Zašto vaš visokotlačni perač ne radi (i što učiniti)

1685390827 Zasto vas visokotlacni perac ne radi i sto uciniti AgroPower Vrtni alati i strojevi

Krećete prati visokotlačnim peračem kad se iznenada kroz zrak začuje jak prasak. Zvuči kao pištolj, ali definitivno dolazi iz visokotlačnog perača. To je preokret. Ili recimo samo završite s pranjem i čim ga ugasite, motor nekoliko puta ispusti iste zvukove prije nego što ga ugasi. Ovo je izgaranje.

Tlačni perač će se ponovno ugasiti ako se brzina motora prebrzo smanji, ako se motor pregrije ili ako u cjevovodu ostane višak goriva, koje će izgorjeti, što će rezultirati glasnom bukom. To se može ispraviti polaganim smanjenjem brzine plina.

Postoji nekoliko razloga zašto bi se takvi požari i kvarovi mogli pojaviti, stoga je važno razumjeti zašto se pojavljuju i što možete učiniti da popravite situaciju.

Povratna vatra je definirana kao podvrgnuti loše tempiranoj eksploziji u cilindru ili izvoru ispušnih plinova. To se događa kada motor još radi. Usisni ventil je otvoren i gorivo se sagorijeva i ispaljuje natrag iz usisnika. To može uzrokovati probleme i s malim motorima i s visokotlačnim peračima. Slična, ali važna razlika je u tome što postoji i nešto što se zove naknadna vatra. Afterfire je kada motor ispušta glasne udarce nakon što ste već ugasili motor. Zapravo, to nije problem i obično se događa nakon upotrebe u motoru visokih performansi.

Kupujte pametno – Odaberite najbolju ponudu alata za svoj vrt i dvorište!

Važno je razumjeti oboje i što ih uzrokuje, kao i što možete učiniti da ispravite problem. Kada shvatimo u čemu se razlikuju, lakše je pronaći rješenja i uzroke. Povratna i naknadna paljenja često se smatraju istim, ali jedno je štetno za vaš motor, dok je drugo gotovo znak snage.

Uzroci

Prvo, razgovarajmo o uzrocima povratnog paljenja u vašem visokotlačnom peraču. Mnogo je stvari koje mogu uzrokovati kvar motora. Svatko to može pokušati popraviti i pronaći potencijalna rješenja.

  • Loše vrijeme motora je problem koji dovodi do ponovnog žarenja. Obično, u vozilima, visokotlačnim peračima i drugim malim motorima, motor pokreće automobil ili stroj naprijed ili u akciju izgaranjem koje se odvija unutar svakog cilindra. Ovo izgaranje se događa samo ako se ispravan omjer goriva, zraka i topline odjednom pusti u komoru, što uzrokuje eksploziju. Na primjer, većina tamošnjih vozila kontrolira računala vremena, ali ako ne, vrijeme se može malo pomaknuti, što dovodi do curenja viška goriva u ispušni razvodnik. Jednom tamo, izložen je zraku i toplini dok putuje do kraja cijevi i izgorjet će baš kao u komori, osim što je pobjegao, stvarajući glasnu tutnjavu i potencijalno požar.
  • Bogato gorivo još je jedan čest razlog zašto nastaju opekline. To se događa kada ima previše goriva i premalo zraka u motoru, što dovodi do toga da više goriva ide niz ispušnu cijev i izgara.
  • Dizajn amortizera
  • Loša smjesa goriva je suprotnost bogatoj gorivu i javlja se kada ima previše zraka i premalo goriva u motoru. Kao rezultat, svaki put kada se cilindri zapale, ne pali se svo gorivo odjednom, tako da više goriva izlazi iz ispuha i izgara.
  • Temperatura motora previsoka
  • Stariji motori – Stariji motori ili starije marke visokotlačnih perača neće imati isti kapacitet vremena paljenja kao moderni motori. Novi motori koriste računalo o kojem smo govorili za mjerenje vremena, dok će se stariji motori s vremena na vrijeme morati prilagoditi kako bi vrijeme bio točan.
  • Brzo smanjenje brzine motora

Možemo govoriti i o tome što uzrokuje opekline. Ti se zvukovi čuju kada je motor ugašen, dok se bljesak zvuka čuju kada motor još radi.

  • Ako ugasite motor dok radi velikom brzinom, on će i dalje gurati gorivo kroz motor i neće ga se moći zapaliti jer je ugašen i onda glasno kuca kada gorivo dođe do zraka i topline. ispušni.
  • Također postoji niz različitih vrsta benzina koji sadrže alkohol, oni imaju veće šanse za paljenje i stoga uzrokuju nekoliko glasnih tutnjava kada je motor isključen.
  • Neispravan solenoid protiv požara također može dovesti do naknadnog paljenja. Anti-after solenoid “je uređaj koji isključuje dovod goriva u rasplinjaču kako bi spriječio da motor prihvati gorivo kada je prekidač za paljenje isključen”. Ako se vrati ili počne djelovati, to će dovesti do većeg broja naknadnih požara.

Riješenje

1652045229 870 Zasto vas visokotlacni perac ne radi i sto uciniti Moj Dom Moj Život

Sada za rješenja, razgovarali smo o tome što može poći po zlu i kako poći po zlu, ali što je najvažnije, možete to popraviti!

Inače, možete započeti tako što ćete osigurati da se motor gasi polako, a ne naglo, i možete se prebaciti na marku goriva koja sadrži manje alkohola. Također možete podesiti ili podesiti motor kako biste bili sigurni da je sve vrijeme ispravno. Ako i dalje imate problema, možda imate problem sa senzorom protoka zraka ili začepljenim filtrom zraka. Pogledajte oba i po potrebi pitajte stručnjaka.

Za naknadno paljenje, možete testirati prijedloge za ponovno paljenje i također provjeriti solenoid protiv opeklina kako biste bili sigurni da radi ispravno. Međutim, Afterfire nije pravi razlog za alarm i samo pokazuje koliko dobro vaš visokotlačni perač gura gorivo kroz motor. Ako visokotlačni perač ima solenoid protiv paljenja, možete ga isključiti kada je još uvijek pod punim gasom.

Možda vam upravo treba...

-4%
Original price was: 480.00€.Current price is: 459.00€.
-18%
Original price was: 405.95€.Current price is: 331.00€.
-1%
Original price was: 219.00€.Current price is: 215.79€.
-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.