Zašto motor visokotlačnog perača ne radi u praznom hodu?

1685400368 Jesu li elektricni peraci pod pritiskom stvarno dobri AgroPower Vrtni alati i strojevi

Upravo ste se probudili u lijepo vikend jutro, a pranje automobila je prva stvar na vašoj listi obaveza. Lijepe subote, dogodi se da dobijete telefonski poziv baš usred vašeg pranja na struju. Vidite da se motor ugasio čim se vratite, a vi ste ga ostavili da ne radi. 

To vam se čini čudno jer se dogodilo prvi put, ali ne želite odmah posjetiti mehaničara. Ako još niste radili održavanje svog stroja i ne znate točno odakle započeti, nema mjesta panici. Ovaj će vam članak pružiti sva znanja koja su vam potrebna da sami riješite ovaj problem. Zvuči super, zar ne?

Ako visokotlačni perač ne radi u praznom hodu, najvjerojatniji uzrok može biti ili zaglavljeni ventil za pražnjenje ili blokade u rasplinjaču ili filtrima. Zbog ovih razloga, snaga motora je ili nedovoljna ili je manja od opterećenja kojim na njega djeluje pumpa. Dolje su navedeni istaknuti uzroci problema.

Motor visokotlačnog perača ne radi u praznom hodu, što bi moglo biti pogrešno:

Kupujte pametno – Odaberite najbolju ponudu alata za svoj vrt i dvorište!

  • Začepljen rasplinjač u kojem blokade sprječavaju usisavanje mješavine zraka i goriva u odgovarajućoj količini
  • Neispravan rasterećeni ventil koji ne ispušta visokotlačni protok i dodatno opterećuje motor

Neki dodatni uzroci uključuju:

  • Začepljen filtar zraka koji ne osigurava čistu smjesu zraka i goriva motoru
  • Loša kvaliteta goriva koja uzrokuje nakupljanje krhotina u komponentama

Sada, pretpostavimo da niste sigurni kako biste locirali, promijenili ili očistili te komponente. Ili koje biste korake trebali slijediti i kojim redoslijedom. U tom slučaju ne trebate brinuti. Napravili smo teži dio za vas navodeći sve potrebne korake, uz detaljno objašnjenje postupaka koji će sigurno riješiti vaš problem s motorom u praznom hodu

Koraci za rješavanje problema s motorom visokotlačnog perača:

Prazan hod tlačnog perača je stanje kada motor radi, ali pumpa ostaje zatvorena, tj. ne koristi se mlaz vode pod pritiskom. Ako se motor ugasi kad god je u stanju mirovanja, to je zbog sljedećih uzroka:

1685400363 653 Jesu li elektricni peraci pod pritiskom stvarno dobri scaled AgroPower Vrtni alati i strojevi

1. Ograničenja u karburatoru:

Začepljen rasplinjač može biti jedan od razloga kada motor ima problema dok radi u praznom hodu. Zadatak rasplinjača je opskrba motora smjesom zraka i goriva u pravoj količini. Zbog raznih razloga kao što su gorivo niske kvalitete, slabo održavanje, nakupljanje prašine može uzrokovati ograničenja u mlaznicama rasplinjača. 

Ove blokade ozbiljno utječu na količinu mješavine zraka i goriva koja dolazi do motora i, zauzvrat, uzrokuju da motor proizvodi prskajuće zvukove ili da se u nekim slučajevima čak i isključi.

– Riješenje:

• Čišćenje karburatora:

Za servisiranje rasplinjača slijedite korake u nastavku:

  • Odvrnite prednji poklopac: Odvijte prednji poklopac i vrata filtra za zrak kako biste vidjeli rasplinjač vašeg stroja.
  • Odspojite vodove za gorivo: Nakon toga morate odvojiti vodove za gorivo koji vode do rasplinjača. Budite oprezni dok uklanjate stezaljke kako ne bi došlo do curenja goriva. Također, mogu postojati dva vijka koji spajaju rasplinjač na vezu. Također ih je potrebno ukloniti.
  • Uklonite rasplinjač: Sada kada je rasplinjač skinut, pažljivo uklonite njegove vijke i mlaznice. Savjetuje se da snimite videozapis tijekom rastavljanja ili snimite nekoliko fotografija kako ne biste izgubili trag uklonjenih dijelova. To će vam pomoći u ponovnom sastavljanju.
  • Provjerite mlaznice: Zatim morate provjeriti mlaznice i vijke zbog ograničenja unutar njih zbog prašine i krhotina. Za čišćenje ovih rupa može se koristiti tekućina za čišćenje karburatora. Ako je dostupno, za odčepljivanje možete koristiti i komprimirani zrak.
  • Sastavite: Sada biste trebali sastaviti dijelove i vratiti cijeli sklop na svoje fiksno mjesto.

2. Neispravan ventil za pražnjenje:

1685398432 143 Kako znati jesu li mlaznice tlacnog peraca istrosene Vodic za AgroPower Vrtni alati i strojevi

Neispravan ventil za pražnjenje također može uzrokovati probleme s motorom u praznom hodu. Funkcija rasterećenog ventila je reguliranje tlaka vode unutar pumpe. Kada voda ne prska iz mlaznice, a motor radi, u pumpi se povećava pritisak vode. 

Ventil za rasterećenje preusmjerava ovaj visokotlačni protok prema niskotlačnom kanalu kako bi se smanjio protutlak na pumpi. Kada se okidač otpusti, ventil dopušta mlaz vode da izađe iz mlaznice.  

Ako je ventil za pražnjenje neispravan, tada će se u pumpi stvoriti vrlo visok tlak tijekom stanja bez prskanja, što će otežati motoru da okreće pumpu. Posljedično, motor će imati poteškoća u radu i na kraju bi se mogao ugasiti tijekom praznog hoda.

– Riješenje:

• Zamjena ventila za pražnjenje:

Da biste pregledali ventil za pražnjenje, prvo ga morate ukloniti sa sklopa pumpe. Pumpa se može učiniti vidljivom odvrtanjem i uklanjanjem vanjskog dijela perilice. Kada to učinite, mogli biste vidjeti ventil za rasterećenje koji se sastoji od klipa s oprugom. Potrebno je pregledati ventil zbog mogućih kvarova, a ako se pojave, ventil je potrebno zamijeniti novim.

Dodatni uzroci:

1. Loša kvaliteta goriva:

Za benzinske visokotlačne perače, gorivo se ne smije ostavljati u spremniku dulje od 30 dana jer može privući prljavštinu i uzrokovati nakupljanje krhotina. To dalje može dovesti do začepljenja mlaznica rasplinjača.

– Riješenje:

• Ponovno dodavanje svježeg goriva:

Ako je gorivo ostavljeno u spremniku duže od 30 dana, treba ga ispustiti. Najbolje bi bilo očistiti i spremnik i rasplinjač (kao što je gore objašnjeno) i dodati svježe gorivo natrag u spremnik.

2. Filter prljavog zraka:

Kao filtar za gorivo, filtar za zrak je filtar poput spužve koji se nalazi u vašem visokotlačnom peraču za filtriranje čestica prašine u zraku. Ako motor ne radi u praznom hodu, jedan od razloga može biti to što ne dobiva odgovarajuću dovod čistog zraka. To se obično događa kada je filtar za zrak zaprljan česticama prašine i treba ga očistiti.

– Riješenje:

• Čišćenje zračnog filtra:
  • Otvorite kućište filtra: Kućište filtra za zrak nalazi se odmah do vašeg spremnika goriva. Otvorite poklopac kućišta i uklonite filtar za zrak. Uklonite sve ostatke unutar kućišta.
  • Operite filtar: filtar je možda zaprljan uljem i ostacima. Mješavina vode i sapuna može se koristiti za čišćenje prljavštine.
  • Provjerite ima li ostataka sapuna: Provjerite nema li na filteru ostataka sapuna nakon čišćenja.
  • Nanesite motorno ulje: Nakon toga nanesite motorno ulje (obično koje koristite) na filtar i lagano ga pritisnite kako bi ulje dospjelo u sve pore. To se obično radi jer ulje privlači sve čestice prljavštine u zraku i sprječava ih da dopru do motora.
  • Ako je oštećen, zamijenite: Ako se čini da je filtar oštećen, kupnja novog mogla bi biti dobra ideja.

Povezana pitanja:

1. Koliko dugo visokotlačni perač može neprekidno raditi u praznom hodu?

Preporuča se da visokotlačni perači ne rade duže od tri do pet minuta. Vrijeme mirovanja može biti različito za različite modele. Ključni razlog zašto visokotlačni perač ne smije raditi u praznom hodu je taj što pregrijava motor. 

Jesu li elektricni peraci pod pritiskom stvarno dobri scaled AgroPower Vrtni alati i strojevi

Ovo pregrijavanje mora se spriječiti pod svaku cijenu jer može nepovoljno utjecati na vijek trajanja komponenti sustava. Također je bolje prestati ostavljati motor u stanju mirovanja i isključiti ga ako morate prekinuti tijekom čišćenja.

 2. Možete li pustiti visokotlačni perač da radi u praznom hodu?

Trebali biste izbjegavati da perilica radi u praznom hodu. Kada povučete uže, motor se pokreće, a pumpa velikom brzinom počinje isporučivati ​​vodu kroz crijevo . Ako se sustav ostavi u stanju mirovanja, tj. nema prskanja vode, voda će početi teći pod pritiskom unutar pumpe. 

Na kraju, voda koja cirkulira postaje sve toplija i toplija. Većina pumpi ima ispusni ventil, tj. kada temperatura prijeđe određeni stupanj, topla voda se ispušta, a hladnija voda se uvlači u pumpu. Unatoč tome, ova stalna visoka temperatura može oštetiti brtve pumpe i O-prstenove, što može dovesti do istjecanja ulja iz pumpe. 

Na kraju bi se mogli istrošiti i trebati ih zamijeniti.

3. Zašto moj visokotlačni perač stalno prestaje raditi?

Ako se visokotlačni perač ne pokrene, najvjerojatniji uzrok je odsutnost izgaranja motora, što ne omogućuje uspješan pogon. 

Ovaj problem može biti uzrokovan nekoliko razloga koji su navedeni u nastavku.

  • Začepljen rasplinjač: Začepljen rasplinjač u kojem blokade onemogućuju usisavanje odgovarajuće količine mješavine zraka i goriva.
  • Blokiran filtar za zrak: Prljavština i začepljeni filtar za zrak koji ne dovodi čistu smjesu zraka i goriva u motor
  • Zacrnjeni odvodnik požara: Zacrnjeni odvodnik požara zbog mreže od čađe koja sprječava iskru
  • Vakuum u spremniku goriva: Vakuum nastao u spremniku goriva
  • Začepljen filter goriva

4. Zašto se moj visokotlačni perač gasi kada se otpusti okidač?

Kada se visokotlačni perač ostavi da radi u praznom hodu umjesto da radi, tada je najčešći uzrok problema neispravan ventil za pražnjenje. Kada okidač nije otpušten, a motor radi, ventil za rasterećenje usmjerava protok vode natrag na ulaz pumpe kako bi se smanjio protutlak pumpe. 

Kada se ovaj ventil ne pomiče slobodno, visoki tlak pumpe može zaustaviti motor i time se ugasiti.

– Riješenje:

• Učvršćivanje ventila za pražnjenje:

Uklonite ventil za pražnjenje iz izlaza pumpe. Provjerite nije li klip zaglavljen i kreće li se slobodno. Ako je zaglavljen, pomoću odvijača uklonite i klip i oprugu i očistite ih alkoholom. Nakon toga, učvrstite ih natrag u sklop pumpe.

Završne napomene:

Sve u svemu, ako motor visokotlačnog perača ne radi u praznom hodu, onda to ukazuje na to da je opterećenje motora veće od njegove generirane snage. 

To je vjerojatno kada ventil za rasterećenje ne ispušta visokotlačni protok pumpe ili kada je rasplinjač začepljen prljavštinom koja onemogućuje uspješan rad motora. U oba slučaja glavni uzrok je nedostatak pravilnog održavanja motora. 

Pravodobno održavanje dijelova stroja dvaput ili triput godišnje, osim korištenja svježeg goriva, sigurno će maksimalno produžiti vijek vašeg visokotlačnog perača.

Možda vam upravo treba...

-4%
Original price was: 480.00€.Current price is: 459.00€.
-18%
Original price was: 405.95€.Current price is: 331.00€.
-1%
Original price was: 219.00€.Current price is: 215.79€.
-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.