Popravci za kosilicu koja se stalno gasi

Kosilica koja se stalno gasi usred rada može biti prava glavobolja. U ovom članku raspravljat ćemo s vama o četiri različita rješenja za vašu kosilicu koja se gasi ubrzo nakon što se pokrene ili ne radi dovoljno dugo da biste u potpunosti pokosili svu travu na svom travnjaku.

Najčešći razlozi zbog kojih kosilica ne radi jesu problemi s nekim od ovih stvari:

  • Zračni filter
  • Svječica
  • Sustav goriva
  • Karburator

Detaljnije ćemo razmotriti svaki od ovih razloga kako ih riješiti. Svaki od ova četiri vodiča pomoći će vam uštedjeti prilično veliku količinu novca, budući da ove osnovne probleme možete riješiti sami.

Zašto kosilice ne rade?

Uglavnom, začepljen i prljav filter zraka uzrokovat će iznenadni prestanak rada vaše kosilice. Ako želite nastaviti koristiti svoju kosilicu kada je njezin filtar za zrak začepljen i prljav, to će u konačnici oštetiti motor vaše kosilice. Motor će dobivati ​​ograničen zrak za hlađenje i ventilaciju pa će raditi loše i postupno će motor vaše kosilice otkazati.

Najčešći simptom začepljenog, prljavog filtra zraka je stalni gubitak snage. Vaša kosilica neće raditi na mokroj ili visokoj travi . Primijetit ćete da ste prethodno bili u mogućnosti pokositi cijelu travu na svom travnjaku dva puna puta prije nego što je njegov spremnik ostao bez goriva.

Ali sada ne možete dovršiti svoju drugu košnju jer vaša kosilica ne može ostati uključena. To znači da je vaša kosilica povećala potrošnju goriva zbog začepljenog i prljavog filtra za zrak. Rezultat će biti kašalj i prskanje motora koji ne može uvući dovoljno svježeg zraka i neće se okrenuti kada povučete uže ili okrenete ključ .

●1. Održavanje filtra zraka vaše kosilice:

Postoje različite vrste filtara zraka dostupnih na mreži iu trgovinama, pjenasti filtri trebaju ulje , dok papirnati i hibridni filtri imaju pjenu kao predfiltar, a papir kao glavni filtar. Sada ću s vama podijeliti vodič korak po korak o tome kako očistiti, zamijeniti, odbaciti ili održavati filtar zraka vaše kosilice. Alati koji će vam trebati uključuju podesivi ključ, odvijač četiri u jednom, oštra kliješta, par gumenih rukavica, krpe i set nasadnih ili čegrtaljki.

Morate pročitati korisnički priručnik kako biste pronašli svoj filtar za zrak. U većini modela kosilica nalazi se na bočnoj strani motora iza metalnog ili plastičnog poklopca. Ovisno o marki i modelu vaše kosilice, morate upotrijebiti ili ključ ili odvijač da otpustite vijke i vijke koji drže poklopac na pravom mjestu.

  • Ugasite motor: Prije svega morate ugasiti motor vaše kosilice i pričekati neko vrijeme da se svi njegovi dijelovi potpuno prestanu kretati. Sada morate odspojiti žicu njegove svjećice . Sada uklonite poklopac i izvucite stari filtar za zrak.
  • Koristite suhu krpu: Za čišćenje kućišta filtra za zrak morate koristiti suhu krpu. Nikada nemojte koristiti deterdžente ili otapala jer su štetni. Kućište zračnog filtra nikada nemojte čistiti komprimiranim zrakom jer će on potisnuti prašinu i prljavštinu niz grlo rasplinjača vaše kosilice.
  • Pregledajte filtar: Sada morate pažljivo pregledati njegov okvir kako biste otkrili pukotine. Također morate provjeriti ima li na papirnatim naborima rupa ili poderotina. Ako pronađete pukotine, rupe ili poderotine, morate odmah baciti filtar za zrak jer se sada ne može očistiti. Možete nježno kucnuti po papirnatom filtru kako biste uklonili prašinu iz njega. Dućanski usisivač također se može koristiti za čišćenje papirnatog filtra.
  • Operite pjenasti filtar: Ako imate pjenasti filtar, lako ga možete oprati u toploj vodi s blagim deterdžentom. Kasnije se može sušiti na zraku. Uvijek je puno bolje zamijeniti začepljen i prljav filtar za zrak nego ga pokušavati očistiti jer su čestice koje ometaju zrak presitne da bi se uklonile vakuumom.

Prema proizvođaču motora Briggs & Stratton, papirni ili pjenasti filtri moraju se mijenjati svakih dvadeset i pet sati rada, dok papirnati filtri koji imaju pjenasti predčistač traju najmanje sto sati rada. Nikada ne smijete koristiti komprimirani zrak za ispuhavanje papira čistim zrakom jer biste se izložili opasnosti od bušenja papira. Dovoljna je samo jedna zrnca prašine koja prođe kroz filtar zraka da ozbiljno ošteti motor.

Imati ispravan filtar za zrak prva je linija obrane vaše kosilice protiv prašine i prljavštine koja se podiže tijekom košnje. Filtar zraka koji dobro funkcionira spriječit će da prašina uđe u motor kroz njegov rasplinjač. Ako je filtar za zrak vaše kosilice slomljen, napuknut ili prljav, prašina će dospjeti ravno u motor.

●2. Održavanje svjećice vaše kosilice:

Pretpostavit ću da ste očistili ili zamijenili filtar zraka vaše kosilice. Sada je sljedeći korak provjera svjećice. Svjećica vaše kosilice je nešto više od male, ograničene vatre, koja se koristi za okretanje pogonske osovine.

Da biste zapalili vatru, potrebna vam je iskra, a dio vaše kosilice koji stvara iskru je njezina svjećica. Ako vaša kosilica ne radi, to može biti znak da je njezina svjećica istrošena. Svjećicu morate zamijeniti svake sezone ili nakon sto sati korištenja.

Ako rješavate problem zašto vaša kosilica ne radi, sljedeći vodič u tri koraka pružit će vam resurse koji su potrebni da vaša kosilica radi ispravno. Morate biti sigurni da su elektrode vaše svjećice uvijek oštre i uredne kako bi mogle proizvesti najjaču iskru potrebnu za paljenje. Što je vaša svjećica starija ili zamašćenija, to je veći napon i veći trzaj pri njenom premotavanju potreban je za stvaranje snažne iskre.

Ako nedavno niste podešavali motor svoje kosilice, morat ćete povlačiti mnogo puta da biste upalili motor. Vaša oštećena svjećica je krivac koji je odgovoran za naslage na cilindru, pretjeranu potrošnju goriva i razrjeđivanje ulja. Srećom, svjećica je jedan od najjednostavnijih i najjeftinijih dijelova motora za popravak ili zamjenu.

  • Uklonite kabel svjećice: Prije svega, morat ćete pronaći i odspojiti kabel svjećice vaše kosilice. U većini modela pronaći ćete ga na bočnoj strani motora, okrenutu u stranu. Nije vidljiv jer je skriven ispod zaštitne gumene kapice, koja je spojena na žicu svjećice.
  • Uklonite poklopac: primijetit ćete da ovaj zaštitni gumeni poklopac stvara kut od devedeset stupnjeva kako bi žica ostala pričvršćena blizu motora. Morate držati gumeni poklopac i ravno ga izvući. Ovako možete otpustiti čep i žicu.
  • Uklonite svjećicu: Trebat će vam duboka utičnica spojena na ključ s čegrtaljkom ili obični ključ za uklanjanje svjećice. Morate pažljivo okrenuti ključ u smjeru suprotnom od kazaljke na satu. Nikada ne primjenjujte previše pritiska ili sile jer će se svjećica slomiti.
  • Pregledajte svjećicu: Sada morate pregledati svjećicu da potražite bilo kakve znakove pukotina, oštećenja ili istrošenosti. Morate odmah zamijeniti svjećicu ako pronađete velike nakupine ugljika na elektrodi ili slomljenu ili izgorjelu elektrodu. Ili ako nađete da je porculanski izolator napuknut, morate zamijeniti svjećicu.
  • Promjena svjećice: Za promjenu svjećice vaše kosilice:
  1. Pronađite pravu svjećicu i prilagodite njezine postavke razmaka.
  2. Isključite kabel utikača, a zatim ga izvadite iz utičnice svjećice.
  3. Zamijenite svjećicu novom, pazeći da ne zategnete previše, a zatim ponovno pričvrstite kabel svjećice.
  • Napomena: četiri glavna problema s kojima se vaša kosilica može suočiti uključuju prljavu, odvojenu, neispravnu ili labavu svjećicu. Prašina, krhotine, masnoća, smeće ili trava mogu se uvući u vašu svjećicu i ograničiti njezinu sposobnost iskre. Ponekad možete očistiti manje naslage umjesto da odmah bacite svjećicu.
  • Čišćenje svjećice: Za sigurno čišćenje svjećice morate koristiti sredstvo za čišćenje svjećica u spreju i žičanu četku koja je posebno proizvedena za dijelove za paljenje. Da biste se riješili tvrdokornih naslaga, možete se poslužiti i nožem. Ali nikada ne smijete koristiti abrazive ili mlaznice za čišćenje svjećice.
  • Provjerite ima li vlage: Provjerite ima li na svjećici vlage, ako je mokra, nema šanse da vaša kosilica radi dovoljno dugo. Mokra svjećica ukazuje na kvar u sustavu prigušnice vaše kosilice, prebogatu mješavinu goriva ili vodu u gorivu. Suha svjećica, s druge strane, ukazuje na začepljenu ili zaglavljenu ulaznu iglu rasplinjača ili curenje brtve rasplinjača.
  • Dodavanje goriva: Dok uklanjate svjećicu, morate uliti jednu čajnu žličicu goriva u otvor svjećice. Svjećicu morate očistiti sredstvom za čišćenje karburatora. Ne pokušavajte ga očistiti samo komprimiranim zrakom jer to nije dovoljno, trebat će vam deterdžent ili otapalo da se riješite ostataka ulja, pustite da se potpuno osuši.
  • Čistite krpom: Nakon što ste odvojili žicu od svjećice, možete upotrijebiti komad tkanine da očistite područje oko nje, prije uklanjanja same svjećice. Ovaj korak je stvarno koristan jer sprječava ulazak prašine u komoru za izgaranje nakon uklanjanja svjećice. Kako biste očistili svjećicu, odvrnite je, a zatim žičanom četkom i sredstvom za čišćenje svjećica uklonite naslage.
  • Spojite žicu: Vaša kosilica neće raditi ako je svjećica isključena. Žica svjećice ponekad je vidljivo odvojena, a žica je potpuno labava i visi na platformi vaše kosilice. A ponekad je njegova žica malo odvojena, ali zbog zaštitne gumene navlake izgleda kao da je još spojena, jednostavno rješenje je da čvrsto gurnete žicu na svjećicu.
  • Upotrijebite tester za ispitivanje svjećica: Da biste utvrdili je li vaša svjećica neispravna ili ne, možete koristiti tester za ispitivanje svjećica. Primijetit ćete jaku iskru između terminala vašeg testera dok se motor vaše kosilice pokreće. Ako ne vidite nikakvu iskru, to je znak da je vaša svjećica neispravna i da je morate odmah zamijeniti.

Ovi nedostaci nastaju zbog prevelike korozije. Ako je vaša svjećica zarđala, bacite je i zamijenite novom. Nikada nemojte koristiti svjećicu duže od sto sati rada.

Ponekad, sama svjećica, a ne njezina žica, probije se prema van, izgubit će kontakt s motorom. Jednostavno rješenje je zategnuti svjećicu u smjeru kazaljke na satu pomoću ključa s čegrtaljkom ili običnog ključa.

Ako je gorivo starije od mjesec dana, morate ga baciti i napuniti spremnik novim plinom . Sada ponovno postavite i spojite svjećicu i pokušajte odmah pokrenuti motor vaše kosilice. Može biti potrebno nekoliko povlačenja da se u potpunosti uvuče svježi plin u rasplinjač vaše kosilice. Ako treba predugo da ispravno radi, preporučuje se čišćenje i sušenje svjećice još nekoliko puta.

●3. Održavanje sustava goriva:

Ako vaša kosilica ne radi, vjerojatno ima problema sa sustavom za dovod goriva ili sustavom povezivanja goriva. Morate se pobrinuti da sustav goriva vaše kosilice bude što čistiji. Gorivo koje ne može doći do motora glavni je razlog zašto vaša kosilica ne radi. 

Kada motor vaše kosilice troši gorivo, njegova razina u spremniku za gorivo opada. Kako bi se to nadoknadilo, poklopac za gorivo koristi mali otvor kako bi zrak izvana mogao ući u spremnik goriva. Ako je ovaj mali otvor na poklopcu goriva začepljen, zrak izvana neće moći ući u spremnik goriva, to će stvoriti vakuum ili parnu blokadu.

To ometa protok goriva do rasplinjača zbog čega se vaša kosilica uvijek iznova zaustavlja. Kako biste saznali je li otvor na čepu za gorivo začepljen ili ne, možete pokušati lagano otpustiti čep za gorivo, a zatim pokrenuti motor vaše kosilice. Ako otpuštanje čepa za gorivo dopušta kosilici da radi, to znači da je začepljena i mora se odmah zamijeniti.

Ako vidite prašinu ili suhu travu na otvoru, uklonite čep za gorivo, a zatim očistite ovaj otvor ili otvor mlazom komprimiranog zraka. Za popravak dovoda goriva vaše kosilice, počnite vježbanjem sigurnosti: stavite par nitrilnih ili lateks rukavica za zaštitu od kaustičnog benzina, zatim odspojite svjećicu kao što je gore navedeno, pričekajte da se motor potpuno ohladi, zatim potpuno ispraznite spremnik goriva kosilice. Držite malu posudu u blizini kosilice kako biste skupili eventualno proliveno.

Provjerite imate li čisto i svježe gorivo u spremniku vaše kosilice. Nakon ponovnog punjenja provjerite je li ventil za zatvaranje goriva čist i otvoren. Prašina i ustajalo gorivo najčešći su uzroci što vaša kosilica ne radi dovoljno dugo.

Ako svoju kosilicu tijekom cijele zimske sezone čuvate s netretiranim plinom u spremniku, postupno će doći do oštećenja motora. Kako biste spriječili ovaj problem unaprijed, morate koristiti stabilizator goriva .

Za popravak sustava goriva vaše kosilice morate ukloniti pročistač zraka. Zatim pregledajte ploču prigušnice koja je postavljena na osovinu na otvoru grla karburatora. Ploča prigušnice mora biti bez prašine, mora se slobodno kretati i lako zatvarati.

Masna ploča prigušnice neće dopustiti vašoj kosilici da radi. Koristite sredstvo za čišćenje prigušnice u spreju ili sredstvo za čišćenje rasplinjača u spreju za čišćenje ploče prigušnice kako bi se lako pomicala. Ako vaša kosilica ima ventil za gorivo na dnu spremnika za gorivo, morate ga isključiti.

Sada možete ukloniti cijev za gorivo iz spremnika vaše kosilice. Morate pažljivo pregledati dovod goriva kako biste saznali je li začepljen. Očistite dovod goriva ako je potrebno.

Sada ponovno spojite dovod goriva i otvorite ventil za gorivo. Ako vaša kosilica ima pumpu za gorivo, morate biti sigurni da radi ispravno. Morate zatvoriti dovod goriva u pumpu tako što ćete zatvoriti ventil ili spojiti cijev za gorivo.

Sada možete ukloniti pumpu za gorivo. Morate pažljivo pregledati da vidite pukotine. Ako vidite bilo kakve pukotine, morate odmah zamijeniti cijelu jedinicu.

Ako su unutarnji dijelovi vaše pumpe lomljivi ili istrošeni, morat ćete obnoviti pumpu za gorivo pomoću kompleta za popravak koji je isporučio proizvođač vaše kosilice. Najbolji lijek za kosilicu na plin je korištenje svježeg goriva s oktanskim brojem ne manjim od osamdeset sedam i postotkom alkohola ne većim od deset posto. Sadržaj alkohola u modernim gorivima može oksidirati unutar spremnika i privući vlagu, također može izjesti plastične dijelove kao što su crijeva.

Sustav zrak-gorivo također je ključan za motore koji pokreću kosilice. Sustav zrak-gorivo sastoji se od cilindara, klipova, prstenova i ventila. Ovaj sustav kontrolira kretanje zraka i goriva kroz motor.

Klipovi se pomiču naprijed-natrag gurajući smjesu zraka i goriva u sustav paljenja. Klipni prstenovi drže ga čvrsto zabrtvljenim. Usisni ventil propušta zrak unutra, a ispušni ventil istiskuje zrak van.

Ako nema odgovarajućeg zazora u ventilu ili ventil curi, to neće dopustiti vašoj kosilici da radi dovoljno dugo. Možete otkriti problem u ovom sustavu pomoću uređaja za ispitivanje curenja.

●4. Održavanje karburatora

Alat koji će vam trebati za čišćenje rasplinjača uključuje sredstvo za čišćenje rasplinjača, krutu žicu i par plastičnih rukavica. Alati koji će vam trebati za ponovnu izradu i zamjenu rasplinjača uključuju podesivi ključ, stezaljke, odvijač četiri u jednom, oštra kliješta, odvijač za matice, respirator za organske pare i set nasadnih ili čegrtaljki. Uvijek je mudro izbjeći odlaske u kupnju u zadnji trenutak tako što ćete sve alate pripremiti unaprijed.

– Uklonite karburator:

Da biste skinuli ugljikohidrate, morate zatvoriti ventil za gorivo. Sada možete pratiti njegov vod za gorivo sve do ugljikohidrata kako biste uklonili njegovo crijevo. Ako je vaš vod za gorivo napuknut ili oštećen ili curi, morate ga odmah zamijeniti.

Vidjet ćete preljevno crijevo izvan ugljikohidrata, morate ga ukloniti. Sada možete otpustiti vijke stezaljki na stražnjoj i prednjoj strani vašeg ugljikohidrata. Provjerite je li ugljikohidrat potpuno olabavljen kako biste ga mogli okrenuti i zakrenuti da biste ga skinuli.

Ugljikohidrat drži na svom mjestu sajla za gas . Ovaj kabel za gas možete skinuti ako zavrnete gornji poklopac. Sada ga možete odvrnuti, jer će se skinuti, vidjet ćete da je klizač još uvijek povezan s njim.

Nakon što ste skinuli ugljikohidrat, sada morate skinuti klizač gasa s kabela koji je još uvijek spojen na vašu kosilicu. Nakon što otkačite kabel, povucite sve s kabela.

– Očistite karburator:

Da biste očistili svoj ugljikohidrat, prije svega morate odvojiti plovak od dna ugljikohidrata. Da biste rastavili zdjelu plovka, morat ćete odvrnuti sva četiri vijka s dna ugljikohidrata. Sada možete skinuti zdjelu plovka.

Budite dovoljno oprezni da ne oštetite brtve, inače ćete ih morati zamijeniti. Upotrijebite par igličastih kliješta da skinete iglu za plovak. Prvo uklonite klin, a zatim plovak.

Ako vaš ugljikohidrat ima pločice za prskanje, morate i njih skinuti. Zaštitne ploče moraju se skinuti da bi se došlo do mlaznica. Izvadite iglu plovka da je očistite.

Na stranama vašeg ugljikohidrata vidjet ćete vijak za zrak i vijak za prazan hod, skinite i njih. Izvadite čok iz ugljikohidrata. Skinite sve brtve i O-prstenove.

Ugljikohidrat se začepi kada ostavite gorivo u kosilici jako dugo. S vremenom neki sastojci u gorivu mogu ispariti, ostavljajući za sobom ljepljivu i gustu tvar. Ova gusta, ljepljiva tvar uzrokuje začepljenje ugljikohidrata i ne dopušta vašoj kosilici da radi.

Najbolji način za čišćenje ugljikohidrata je da ga potopite u galon sredstva za čišćenje ugljikohidrata , ali ova je metoda stvarno skupa. Umjesto toga možete koristiti sredstvo za čišćenje ugljikohidrata u spreju, koje je pristupačno i isplativo. Prije prskanja, izribajte ugljikohidrat žičanom četkom.

Pažljivo poprskajte u sve rupe iz kojih izlaze zračni vijak, prazni vijak, prigušnica, igla plovka i mlaznice. Za potpuno čišćenje mlaznica koristite komprimirani zrak. Komprimiranim zrakom osušite sve ove dijelove i rupe.

Ugradite sve dijelove natrag u ugljikohidrat obrnutim redoslijedom kojim su skinuti.

Završne napomene

Kako bih zaključio ovaj post na blogu, rekao bih da ako se performanse vaše kosilice ne poboljšaju nakon što slijedite sva četiri gore navedena vodiča za održavanje, morate je pokazati uglednom profesionalnom mehaničaru. Zaista je važno održavati zdravlje vaše kosilice jer ona njeguje ljepotu vašeg travnjaka.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.