Povrat i reklamacije

Agropower vam pruža brzu i jednostavnu zamjenu ili povrat proizvoda.

Ako niste u potpunosti zadovoljni s kupljenim proizvodom, možete ga vratiti ili zamijeniti u roku od 14 radnih dana nakon primitka pošiljke. Naknadne reklamacije neće se uvažavati. Proizvod mora biti nekorišten i u originalnom pakiranju, zajedno sa originalnim računom i garancijom koje ste primili uz pošiljku. Ako ne želite zamjenu proizvoda, vratit ćemo uplaćeni iznos na Vaš račun. Troškove povrata i slanja robe snosi sam kupac (naručitelj).

Kupac ima pravo na povrat proizvoda koje nije naručio ili proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje nije nastalo prilikom transporta. U tom slučaju, u dogovoru s kupcem, odobrit ćemo povrat proizvoda te kupcu poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova. Uz vraćenu robu potrebno je priložiti original računa i svu dokumentaciju koju ste primili uz pošiljku.

Informativni obrazac za raskid ugovora: https://agropower.hr/informativni-obrazac/

Uvjeti

  • Kupac je dužan snositi odgovornost o odluci kupnje kao što je navedeno u uvjetima korištenja web trgovine Agropower.hr.
  • Kod povrata kupac snosi troškove povrata robeiprvobitnog slanja, što se umanjuje od iznosa kod povrata novca.
  • Povrat novaca biti će uplaćen tek kad je roba vraćena i pregledana od strane zaposlenika Agropower d.o.o.
  • Korištenjem i naručivanjem iz web trgovine agropower.hr, prihvaćate sve uvjete korištenja

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 8. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 79/07., 125/07. –isp., 79/09. i 89/09. – isp., 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

  • Agropower d.o.o.
  • Vatrogasna ulica 20A
  • 10380 Sveti Ivan Zelina

ili na e-mail adresu: info@agropower.hr

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

U slučaju neriješenih prigovora potrošači se mogu obratiti :

Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Zagreb, Rooseveltov trg 2, www.hgk.hr/sud-casti-pri-hgk
Ili
Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2, www.hgk.hr/centar-za-mirenje    

Garancije

Reklamacije proizvoda u garantnom roku rješavaju se u ovlaštenim servisima i pod uvjetima opisanim u garantnom listu koji će biti isporučen uz svaki električni, akumulatorski ili benzinski alat.
Servise svih električnih i akumulatorskih alata izvan garantnog roka možete obaviti u ovlaštenom servisu koji je preporućen za određeni proizvod.

Jednostrani raskid Ugovora

Da bi Korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora Agropower.hr (AgroPower d.o.o.) . o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka.

Izjavu je potrebno poslati poštom na Agropower d.o.o., Vatrogasna ulica 20A 10380, Sveti Ivan Zelina, Hrvatska ili elektroničkom poštom na info@agropower.hr

U Izjavi je potrebno navesti: broj računa, datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte, sa vlastoručnim potpisom.. 

Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Agropower d.o.o. zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. 

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca AgroPower d.o.o. može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.

Korisnik je dužan robu predati ili je poslati dobro zapakiranu, bez troškova otkupnine, na adresu Agropower d.o.o., Vatrogasna ulica 20a 10380, Sveti Ivan Zelina, Hrvatska bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.

Izravne troškove povrata robe korisnik mora snositi sam, kao i troškove prvobitnog slanja robe. Korisnik se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 091 920 1251 ili pošaljite email na info@agropower.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

Nazovite nas na 091 920 1251 ili pošaljite email na info@agropower.hr

Reklamacija

Ako ustanovite prilikom prve uporabe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili da niste njime zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake. 

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@agropower.hr telefonski broj 091 920 1251.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije te temeljem vašeg opisa informaciju može li se proizvod zamijeniti za novi, može li se za proizvod dobiti povrat novca ili je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis. 

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište.  

Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena najkasnije u roku 15 dana. Za više informacija nas kontaktirajte telefonski na 091 920 1251 ili e-mailom na info@agropower.hr

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. 

Uz ove uvjete koji štite obje strane, vjerujemo da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.