Kako testirati bateriju kosilice?

Kosilica s kablom ili bezicna Kako kupiti najbolje AgroPower Vrtni alati i strojevi

Ve do 3 godine, mogli biste završiti sa slabom ili praznom baterijom ako ih ne održavate pravilno.

Dakle, ako vaša kosilica za travu ili traktor za travu ima poteškoća pri paljenju ili se uopće ne pali, onda nešto nije u redu sa sustavom za paljenje ili sustavom punjenja akumulatora, a dobro je mjesto za početak rješavanja problema testiranjem akumulatora vidjeti radi li dobro ili ne.

Kako testirati bateriju kosilice? Evo kako to možete učiniti.

Možete koristiti uređaj koji se zove multimetar da provjerite je li baterija vaše kosilice pokvarena ili ne. Spojite multimetar na bateriju i ako multimetar pokazuje manje od 12 volti, vrijeme je za zamjenu baterije. Zdrava baterija trebala bi pokazivati ​​12 volti ili više.

Ako vaša baterija ima oštećenja kao što su pukotine, udarci, curenje ili slomljeni terminali, trebali biste je također zamijeniti.

Ako ste koristili istu bateriju u svojoj kosilici više od 3 do 5 godina, tada je i ona obično dosegla kraj svog životnog vijeka.

Ako je baterija nova i imate problema s pokretanjem ili ako se baterija prebrzo prazni, možete je testirati slijedeći neke jednostavne korake objašnjene u ovom članku pa nastavite čitati.

Testiranje baterije kosilice

Postoje dva načina na koje možete testirati bateriju kosilice, a možete koristiti jednu od ovih metoda ili kombinaciju oba za testiranje baterije vaše kosilice.

Ove dvije metode testiranja baterije su:

  1. Ispitivanje baterije multimetrom
  2. Vizualni pregled baterije

Možete provesti oba ova testa kada pokušavate utvrditi je li baterija vaše kosilice uzrok problema s paljenjem ili ne.

● Testiranje baterije kosilice pomoću multimetra (korak po korak)

  • Korak 1: Pronađite bateriju: Prije nego započnete s postupkom testiranja, morate pronaći bateriju svoje kosilice. Najbolji način da to učinite je provjerom korisničkog priručnika vaše kosilice kako biste saznali točan položaj baterije. Obično kosilice za jahanje imaju bateriju pričvršćenu ispod sjedala, a da biste pristupili bateriji, morate ukloniti sjedalo. Ili drugo uobičajeno mjesto gdje bi se mogla nalaziti baterija vaše kosilice je unutar haube ili poklopca motora vaše kosilice, iza motora, a možete mu lako pristupiti otvaranjem haube vaše kosilice.
  • Korak 2: Okrenite prekidač: Okrenite prekidač za paljenje u položaj uključeno i uključite svjetla vaše kosilice za travu bez pokretanja motora. Time ćete se riješiti bilo kakvog površinskog naboja koji bi baterija mogla zadržati, a dobit ćete točnije očitanje tako da ostavite svjetla kosilice uključena jednu minutu prije spajanja multimetra.

Napomena: Ako je prednje svjetlo vaše kosilice slabo kad se uključi bez pokretanja motora, to znači da je baterija već prazna i da možete spojiti multimetar bez ovog koraka.

  • Korak 3: Postavite multimetar: Postavite multimetar na postavku od 12 volti budući da su većina baterija kosilica za vožnju 12-voltne. Ali dobra je ideja provjeriti korisnički priručnik i naljepnicu baterije kako biste bili sigurni da je baterija vaše kosilice baterija od 12 volti jer neke kosilice mogu imati bateriju od 6 volti umjesto od 12 volti. U slučaju baterije od 6 volti, morat ćete postaviti multimetar na postavku od 6 volti prije nego što ga spojite na bateriju.
  • Korak 4: Uspostavite veze: Sada slijedi glavni korak spajanja multimetra na bateriju kako biste dobili očitanje napona baterije. Ovisno o vrsti multimetra koji imate, on može imati stezaljke pričvršćene na priključke baterije ili jednostavne metalne komade nalik na igle koje morate držati na terminalima. Žice i sonde multimetra bit će označene bojama crvenom bojom koja označava pozitivnu i crnom bojom koja označava negativnu žicu. A kada povezujete multimetar s terminalima baterije, provjerite jeste li spojili pozitivnu sondu s pozitivnim terminalom, a negativnu sondu s negativnim.

Napomena: Ako niste sigurni koji je terminal baterije pozitivan, a koji negativan, potražite znak (+) ili (-) u blizini svakog terminala baterije. Znak (+) označava pozitivni terminal, dok (-) označava negativni terminal. Ako ne možete vidjeti ove znakove na bateriji, velika je vjerojatnost da ih prekriva prašina i krhotine, pa morate očistiti bateriju oko priključaka suhom krpom kako biste otkrili znakove.

  • Korak 5: Zabilježite očitanje: Čim spojite žice multimetra na pozitivni i negativni pol baterije, ekran multimetra će prikazati očitanje koje će vam reći je li vaša baterija u dobrom stanju ili ne. Ako imate bateriju od 12 volti i multimetar pokazuje očitanje od 12,6, ili u slučaju baterije od 6 volti, očitanje je 6,6 i više, onda to pokazuje da imate ispravnu bateriju. Ali ako je napon 11 volti ili 5 volti, tada postoji problem s baterijom i trebate je zamijeniti.

Prije izvođenja ovog testa provjerite jeste li dovoljno napunili bateriju jer baterija koja nije bila napunjena ili je stajala dulje vrijeme neće pokazivati ​​točna očitanja.

Vizualni pregled akumulatora kosilice

Ponekad će vam samo dobar pogled na bateriju vaše kosilice dati neku ideju o tome je li još uvijek upotrebljiva ili ne. Neke stvari na koje ćete morati pripaziti kada vizualno pregledavate bateriju svoje kosilice su:

1) Natečena ili ispupčena baterija: Ako je baterija ispupčena ili se čini natečenom, to je znak da ima nakupljenog plina u kućištu.

Natečena baterija pokazatelj je da ovu bateriju više ne možete koristiti na svojoj kosilici jer može eksplodirati i oštetiti motor kosilice i vas također. Dakle, ako primijetite da je baterija vaše kosilice natekla, nemojte paliti motor kosilice.

Umjesto toga, morat ćete pažljivo izvaditi bateriju iz kosilice, a najbolje je pozvati stručnjaka da sigurno ukloni natečenu bateriju. Vrlo natečena baterija može biti pokazatelj da alternator vaše kosilice prepuni bateriju, a možda biste trebali testirati i alternator.

2) Slomljena stezaljka akumulatora: Ako primijetite da su jedna ili oba stezaljke gdje se pozitivne i negativne žice povezuju s baterijom slomljene ili oštećene, to je znak da ćete trebati novu bateriju.

Slomljeni priključak baterije može biti posljedica korozije uzrokovane kiselinom prisutnom unutar baterije. U nekim slučajevima, brtva između terminala i unutarnje baterije može se oštetiti, uzrokujući istjecanje kiseline i koroziju terminala akumulatora.

U konačnici će terminalni stup puknuti, a to može uzrokovati kratki spoj. Kratki spoj je opasan jer može pregorjeti ožičenje vaše kosilice. I nije preporučljivo pokušavati popraviti pokvareni priključak baterije. Stoga je najbolje zamijeniti bateriju ako ima slomljen terminal.

3) Pukotine u kućištu akumulatora: kako biste provjerili ima li na kućištu akumulatora pukotina i otvora, morat ćete izvaditi akumulator iz kosilice tako da otpustite remen koji pričvršćuje akumulator na ladicu za akumulator, koristite rukavice dok izvodite ovaj korak jer bi moglo doći do biti kiselina na površini baterije. To će vam omogućiti da pobliže pogledate bateriju i identificirate sve znakove oštećenja.

Zatim krpom očistite svu prljavštinu s baterije i potražite pukotine na kućištu baterije ili bilo kakve znakove kapljica kiseline na kućištu baterije. Ako primijetite bilo kakve pukotine ili curenje u kućištu baterije, a baterija je pod jamstvom, trebali biste odmah kontaktirati trgovinu kako biste zatražili jamstvo.

Ipak, ako baterija nije pod jamstvom, trebali biste je zamijeniti što je prije moguće jer će kiselina koja kaplje iz baterije završiti kapati na ladicu za bateriju ili okolne dijelove motora vaše kosilice i uzrokovati koroziju.

Napomena: kada rukujete baterijom, uvijek nosite zaštitne naočale i zaštitne rukavice i ako baterija ispušta kiselinu, nemojte je stavljati na drvenu površinu kao što je stol jer će oštetiti površinu.

4) Niska razina vode u bateriji: Potopljene baterije još uvijek se koriste u mnogim kosilicama. Ove vrste baterija zahtijevaju da održavate određenu razinu vode redovitim dodavanjem destilirane vode.

Na bočnoj strani baterije nalazi se indikator razine vode, a ako lagano pomaknete bateriju, jasno možete vidjeti jesu li razine vode na preporučenoj razini ili ne. Ako je razina vode niska dulje vrijeme, to uzrokuje povećanje koncentracije kiseline i smanjuje sposobnost baterije da se sama puni i drži napunjenost tijekom normalnih razdoblja.

Ako primijetite da je razina vode niža od normalne ili lošija, baterija je potpuno suha. Morat ćete ponovno napuniti bateriju destiliranom vodom i pustiti je da se puni tako da je povežete s punjačem baterije do 8 sati. Ako se baterija ne puni nakon dodavanja vode i punjenja, može biti trajno oštećena zbog korištenja s niskom razinom vode i zamjene.

5) Ispitivanje baterije pod opterećenjem: Najučinkovitiji način testiranja ispravnosti baterije vaše kosilice je testiranje pod opterećenjem kako biste vidjeli može li baterija održati svoj napon kada se na nju primijeni opterećenje. Obično će mehaničar koristiti uređaj za ispitivanje opterećenja baterije kako bi opteretio bateriju kako bi vidio kako radi pod opterećenjem.

Ipak, možete sami napraviti jednostavan test opterećenja koristeći prednja svjetla kosilice kao opterećenje kako biste provjerili ispravnost baterije. Da biste izvršili ovaj jednostavan vizualni test opterećenja, morat ćete slijediti sljedeće korake:

  • Korak 1. Okrenite ključ za paljenje u položaj “uključeno” bez paljenja motora kosilice kako biste omogućili uključivanje prednjih svjetala kosilice.

Napomena: Najbolje je napraviti ovaj test noću kako biste mogli vidjeti jesu li prednja svjetla značajno zatamnjena ili nisu jasno. Također možete zamoliti nekoga da upali motor kosilice dok stojite ispred kosilice kako biste bili sigurni da ste primijetili promjene u svjetlini prednjih svjetala.

  • Korak 2. Sada uključite motor kosilice i primijetite promjene u svjetlini prednjih svjetala. Normalno je da se prednja svjetla na trenutak zatamne kada pokrenete motor budući da starter koristi značajnu količinu struje za pokretanje motora. Ali ako se prednja svjetla zatamne ili potpuno ugase, onda je to pokazatelj da je baterija kosilice slaba i da nema dovoljno struje.

Napomena: ako primijetite da se motor kosilice ne pokreće kada su prednja svjetla uključena, to je također pokazatelj da baterija vaše kosilice nema dovoljno snage da podnese opterećenje prednjih svjetala i startera u isto vrijeme što je također znak slabe baterije.

Kako napuniti bateriju kosilice?

Nije neuobičajeno da se baterija kosilice isprazni ako se kosilica nije koristila više od nekoliko tjedana, ali srećom, većinu vremena jednostavno punjenje prazne baterije vraća je u život.

Ili, ako ćete svoju kosilicu spremiti za zimu, onda je dobra ideja spojiti bateriju na pametni punjač koji će je održavati napunjenom i zdravom tijekom cijele zime te spriječiti da se pokvari dok je neiskorištena kosilica je spremljena.

1695647673 874 Moze li se samohodna kosilica vratiti unatrag.webp AgroPower Vrtni alati i strojevi

U svakom slučaju, kad-tad ćete morati napuniti bateriju svoje kosilice, a evo kako to možete učiniti na pravi način:

  • Korak 1: Pronađite odgovarajući punjač: Trebat će vam kvalitetan pametni punjač kako biste napunili praznu bateriju ili pohranili bateriju tijekom zime. Razlog zašto je moderni pametni punjač od 12 volti bolji izbor je taj što može automatski detektirati stanje baterije bez obzira na to je li prazna ili je potrebno naknadno punjenje i prilagođava svoj napon prema stanju baterije. Sa starim punjačem riskirate prekomjerno punjenje i oštećenje baterije jer za razliku od modernih pametnih punjača, ovi stariji punjači ne prestaju automatski puniti kada je baterija puna. S potpuno automatskim pametnim punjačem baterije možete ostaviti bateriju priključenu koliko god želite jer će automatski puniti bateriju kada je to potrebno i prestati s punjenjem kada je puna.
  • Korak 2. Uklonite priključke baterije: Bateriju svoje kosilice možete puniti dok je instalirana unutar kosilice ako imate utičnicu u blizini kosilice za uključivanje punjača baterije. Ali ako nemate utičnicu u blizini, morat ćete izvaditi bateriju i priključiti je na punjač tamo gdje je utičnica dostupna. Kako biste uklonili bateriju, morat ćete ukloniti terminale baterije pomoću malog ključa i uvijek prvo uklonite negativni terminal, a zatim pozitivni. Nakon što ste uklonili oba terminala s baterije, otpustite remen koji drži bateriju na mjestu i možete koristiti ugrađene ručke za podizanje i uklanjanje baterije.
  • Korak 3: Očistite terminale: Provjerite jesu li terminali baterije čisti prije nego što spojite punjač baterije na bateriju. Ako primijetite krhotine ili koroziju na terminalu, možete koristiti sodu bikarbonu i destiliranu vodu za čišćenje terminala i uklanjanje korozije. Dodajte 2 žlice sode bikarbone u jednu žlicu vode i dobro pomiješajte sodu bikarbonu s vodom dok ne postane gusta. Sada stavite malo ove mješavine na krpu i utrljajte njome terminale baterije i ostavite nekoliko minuta kako bi se sva korozija i prljavština mogli osloboditi. Obrišite svu nečistoću i koroziju i upotrijebite male količine čiste destilirane vode da isperete oba terminala.

Napomena: Vodite računa da nanesete sredstvo za čišćenje sode bikarbone samo na priključke i izbjegavajte da dođe do drugih dijelova baterije kako biste spriječili da soda bikarbona uđe u bateriju.

  • Korak 4: Spojite kabele punjača: Sada ste spremni za spajanje punjača baterije na bateriju, ali prvo provjerite je li punjač isključen iz utičnice prije nego na njega spojite bateriju. Kada spajate punjač na bateriju, prvo morate spojiti pozitivni kabel punjača na pozitivni pol, a zatim spojiti negativni kabel na negativni pol.
  • Korak 5: Uključite punjač: Sada uključite punjač baterija u utičnicu. Pametni punjač će potvrditi da je veza dobra i automatski će početi puniti bateriju. Kada se baterija napuni, bit će označeno kao puna. Ako bateriju spajate na punjač za zimsko skladištenje, ostavite bateriju na suhom mjestu.

Kako pokrenuti akumulator kosilice?

Ako se baterija vaše kosilice ispraznila daleko od bilo koje utičnice ili ako punjač baterije nije dostupan, najbolji način da pokrenete kosilicu je da je pokrenete tako da je možete odvesti natrag do šupe. Kako biste pokrenuli kosilicu, trebat će vam automobil s potpuno napunjenom baterijom od 12 volti i premosnim kabelima.

  • Korak 1: Ostvarite pristup bateriji: Pristupite bateriji vaše kosilice uklanjanjem sjedala ili haube kosilice za pristup istrošenoj bateriji. Morat ćete spojiti jedan kraj pozitivnog kratkospojnog kabela označenog crvenom bojom na pozitivni pol akumulatora automobila, a zatim spojiti drugi kraj na pozitivni pol praznog akumulatora. Slično tome, prvo ćete morati spojiti jedan kraj negativnog kratkospojnog kabela na negativni pol akumulatora automobila, a zatim spojiti drugi kraj negativnog kratkospojnog kabela na okvir kosilice. Pazite da negativni terminal ne pričvrstite na bilo koji obojeni dio tijela kosilice, a da je negativni premosni kabel pričvršćen na okvir kosilice u području dalje od spremnika goriva.

Napomena: Važno je prvo spojiti pozitivne polove oba akumulatora prije spajanja negativnih polova kako biste izbjegli oštećenje elektroničkih komponenti kosilice i vozila.

  • Korak 2. Nakon što spojite premosne kabele koristeći gore objašnjenu metodu, pokrenite motor kosilice i trebao bi se pokrenuti bez problema. Provjerite je li automobil ugašen kada palite motor kosilice dok je baterija automobila spojena na kosilicu.

Napomena: Držite noževe kosilice u isključenom položaju kako biste omogućili motoru kosilice da se uključi uz što manju struju.

Također, provjerite jesu li prednja svjetla kosilice isključena prije nego što je upalite.

  • Korak 3. Kada kosilica radi, uklonite premosne kabele točno suprotnim redoslijedom od onog kada ste ih spajali. Na primjer, najprije uklonite negativni premosni kabel s negativnog priključka okvira kosilice, a zatim uklonite negativni premosni kabel s negativnog pola akumulatora automobila. Slično tome, prvo ćete morati ukloniti pozitivni premosni kabel s pozitivnog pola akumulatora kosilice, a zatim s pozitivnog pola akumulatora automobila.
  • Korak 4. Zatvorite haubu kosilice i automobila, a ako ste morali ukloniti sjedalo vaše kosilice da biste pristupili bateriji, pričvrstite ga na mjesto prije vožnje kosilice.

Imajte na umu da možete pokrenuti samo akumulator kosilice od 12 volti jer će automobilski akumulator uvijek biti od 12 volti. Dakle, ako imate bateriju od 6 volti u svojoj kosilici, ne možete je pokrenuti pomoću pomoćnog motora i vaša je jedina opcija spojiti je na punjač baterija kako biste je napunili.

Stoga je važno provjeriti ima li vaša kosilica bateriju od 12 volti i ako niste sigurni, pogledajte korisnički priručnik vaše kosilice kako biste to potvrdili. Nakon što ste pokrenuli kosilicu, odvezite je do svoje garaže, gdje možete priključiti bateriju na punjač jer će bateriju koja je bila prazna trebati potpuno napuniti prije nego što se može ponovno koristiti.

Također možete upotrijebiti prijenosnu bateriju za brzo pokretanje za pokretanje prazne baterije vaše kosilice ako nemate dostupan automobil.

Prilikom spajanja prijenosnog elektropokretača na akumulator, spojite pozitivni kabel prijenosnog elektropokretača na pozitivni terminal prije spajanja negativnog kabela na negativni. Zatim uključite prijenosni pomoćni starter i također uključite motor kosilice prije uklanjanja kablova pomoćnog startera obrnutim redoslijedom od onog kada ste ih stavljali.

1697179968 735 Kako testirati bateriju kosilice vodic korak po korak.webp AgroPower Vrtni alati i strojevi

Dobro je testirati bateriju kosilice na početku svake sezone košnje kako biste bili sigurni da je u dobrom stanju kako ne biste naišli na probleme povezane s baterijom.

Ako se baterija kosilice brzo prazni i crpi čak i nakon što ju je više puta spojila na punjač, ​​to znači da je izgubila sposobnost zadržavanja napunjenosti i najbolje je nabaviti potpuno novu bateriju za svoju kosilicu.

Kada kupujete novu bateriju za kosilicu, provjerite odgovara li baterija vašoj kosilici i odgovaraju li njene specifikacije preporučenim specifikacijama navedenim u priručniku vaše kosilice. Praćenje stanja baterije vaše kosilice štedi vas mnogo problema u slučaju slabe ili prazne baterije.

-13%
Original price was: 204.00€.Current price is: 178.00€.
-13%
Original price was: 191.00€.Current price is: 167.00€.
289.00
-10%
Original price was: 1,022.00€.Current price is: 919.00€.
195.00

Trenutno se čita:

Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.