimbenik koji treba uzeti u obzir kada kupujete svoju kosilicu, a to je vrsta pogona koju vaša kosilica ima. Ako doista želite učiniti svoje iskustvo košnje puno lakšim i bez stresa, možda ćete se htjeti uštedjeti stresa koji dolazi s vašom starom metodom košnje na guranje i odabrati samohodnu kosilicu. Obično samohodna kosilica ima dvije glavne vrste pogona koji uključuju pogon na prednje kotače i pogon na stražnje kotače.
Kosilica s prednjim ili stražnjim pogonom: Kako odabrati ?
I kosilica s prednjim i stražnjim pogonom dobri su strojevi. Koji je pogonski sustav najbolji za vas ovisi o vašem travnjaku. Ako vaš travnjak ima strmine, padine ili brda, onda je kosilica sa stražnjim pogonom vjerojatno najbolji izbor. S druge strane, ako je vaš travnjak ravan i manevriranje je važno, kosilica s prednjim kotačima je vjerojatno dobar izbor.
Kupujte pametno – Odaberite najbolju ponudu alata za svoj vrt i dvorište!
Tipično, kada mjenjač pokreće stražnje kotače, to se naziva pogonska kosilica sa stražnjim kotačima. S druge strane, kada mjenjač pokreće prednje kotače, to je poznato kao pogonska kosilica s prednjim kotačima. Kosilice s prednjim pogonskim kotačima izvrsne su za ravne terene. Kosilice s prednjim kotačima povlače kosilicu po tlu dok kosilice sa stražnjim pogonom pokreću kosilicu poprečno.
Vrste pogona koji postoje
Umjesto da uložite toliko truda prije nego što pokrenete svoju kosilicu, samohodna kosilica može vam pomoći u održavanju bujnog, urednog i zdravog travnjaka s malo ili bez ikakvih problema. Svi najnoviji modeli samohodnih kosilica na tržištu dostupni su u tri vrste pogona. Uključuju pogon na prednje kotače, stražnje kotače i pogon na sva četiri kotača. Svaki od ovih tipova pogona zapravo čini veliki doprinos tome da vaš travnjak izgleda bujno i zdravo tijekom cijele sezone. Međutim, bez obzira na to koliko slični izgledaju, svaka vrsta ima jedinstvene značajke i karakteristike po kojima se razlikuju, osobito pri rukovanju. Dakle, prije nego što odaberete koja vrsta pogona je prava za vas i vaš travnjak, važno je znati što kupujete i razmotriti prednosti i nedostatke svake vrste.
● Pogon na prednje kotače
Kao što naziv implicira, prednji kotači su odgovorni za pogon. Dakle, prednji kotači na kosilici s pogonom na prednje kotače su oni koji pomažu pokretati kosilicu ili je pomicati prema naprijed. To znači da ako mjenjač pokreće prednje kotače, onda je to kosilica s pogonom na prednje kotače.
Tijekom košnje, snaga prednjih kotača omogućuje povlačenje kosilice dok se okreću. Pogon na prednje kotače izvrstan je za travnjake s puno zavoja. Također su najprikladniji za ravne površine ili terene, ali definitivno ne za travnjake sa strmim padinama, brda ili doline. Modeli s pogonom na prednje kotače najpristupačnija su vrsta pogona i omogućuju vam da bez napora upravljate svojom kosilicom oko prepreka u dvorištu kao što su grmlje, prskalice, drveće i drugi ukrasi na travnjaku.
– Prednosti kosilice s prednjim pogonom
- Jednostavan je za manevriranje : s kosilicom s prednjim pogonom možete jednostavno promijeniti smjer kosilice jednostavnim naginjanjem kosilice na stražnjim kotačima. Ova značajka ga čini izvrsnim za dvorišta koja zahtijevaju mnogo okreta i manevriranja.
- Prikladna je za ravna dvorišta: Kosilica s pogonom na prednje kotače najbolja je opcija za travnjake s ravnim terenima koji nemaju brda. Ova značajka je još učinkovitija kada su prednji kotači kosilice postavljeni na tlo.
– Nedostaci kosilica s prednjim pogonom
- Nije prikladno za nepravilna dvorišta: Za pomicanje kosilice prema naprijed, kotači kosilice s prednjim kotačima uvijek moraju biti čvrsto postavljeni na tlo. Ova značajka čini ovu vrstu pogona manje prikladnom za brdovite i neravne terene ili travnjake koji zahtijevaju podizanje kotača. U tom slučaju košnja postaje neučinkovita, posebno kada se kotači kosilice odbijaju od travnjaka.
- Nije prikladno za nagibe: Ako vaš travnjak ima nagibe ili brdovite terene, možda ćete morati podići prednje kotače i oštricu s tla, čime ćete spriječiti pogonski sustav. Sada sa svim ovim pritiskom i težinom prema prednjem dijelu kosilice, može biti pomalo teško pomicati kosilicu uzbrdo.
● Pogon na stražnje kotače
Kada mjenjač pokreće stražnje kotače umjesto prednjih, tada je to kosilica sa stražnjim pogonom. Kosilica s pogonom na stražnje kotače glavna je snaga nekoliko samohodnih modela. Pogodan je za brda, padine i ravne površine; također je dobar za terene s dolinama i strmim padinama. Bez obzira na što naiđete ili kako izgleda vaš teren, kosilica sa stražnjim pogonom i dalje se okreće i gura vašu kosilicu naprijed. Iako modeli sa stražnjim pogonom nemaju manevarske sposobnosti modela s prednjim pogonom, oni su i dalje prikladni za velike, ravne i široke otvorene prostore.
– Prednosti kosilica sa stražnjim pogonom
- Olakšava vuču: Budući da su stražnji kotači kosilice čvrsto učvršćeni na tlu, daje prostor za veću vuču. Ova posebna značajka je još korisnija kod pakiranja trave u vreće budući da je većina težine preko stražnjih kotača.
- Stvara netaknutiji travnjak: Budući da je vučna snaga puno bolja s ovim modelom, košnja u ravnoj liniji još je lakša. Tako možete dobiti precizniji rez, koji će vašem travnjaku dati onaj netaknuti i profesionalni izgled.
- To je najbolja opcija za nepravilne travnjake: kosilica sa stražnjim pogonom može dobro funkcionirati na padinama, nagibima i brdovitim terenima. Dizajniran je za dodatnu kontrolu, posebno na zakrivljenim, neravnim i neravnim travnjacima.
– Nedostaci kosilica sa stražnjim pogonom
- Mala ili nikakva upravljivost: Budući da je pogon na stražnje kotače samo malo manje učinkovit na dvorištima koja uključuju puno okretanja i mijenjanja stupnjeva prijenosa, potrebno je da ručno promijenite brzinu ili isključite pogon za skretanje.
- Raspodjela težine: Prilikom košnje, vreća se automatski puni travom, uzrokujući nakupljanje viška težine prema stražnjem dijelu. Time se postiže bolja i lakša trakcija. Međutim, možda ćete morati malo više gurati ako torba nije puna.
● Kosilica s pogonom na sve kotače
Kada mjenjač pokreće sva četiri kotača, tada je to pogon na sve kotače. Kosilica s pogonom na sva četiri kotača daje snagu na sva četiri kotača vaše kosilice, pružajući više prostora za vuču uzbrdo i nizbrdo, po neravnim terenima i po mokroj travi . Osim toga, kosilica s pogonom na sva četiri kotača također koristi sustav samohodnog pogona koji se automatski prilagođava vašoj brzini hoda i za optimalnu udobnost i lakoću. Za vlasnike kuća ili bilo koga tko traži pouzdanu početnu kosilicu, kosilica s pogonom na sve kotače savršena je opcija.
– Prednosti kosilica s pogonom na sve kotače
- Optimalna trakcija: Budući da su svi kotači na tlu, dobit ćete bolju trakciju čak i na brdovitim ili neravnim dvorištima.
- Bolja ravnoteža: kosilica s pogonom na sva četiri kotača uravnoteženija je od ostalih jer se snaga ravnomjerno raspoređuje na sva četiri kotača, što čini košenje jednostavnim čak iu teškim uvjetima.
– Nedostaci kosilica s pogonom na sve kotače
- Skuplja: Kosilica s pogonom na sve kotače obično je skuplja od ostalih, a mnogi modeli mogu zahtijevati redovito održavanje tijekom vremena.
- Ograničena upravljivost : Baš kao i sustav pogona na stražnje kotače, tip pogona na sve kotače također zahtijeva da ručno promijenite brzinu ili isključite pogon za okretanje
● Što odabrati?
Sada kada ste razumjeli svaku vrstu pogona kotača i njegovu funkcionalnost, sljedeće pitanje koje vam pada na pamet je: koji je dobar za moj travnjak? Prvo, kakvu vrstu travnjaka imate? Možda se čini klišej, ali vrsta travnjaka koju imate određuje vrstu pogona kotača koju ćete kupiti kada kupujete svoju kosilicu.
Ako imate travnjak s padinama, padinama ili brdima, onda je kosilica sa stražnjim pogonom vjerojatno najbolja vrsta pogona za vas. Kao što je ranije spomenuto, oni nikada ne gube snagu. Stoga se ne morate brinuti da ćete zapeti na uzbrdici jer klize ravno gore.
S druge strane, kosilice s pogonom na prednje kotače ne svladavaju brda kao što to rade pogoni na stražnje kotače i siguran sam da ne želite završiti gurajući kosilicu uzbrdo (vjerujte mi, to definitivno nije ono što želite učiniti kada kupite samohodnu kosilicu).
Ako vaš travnjak ima ravan teren, možete odabrati kosilicu sa stražnjim ili prednjim pogonom. Da, dva modela su super. I kosilice sa stražnjim i prednjim pogonom održavaju optimalnu vuču na ravnim terenima.
Koji je pogon najbolji za skretanje?
Kada je riječ o skretanju, kosilice sa stražnjim pogonom mnogo su pokretljivije od kosilica s prednjim pogonom. Budući da su kosilice s pogonom na prednje kotače dizajnirane samo za kretanje prema naprijed, možda ćete morati podići prednje kotače kako biste mogli oštro skrenuti. Međutim, kosilice sa stražnjim pogonom mogu se nositi s bržim okretajima, a to je korisno ako pokušavate kositi oko ukrasa na travnjaku, drveća ili grmlja.
Vrećica također utječe na raspodjelu težine. Budući da se vreća nalazi na stražnjoj strani kosilice, kosilice sa stražnjim pogonom imat će veću vuču, osobito kada se vreća napuni. Međutim, suprotno vrijedi za kosilice s pogonom na prednje kotače jer će one izgubiti trakciju na prednjim kotačima kako se težina pomiče na stražnje.
Zašto moja kosilica ne radi ili se ne pokreće sama?
Sada, ovo je još jedno važno pitanje kada se radi o pogonu vaše kosilice. Postoji nekoliko razloga zašto se vaša kosilica ne pokreće ili ne pokreće sama. Ako se kotači vaše kosilice ne okreću, možda ćete morati provjeriti sljedeće dijelove: kotače, prijenos i pogonski kabel. Ova tri dijela najčešći su simptomi, a pomoću našeg jednostavnog vodiča za popravke „uradi sam“ možete ih lako popraviti. Međutim, ako su vam potrebne posebne upute vezane uz vaš model, možda ćete morati pogledati priručnik proizvođača.
● Zbrkani pojasevi
Sada, ovo je jedan od najproblematičnijih dijelova pogonskog sustava u samohodnoj kosilici. U osnovi, pogonski remen je dio odgovoran za prijenos snage s motora na prijenos. Postoji jednostavna spojka, koja se obično kontrolira kabelom koji omogućuje remenu da uključi prijenos. S vremenom će se pojas početi trošiti i rastezati . Obično je u pogonskom kabelu ugrađen zatezač za podešavanje i kompenzaciju rastezanja remena. Međutim, remen se na kraju rasteže do točke gdje se njegova dodatna duljina više ne može nadoknaditi. U ovom trenutku, remen treba zamijeniti.
Normalno, u roku od nekoliko godina od njegove uporabe, remen se počne istrošiti i na kraju će se istrošiti do točke kada počne skliznuti s remenica. Ako je pretanak, remen se često prekida i na kraju ga je potrebno zamijeniti. Remeni su napravljeni od gume, zbog čega s vremenom otvrdnu i postanu krti. To je vidljivo čak i ako vaša kosilica stoji dulje vrijeme bez korištenja. Kako se stvrdne, remen će stvoriti pukotine koje mogu uzrokovati lako pucanje remena. Zbog toga remen na vašoj kosilici treba pregledati najmanje dva puta godišnje kako biste provjerili njegovo stanje. Ako primijetite da je remen napukao ili da je istrošen, nemojte čekati da ostanete zaglavljeni s napola pokošenim travnjakom prije nego što ga zamijenite. Bolje ga je zamijeniti čim primijetite pukotine.
– Kako zamijeniti remen kosilice
Zamjena remena na vašoj kosilici zapravo je jednostavan popravak. Samo trebaš dobro paziti.
- Nagnite kosilicu: Nagnite kosilicu na bok tako da možete pristupiti donjoj strani kosilice. Tijekom naginjanja, pazite da nagnete kosilicu s rasplinjačem kako bi iscurilo gorivo.
- Uklonite oštricu i poklopac remena: Uklonite oštricu i bilo koji štitnik remena kako biste pristupili remenu. Obično postoji drugi poklopac koji se mora ukloniti s vrha platforme ili sa stražnje strane kosilice kako bi se mogao pristupiti remenu. Nakon uklanjanja postoji i poklopac remena oko remenice prijenosa koji treba olabaviti kako bi se remenu moglo pristupiti.
- Zamijenite remen: Zamijenite remen jednostavnim postavljanjem oko remenica. Zatim vratite sve poklopce i oštricu i na kraju pomoću regulatora pogonskog kabela čvrsto zategnite remen.
● Kotači
Pogonski kotači samohodne kosilice obično su još jedan razlog zbog kojeg vaša kosilica ne radi sama, a oni su posljednja komponenta pogonskog sustava. Obično pogonski kotači imaju zupčanik koji je ili uliven u njih ili je na njih pričvršćen od strane proizvođača. Obično se zupčanik pogonskog kotača povezuje s pogonskim vratilom. Sada je zupčanik pogonskog kotača obično plastični, a zupčanik pogonskog vratila je metalni. Jednom kada se plastični zupčanik na pogonskom kotaču pomakne preko osovine, počinje se trošiti i na kraju skliznuti. Stopa trošenja se povećava ako se kosilica koristi u prljavim uvjetima, na strmim padinama ili ako se pogon iznenada često pokreće i zaustavlja.
Osim toga, zupčanik pogonskog kotača vaše kosilice ne smije se podmazivati. Ovi zupčanici su lako izloženi prljavštini i drugim ostacima, tako da ako su podmazani, prljavština i ostaci će se zalijepiti za mast i formirati gustu pastu koja će brzo istrošiti zupčanike.
– Kako mogu zamijeniti pogonski kotač?
Zamjena pogonskog kotača obično je vrlo jednostavna. Slično je za većinu modela.
- Zamijenite stari kotač: Počnite s uklanjanjem poklopca s kotača kako biste otkrili maticu kotača. Nakon što završite, uklonite maticu kotača, što će uzrokovati da kotač sklizne s pogonske osovine. Nakon skidanja kotača odvojite trenutak za čišćenje zupčanika pogonskog vratila. Zatim ugradite novi pogonski kotač jednostavnim klizanjem preko pogonskog vratila, što bi uzrokovalo poravnanje pogonskog zupčanika sa zupčanikom kotača.
- Pričvrstite maticu kotača: Na kraju, pričvrstite kotač pomoću matice kotača i vratite poklopac glavčine.
● Mjenjači
Prijenos samohodne kosilice jedan je od važnih dijelova pogonskog sustava. Prijenos je onaj koji prenosi snagu od motora vaše kosilice do kotača. Rotira osovinu za pogon kotača kosilice, uzrokujući kretanje kosilice prema naprijed. Odgovoran je za kontrolu brzine što čini mijenjanjem okretnog momenta ovisno o tome kako to vozač želi. Za moderne kosilice, mjenjači su obično bez problema i ne zahtijevaju često održavanje. Međutim, baš kao i svaki drugi pokretni dio, kada se dovoljno koristi, istrošit će se i trebat će ga popraviti ili eventualno zamijeniti. Ekstremni uvjeti poput prašnjavog terena ili strmih brda mogu uzrokovati brže istrošenje prijenosa vaše kosilice.
Lako je znati je li se mjenjač istrošio. Kada počnete primjećivati znakove kao što su brušenje zupčanika, trzaji rad i ako se remenica mjenjača okreće, a kotači ne, tada je mjenjaču potreban popravak ili zamjena. Neki mjenjači imaju dijelove koji se mogu obnoviti, dok druge treba zamijeniti kad pokvare.
Sada je popravak prijenosa kosilice mnogo kompliciraniji popravak. Možda ćete morati razmotriti opcije kao što su vrijeme popravka, težina i ukupni trošak. Stoga bi jednostavna zamjena neispravnog prijenosa mogla biti najbolja opcija. Ovisno o modelu, zamjena mjenjača može zahtijevati različite količine rastavljanja.
– Kako zamijeniti mjenjač
- Uklonite komponente prijenosa: Započnite s uklanjanjem pogonskog remena i pogonskih kotača. Zatim uklonite kvačilo s obje strane kosilice.
- Pregledajte komponente: Obično postoje ležajevi kroz koje prolaze pogonske osovine na platformi kosilice. Nakon uklanjanja starog prijenosa, pažljivo pregledajte pogonski remen, ležajeve ili čahure i sklopove kvačila. Ako je bilo koja od ovih komponenti istrošena, zamijenite je. Zapravo je lakše i bolje servisirati te dijelove kada ste pokvarili pogon umjesto da čekate da se pokažu u budućnosti.
- Zamijenite mjenjač: Zamijenite mjenjač novijim i ugradite ostale komponente pogonskog sustava. Također, obratite pozornost na korak rastavljanja dijelova jer može poslužiti kao važna referenca pri ponovnom sastavljanju kompliciranih komponenti kao što su kvačila kotača. Pogledajte svaki korak kako biste lakše zapamtili i osigurali da svaki dio instalirate ispravnim redoslijedom.
- Podesite napetost remena: Nakon ponovnog sastavljanja, upotrijebite regulator na pogonskom kabelu kako biste pravilno zategnuli pogonski remen.
● Kabel pogona
Pogonski kabel je ona komponenta koja povezuje pogonsku bravu s prijenosom i omogućuje vam uključivanje i isključivanje samohodnog pogona kosilice. U nekim slučajevima kontrolira brzinu kosilice. Kabel se povezuje s jamstvom i prijenosom na oba kraja pomoću lijevanog konektora ili metalne kuke. Na jednom kraju kabela obično se nalazi regulator koji vam omogućuje postavljanje ili podešavanje napetosti pogonskog remena.
Kao i druge komponente pogonskog sklopa, pogonski kabeli se također troše tijekom vremena i na kraju otkazuju. Uobičajene vrste kvarova uključuju lomljenje lijevanih konektora ili metalnih kuka ili pucanje samog kabela. To se obično događa ako je kosilica ostavljena na kiši , uzrokujući da kabel hrđa i pokvari se puno prije nego kod kosilice koja je pohranjena izvan vremenskih uvjeta. Još jedan nedostatak skladištenja vaše kosilice na vremenskim uvjetima je taj što može biti lako podložna koroziji koja se stvara unutar omotača kabela. To će uzrokovati da kabel postane ljepljiv i da neće ispravno raditi. Osim toga, mogu se dogoditi nezgode koje mogu oštetiti kabel; kabel može biti uhvaćen u grmlje, kabel se može trljati o ogradu ili zid, i tako dalje. Sve to može uzrokovati istrošenost kabela i eventualno pucanje na dva dijela.
Sada, ako mislite da bi kabel za pogon mogao biti razlog zašto se vaša kosilica ne može sama pokretati, postoji nekoliko stvari koje trebate provjeriti kako biste potvrdili. Tijekom normalnog rada, osigurač pogona se vraća u granični položaj nakon što ga pustite. Ako jamstvo vašeg pogona ne radi, kabel je možda prelomljen na dva dijela. Pažljivo promatrajte konektore s obje strane kabela kako biste bili sigurni da nisu slomljeni. Ako jesu, sljedeća najbolja opcija je njihova zamjena. Sada je zamjena pokvarenog kabela pogona zapravo vrlo jednostavna.
– Kako zamijeniti kabel
- Uklonite pričvršćivače: Započnite s uklanjanjem konektora sa svakog kraja držača pogona na vrhu ručke vaše kosilice. Zatim odrežite kabelske vezice i uklonite pričvršćivače koji drže kabel za ručku.
- Pristup kabelu: Kada završite, pristupite kabelu na prijenosu. To možete učiniti naginjanjem kosilice ili ponekad uklanjanjem ploče na stražnjem kraju kosilice.
- Zamijenite kabel: Zatim uklonite kabel na mjestu gdje je pričvršćen za prijenos. Da biste instalirali novi kabel, učinite to obrnutim redoslijedom i provjerite jeste li zamijenili sve kabelske vezice koje su bile odrezane prilikom uklanjanja starog. Time se osigurava da kabel ne zapne za grmlje ili nisko drveće.
- Podesite napetost remena: Na kraju, podesite napetost na pogonskom remenu pomoću regulatora na pogonskom sajli.
● Onemogućavanje dolaska prljavštine
Ovo je također važan faktor koji utječe na kotače vaše kosilice. Obično je donja strana vaše kosilice bombardirana prljavštinom, pokošenom travom ili krhotinama tijekom košnje. Preskakanje remena može biti uzrokovano prljavštinom koja je uhvaćena u području pogonskog kotača. Međutim, lako je očistiti ostatke. Samo uklonite poklopce glavčina, klinove i podloške i uklonite kotače iz regulatora. Pažljivo očistite krhotine u ovom području ne izostavljajući zube zupčanika pogonskog kotača, poklopac za prašinu i zupčanik. Nakon što završite s čišćenjem, zamijenite kotačiće, podloške na regulatorima i čvrsto ih pričvrstite rascjepkom.
Zaključak
Jasno i duboko razumijevanje onoga što svaka vrsta kosilice nudi može vam pomoći u upravljanju travnjakom. Sada kada znate i riješili ste ove probleme, pripremite se za uživanje u košnji bez muke i netaknutom travnjaku. Sretno!
Možda vam upravo treba...
Robotske kosilice
Motokultivatori (kopačice)
FORT motokultivator serije103 50cm + strižna kosa 2u1 102cm 6,5ks
Visokotlačni perači
visokotlačni perač YATO 2000W 15 mpa + četka za terase
Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina OLIWATT 3 1300 o/min 350cm
849.00€Original price was: 849.00€.808.00€Current price is: 808.00€.Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 8 tona 54cm bull SPLE8 elektromotor jednofazni i trofazni 3ks
Električni puhači lišća
električni usisavač/puhač lišća 3500W spremnik 35L
Visokotlačni perači
visokotlačni perač BOSCH aquatak 130
Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina OLIVECO 1150 o/min 335cm
599.00€Original price was: 599.00€.569.00€Current price is: 569.00€.Visokotlačni perači
visokotlačni perač YATO 1400W 10,5MPa
Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 6 tona 54cm bull SPLE6L 3ks elektromotor jednofazni i trofazni
Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina SWING 36v 300cm 1300 o/min
989.00€Original price was: 989.00€.890.00€Current price is: 890.00€.ADK
ADK akumulatorski puhač lišća + usisavač 40V SF8A512 2 x 4.0 ah
224.00€Original price was: 224.00€.206.00€Current price is: 206.00€.Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina THOR 12V 1300 o/min
950.00€Original price was: 950.00€.890.00€Current price is: 890.00€.Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 10 tona 54cm bull SPL10H HONDA GP160
1,900.00€Original price was: 1,900.00€.1,710.00€Current price is: 1,710.00€.Aku puhač lišća
DEWALT DCM562PB 18V akumulatorski puhač lišća
Tresači maslina
LISAM električni tresač maslina THOR 36V 1300 o/min
Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 10 tona 54cm bull SPLT10 – kardan
1,680.00€Original price was: 1,680.00€.1,512.00€Current price is: 1,512.00€.Aku puhač lišća
DEWALT DCM562P1-qw aku puhač 5.0AH 18V
Električni tresači maslina
LISAM tresač maslina električni SWING 12V 1300 o/min
889.00€Original price was: 889.00€.840.00€Current price is: 840.00€.Visokotlačni perači
visokotlačni perač YATO 2000W 15 mpa + četka za terase
Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina OLIWATT 3 1300 o/min 350cm
849.00€Original price was: 849.00€.808.00€Current price is: 808.00€.Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 8 tona 54cm bull SPLE8 elektromotor jednofazni i trofazni 3ks
Električni puhači lišća
električni usisavač/puhač lišća 3500W spremnik 35L
Visokotlačni perači
visokotlačni perač BOSCH aquatak 130
Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina OLIVECO 1150 o/min 335cm
599.00€Original price was: 599.00€.569.00€Current price is: 569.00€.Visokotlačni perači
visokotlačni perač YATO 1400W 10,5MPa
Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 6 tona 54cm bull SPLE6L 3ks elektromotor jednofazni i trofazni
Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina SWING 36v 300cm 1300 o/min
989.00€Original price was: 989.00€.890.00€Current price is: 890.00€.ADK
ADK akumulatorski puhač lišća + usisavač 40V SF8A512 2 x 4.0 ah
224.00€Original price was: 224.00€.206.00€Current price is: 206.00€.Električni tresači maslina
LISAM električni tresač maslina THOR 12V 1300 o/min
950.00€Original price was: 950.00€.890.00€Current price is: 890.00€.Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 10 tona 54cm bull SPL10H HONDA GP160
1,900.00€Original price was: 1,900.00€.1,710.00€Current price is: 1,710.00€.Aku puhač lišća
DEWALT DCM562PB 18V akumulatorski puhač lišća
Tresači maslina
LISAM električni tresač maslina THOR 36V 1300 o/min
Cjepači drva
CECCATO cjepač drva 10 tona 54cm bull SPLT10 – kardan
1,680.00€Original price was: 1,680.00€.1,512.00€Current price is: 1,512.00€.Aku puhač lišća
DEWALT DCM562P1-qw aku puhač 5.0AH 18V
Električni tresači maslina
LISAM tresač maslina električni SWING 12V 1300 o/min
889.00€Original price was: 889.00€.840.00€Current price is: 840.00€.