Zašto puhač za lišće radi samo na prigušnici?

Puhac lisca radi samo na prigusnici Evo zasto AgroPower Vrtni alati i strojevi

Puhači lišća na plinski pogon imaju mehanizam prigušnice koji je namijenjen za upotrebu pri hladnom pokretanju puhača lišća. Kada je prigušnica puhala za lišće uključena, rasplinjač dovodi više goriva u motor, što olakšava pokretanje motora s puhačem za lišće.

Ali često će puhač lišća razviti problem kada će raditi samo na prigušnici i čim se prigušnica isključi, puhač lišća se ili isključi ili izgubi napajanje.

Puhač lišća radi samo na prigušnici?

Evo zašto:

Kupujte pametno – Odaberite najbolju ponudu alata za svoj vrt i dvorište!

Ako puhač lišća radi samo na pola ili punom čoku, to znači da postoji problem s rasplinjačem. Neki problemi s rasplinjačem puhala lišća koji mogu rezultirati ovim problemom su:

  • Začepljen rasplinjač može motoru nedostajati goriva
  • Postavka zraka/goriva rasplinjača je presiromašna
  • Oštećen ili korodiran karburator

Gore spomenuti problemi s rasplinjačem najčešći su razlozi zašto puhač lišća radi samo na prigušnici. Puhači lišća nisu dizajnirani za korištenje na prigušnici i ako nastavite koristiti puhač lišća na prigušnici, to može dati nedosljednu snagu, a da ne spominjemo da će povećati potrošnju goriva budući da motor vašeg puhača koristi višak goriva kada radi na prigušnici .

Zato ćemo u ovom članku detaljno objasniti probleme iza kojih vaš puhač lišća radi samo na prigušnici i kako možete riješiti te probleme.

Začepljen rasplinjač puhala lišća

Ako već neko vrijeme koristite svoj puhač za lišće, postoji velika vjerojatnost da su se mlaznice unutar rasplinjača začepile i spriječile pravilan dovod goriva u motor. Vaš puhač za lišće zahtijeva savršenu mješavinu zraka i goriva kako bi pravilno radio. Ali ako se rasplinjač puhala začepi, može ograničiti dovod goriva i dopustiti previše zraka u motor.

Dakle, kada koristite prigušnicu, ona ograničava protok zraka i šalje više goriva u motor što omogućuje puhaču da radi, ali nepravilno. Rasplinjač puhača lišća može se začepiti iz sljedećih razloga:

● Oštećen filtar zraka:

Ako materijal zračnog filtra napukne ili se ošteti, prljavština i krhotine mogu ući u rasplinjač. Ako nastavite koristiti puhač za lišće s oštećenim filtrom za zrak, prljavština se može brzo nakupiti unutar filtra za zrak i potpuno ga začepiti.

● Prljavo gorivo:

Korištenje prljavog goriva u vašem puhaču lišća može brzo začepiti karburator i vodove za gorivo. Puhači lišća imaju sićušne rasplinjače i čak i mala količina otpadaka od prljavog goriva može ih začepiti.

● Motorno ulje u karburatoru:

Ako je razina motornog ulja viša od normalne ili je puhač lišća nagnut u pogrešnom smjeru, to može dovesti do toga da motorno ulje uđe u karburator i začepi ga.

Popravljanje začepljenog rasplinjača puhača lišća

Popravljanje začepljenog rasplinjača puhala lišća relativno je jednostavan zadatak i ne zahtijeva nikakve napredne alate. Sve što trebate je spremnik sredstva za čišćenje rasplinjača za čišćenje začepljenog rasplinjača. Možete slijediti ove korake za čišćenje začepljenog rasplinjača puhala lišća:

● 1. korak:

Prije pokretanja procesa čišćenja rasplinjača, provjerite jeste li uklonili sav ostatak goriva iz spremnika za gorivo tako da uklonite cijev za gorivo koja izlazi iz spremnika za gorivo i izlijete preostalo gorivo u spremnik.

● 2. korak:

Zatim ćete morati ukloniti poklopac zračnog filtra i otpustiti vijke koji drže rasplinjač na mjestu kako biste ga odvojili od motora. Uklonite vodove za gorivo i skinite rasplinjač s motora puhača za lišće. Ako vaš filtar za zrak ne izgleda dobro, zamijenite ga novim.

● 3. korak:

Pažljivo rastavite rasplinjač pazeći da pratite sve komponente i očistite sve mlaznice pazeći da ništa ne začepi rasplinjač. Koristite namjensko sredstvo za čišćenje rasplinjača za čišćenje rasplinjača vašeg puhača lišća i nakon što završite s čišćenjem, osušite rasplinjač čistom krpom i ponovno ga postavite.

U većini slučajeva čišćenje rasplinjača puhača lišća koji radi samo na prigušnici može riješiti problem. Nakon što nalikujete rasplinjaču, možda ćete morati prilagoditi i smjesu zraka i goriva, a to je objašnjeno u sljedećem odjeljku ovog članka.

Ako vaš karburator ne izgleda dobro, zamijenite ga novim.

Premalo smjese zraka i goriva rasplinjača

Siromašan zrak/gorivo je najčešći razlog zašto puhač lišća radi samo na prigušnici. Kao što smo ranije objasnili, ako vaš motor puhala za lišće ne dobiva idealnu mješavinu zraka i goriva, neće moći raditi.

A u slučaju siromašne mješavine zraka i goriva, vaš motor puhala za lišće neće moći dobiti dovoljno goriva. To dovodi do isključivanja puhača lišća nakon što je radio nekoliko sekundi, ili se puhač lišća uopće ne pokreće ili slab učinak puhača lišća.

1697239373 614 Jesu li akumulatorske puhalice za lisce dobre.webp AgroPower Vrtni alati i strojevi

Naravno, ljudi primjenjuju prigušnicu kada puhač lišća ne radi normalno, što šalje previše goriva u motor, a to je jednako loše za motor puhača lišća. U većini slučajeva ljudi koriste prigušnicu jer njihov puhač lišća ne radi u praznom hodu i isključuje se.

U ovom slučaju, možda ćete morati jednostavno namjestiti vijak za prazan hod, ali ako vaš puhač za lišće ne proizvodi nikakvu snagu bez uključivanja prigušnice, tada ćete morati prilagoditi i mješavinu. Smjesu zraka i goriva možete prilagoditi slijedeći ove jednostavne korake:

Podešavanje mješavine puhača lišća s jednim vijkom za podešavanje:

● 1. korak:

Pronađite vijak za podešavanje na bočnoj strani rasplinjača vašeg puhača lišća.

● 2. korak:

Uključite puhač za lišće i okrećite vijak na pola okretaja s obje strane sve dok motor ne počne glatko raditi u praznom hodu i ne ugasi se.

● 3. korak:

Okrenite puhač za lišće kako biste bili sigurni da ispravno radi na višim okretajima. Ako puhač lišća ne radi ispravno pri višem rasponu broja okretaja u minuti, ponovno namjestite vijak dok ne počne glatko raditi i pri visokom i niskom rasponu broja okretaja u minuti.

Ako vaš karburator ne izgleda dobro, zamijenite ga novim.

Podešavanje mješavine puhala za lišće s više vijaka za podešavanje:

● 1. korak:

Pronađite vijke sa strane rasplinjača. Mogu postojati 2 vijka označena kao “H” za podešavanje smjese pri visokoj brzini okretaja, “L” za podešavanje smjese pri niskoj brzini okretaja. Uz ova dva vijka, može postojati treći vijak označen kao “C” koji kontrolira podešavanje smjese za brzinu okretaja u praznom hodu.

● 2. korak:

Za vijak označen s “H” jednostavno okrenite vijak u smjeru kazaljke na satu dok ne uđe unutra. Sada okrenite vijak u smjeru suprotnom od kazaljke na satu, a zatim pokrenite motor puhala za lišće i povećajte gas na visoku dok okrećete vijak “H” u smjeru suprotnom od kazaljke na satu za pola okretaja dok motor ne počne ispravno raditi pri visokom broju okretaja u minuti.

● 3. korak:

Za vijak označen s “L”, okretat ćete ga u smjeru kazaljke na satu dok ne osjetite da stegnuti. Zatim okrenite vijak u smjeru suprotnom od kazaljke na satu za pola kruga i pokrenite motor puhala za lišće. Nastavite podešavati vijak na manjim podešavanjima dok motor ne radi glatko pri niskom broju okretaja u minuti iu praznom hodu.

● Korak 4:

Ako rasplinjač vašeg puhača za lišće ima vijak za podešavanje označen kao “C”, podešavajte ovaj vijak na pola okreta u bilo kojem smjeru dok puhač za lišće radi dok motor ne počne optimalno raditi u praznom hodu.

Ako vaš karburator ne izgleda dobro, zamijenite ga novim.

Oštećen ili korodiran karburator

Ako je rasplinjač vašeg puhača lišća oštećen ili korodirao, on će usisati zrak u sustav i kao što smo ranije objasnili, previše zraka i premalo goriva loša je vijest za motor. Dakle, svako oštećenje rasplinjača znači da ćete morati nabaviti novi rasplinjač jer bi puhač lišća s oštećenim rasplinjačem mogao raditi na prigušnici, ali će dugoročno uzrokovati ozbiljan problem.

Je li u redu nastaviti koristiti puhač za lišće s uključenim prigušivačem?

Odgovor na ovo pitanje je veliko NE jer prigušnica dovodi previše goriva u vaš motor puhala za lišće i to može rezultirati brojnim problemima. Pokretanjem puhala za lišće na prigušnici postići ćete vrlo lošu uštedu goriva. Motor će izgubiti snagu i čak ga možete zaplijeniti.

Višak goriva u komori za izgaranje može isprati motorno ulje sa stijenki komore što rezultira lošim podmazivanjem i nakupljanjem ugljika. Stoga se preporučuje izbjegavanje rada puhača lišća na prigušnici u dugim intervalima.

Puhač za lišće ne radi bez prigušnice vrlo je čest problem s kojim se suočavaju mnogi korisnici. I gotovo cijelo vrijeme ovaj problem uzrokuju problemi s rasplinjačem.

Srećom, rasplinjači puhača lišća nisu jako složeni i lako ih je popraviti kod kuće pomoću metoda koje smo objasnili u ovom članku. Dakle, sljedeći put kada vaš puhač lišća ne radi bez primjene prigušnice, dobra je ideja započeti dijagnosticiranje problema čišćenjem i podešavanjem rasplinjača.

Možda vam upravo treba...

-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
-5%
Original price was: 849.00€.Current price is: 808.00€.
42.17
218.00
-5%
Original price was: 599.00€.Current price is: 569.00€.
113.00
-10%
Original price was: 989.00€.Current price is: 890.00€.
-8%
Original price was: 224.00€.Current price is: 206.00€.
-6%
Original price was: 950.00€.Current price is: 890.00€.
-10%
Original price was: 1,900.00€.Current price is: 1,710.00€.
-10%
Original price was: 1,680.00€.Current price is: 1,512.00€.
301.00
-6%
Original price was: 889.00€.Current price is: 840.00€.
Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.