Što učiniti ako se gume na kosilici stalno prazne?

Strojevi su dužni razviti tehničke ili mehaničke probleme. A kada je riječ o novonabavljenoj samohodnoj/guranoj kosilici Husqvarna, Toro, Honda ili John Deere, trebali biste očekivati ​​da će se njezine komponente nakon nekoliko godina istrošiti.

Međutim, kada problemi poput probušenih guma postanu česti, oni negativno utječu na opću učinkovitost vašeg stroja za košenje trave.

Rečeno je da kosilice ovise o tlaku u gumama za maksimalnu trakciju i performanse. Dakle, osim što ćete često mijenjati noževe za košnju, remene i filtere, gume koje se stalno prazne trebale bi biti pravi razlog za brigu.

Dakle, što učiniti ako se gume vaše kosilice i dalje izbušuju?

Ako se gume vaše kosilice stalno isprazne, to može biti zbog nekoliko razloga:

  • Neravni travnjak
  • Istrošenost
  • Izloženost toplini
  • Oštri predmeti
  • Nepropusno stablo ventila

Kako izbjeći probušene gume na kosilicama:

  • Redovito provjeravajte tlak
  • Vodite računa o maksimalnom pritisku
  • Zamijenite stare istrošene gume novima
  • Ne parkirajte na otvorenom suncu
  • Redovito kosite travu
  • Umetnite zračnice unutar svake gume na kosilici
  • Kupujte kvalitetne i/ili originalne gume

Za iskusnog majstora ili domaćina, složit ćete se da popraviti probušenu gumu na kosilici nije uvijek jednostavno. Ponekad je šteta nepopravljiva, a jedina opcija koju imate je kupiti potpuno nove gume. Stoga, odgovarajući na pitanje što učiniti ako se gume na kosilici stalno ispuštaju, rekli bismo da postoji mnogo stvari koje možete učiniti. Prvo, prije traženja dugotrajnog rješenja potrebno je istražiti prave uzroke izbušenih guma.

Znamo da vraćanje kosilica u savršeno radno stanje puno znači domaćinima. Štoviše, budući da je izvlačenje najboljeg iz ovih strojeva najvažnija stvar za košenje trave, gume bi uvijek trebale biti u izvrsnom stanju. Zaronite i istražite sitnice čestog pucanja guma na kosilicama, posebice kako se nositi s tim jednom zauvijek.

Što uzrokuje pucanje guma na kosilicama i kako to riješiti?

S vremena na vrijeme, gume na kosilici će se isprazniti. Međutim, to je nešto što ne zahtijeva uvijek brzo rješenje. Brzi popravci samo bi eskalirali problem do točke u kojoj proboji postaju česti. Na temelju našeg iskustva s različitim tipovima kosilica, kada se gume često isprazne, to signalizira problem koji bi mogao biti duboko ukorijenjen nego što se zamišljalo.

Uvijek je to vrijeme kada dublje kopate i otkrijete pravi uzrok spljoštenja guma na vašoj kosilici. Imaju li rupe? Je li to zbog istrošenosti gaznog sloja? Ili je moguće da bočne stijenke gume imaju pukotine?

Istina je da je neke probleme s gumama teško utvrditi osim ako ne provedete opsežnu dijagnostiku. To također znači da se postupak popravljanja probušenih guma kosilice razlikuje ovisno o uzroku. Ali prvo obratite pažnju na sljedeće uzroke pucanja guma:

● Grub travnjak

Kao što je slučaj s neravnim planinskim terenima koji uzrokuju pucanje guma bicikla ili automobila, travnjak je faktor koji treba uzeti u obzir ako se gume vaše kosilice stalno ispuštaju. Pripazite na brazde, žigove drveća i sve druge krhotine dovoljno oštre da nanesu štetu.

● Istrošenost

Veća je vjerojatnost da će se stare gume isprazniti nego nove. Doživjet ćete povremena bušenja s istrošenim gazištima i bočnim stranicama. Stoga, zaštita od takve osjetljivosti znači da morate kupiti potpuno nove zamjenske gume. Štoviše, povremena provjera guma vaše kosilice pomaže uočiti probleme koji će vjerojatno prouzročiti neviđena bušenja.

● Izloženost toplini

Izlaganje guma toplini je nešto čega se trebate zaštititi na sve moguće načine. Toplina, prema fizikalnoj znanosti, uzrokuje širenje zraka u gumama. Posljedično, kada unutarnji tlak u gumama poraste, to često uzrokuje curenje ili ispuhivanje u najgorim slučajevima.

Najbolje rješenje je stoga kosilicu parkirati u šupi, daleko od izravne sunčeve svjetlosti. Vaša kućna garaža – mjesto gdje parkirate kosilicu kada nije u upotrebi također bi trebala biti daleko od kamina.

Koristeći sustav za nadzor tlaka (TPMS), također biste trebali često provjeravati tlak u gumama, posebno ujutro prije nego što se dan zahukta. Pomaže u određivanju prenapuhanosti ili podnapuhanosti.

Premalo napuhane su osjetljive na bušenje, osobito kada gurate ili vozite kosilicu preko oštrih predmeta. S druge strane, prenapuhane gume mogu eksplodirati.

Imate sustave za nadzor tlaka koji se napajaju baterijama i mogu se puniti USB punjačem ili verzije koje rade na solarnu energiju.

● Oštri predmeti uzrokuju bušenje gume

Drugi poznati uzrok pucanja guma na kosilicama je prisutnost oštrih predmeta na travnjaku. To može biti razbijeno staklo, čavao ili vijak. Priroda eksplozije gume trebala bi baciti malo svjetla na prirodu objekta.

Ono što je najvažnije, pregled guma mogao bi dovesti do zastrašujućeg otkrića kao što su komadići razbijenog stakla zaglavljeni u gazištima guma. Iako možete očistiti travnjake prije košnje tako da na njima nema kamenja, šljunka i predmeta koji se buše, manje je objekte često teško uočiti.

● Nepropusno stablo ventila

Stablo ventila omogućuje napuhavanje ili ispuhavanje guma. Trebali biste se pobrinuti da gume kosilice imaju optimalan tlak – ne previsok ili prenizak da bi došlo do probušivanja/puhanja.

Ispravan tlak u gumama kosilica je nešto što ćemo istražiti sljedeće, stoga nastavite čitati kako biste saznali više. U međuvremenu, trebali biste imati na umu da se stabljike ventila također troše ili se mogu oštetiti. Ostali uzroci oštećenja stabla ventila su korozija i prljavština.

Ako otkrijete da vreteno ventila uzrokuje često pucanje guma, zatražite pomoć od lokalnog pružatelja usluga/servisa. Što se tiče našeg dijela dogovora, savjetujemo vam da kupite nove osovine ventila prije nego što bude prekasno za popravak. Ovdje možete pronaći ventile za kosilice.

Koji je pravi tlak u gumama kosilice?

Prije svega, imajte na umu da tlak u gumama ne smije biti previsok ili prenizak. Obje krajnosti uvijek će uzrokovati probleme. Stoga biste trebali napuhati gume svoje kosilice na optimalan tlak (psi). Veliko je pitanje postoji li standardni manometar za ove strojeve ili se razlikuje ovisno o modelu.

Dobra vijest je da je, poput guma na biciklima, zrakoplovima i automobilima, određivanje optimalnog tlaka u gumama za vašu kosilicu lako poput gledanja u bočnu stijenku. Trebali biste uočiti oznaku ‘Max.Press.XX’ gdje je xx preporučeni psi.

Može biti 30, 34 ili 40 psi, ovisno o vrsti guma na vašoj kosilici. Za istrošene bočne stijenke provjerite korisnički priručnik za optimalni psi koji preporučuje proizvođač vaše kosilice. Ovdje možete pronaći mjerače tlaka u gumama.

● Problem s prenapuhavanjem guma

Dok vam oznaka psi na bokovima guma pomaže u praćenju manometra, napast da se prenapuhate često je stvarna. Uvijek mislimo da pretjerano napuhavanje gume čini jakima, robusnima i praktičnima. Ali postoji stvarna opasnost koja dolazi s tim.

Prvo, to utječe na prag kočenja, posebno kod kosilica za vožnju. Drugo, prenapuhavanje guma kosilice stvara rizik od eksplozije. Također ubrzava trošenje i habanje guma. Uz trošenje i habanje, trebali biste očekivati ​​više problema, kao što je smanjena trakcija.

Savjeti za popravljanje izbušenih guma kosilice

Kada se gume kosilice stalno isprazne, košenje trave postaje mukotrpno teško. Radije ćete to učiniti ručno nego gurati ili voziti probušenu kosilicu. Ali ne biste trebali još odustati. Postoji mnoštvo stvari koje možete učiniti kako biste spasili problematične gume.

Osim što ih je potrebno pregledati zbog proboja, potrebno ih je trajno popraviti. Na temelju našeg iskustva s ovim strojevima, predlažemo da popravite probušene gume na sljedeći način:

● Parkirajte kosilicu na ravnu površinu

Postoji realan rizik od košnje travnjaka s izbušenim gumama. Felge se mogu saviti, a to znači da ćete imati veći problem s kojim ćete se nositi. Čim primijetite da je guma prazna, polako odvezite/gurnite stroj na ravnu radnu površinu i parkirajte ga.

● Podignite kosilicu

Dok je kosilica parkirana, postavite dizalicu ispod prednjeg ili stražnjeg okvira, ovisno o mjestu gdje je probušena guma. Podignite stroj dovoljno visoko da podignuti kraj omogući slobodno okretanje probušene gume.

Preporučamo da ga podignete za pola noge radi stabilnosti i lakog pristupa kotaču. Također bi vam trebao dati dovoljno radnog prostora. Stavite postolje dizalice na oba kraja i ostavite kosilicu na njima.

● Locirajte rupu kroz koju izlazi zrak

Prilikom lociranja probušene gume na vašoj kosilici imajte na umu da mnoge stvari uzrokuju pucanje guma. Sljedeće pitanje koje biste trebali postaviti je, što je uzrokovalo splasne gume? Pa, polako otkotrljajte kotač za vješanje, pazeći na predmete koji su se zaglavili u gaznoj površini gume.

Kad uočite nešto sumnjivo, recimo slomljene čaše ili žicu, upotrijebite kliješta da to izvučete. Pazite da u gumi ne ostanu slomljeni dijelovi jer bi to moglo pogoršati problem. Ako ga nema, utrljajte vodu sa sapunicom na gumu kako biste locirali rupu. Zvuk siktanja i mjehurići trebali bi signalizirati curenje.

● Započnite popravak

Pomoću alata za razvrtanje proširite probušenu rupu tako da bude ravnomjerna. Trebali biste ga nekoliko puta umetnuti u rupu i iz nje. Za one koji prvi put uče o alatu za razvrtanje, imajte na umu da izgleda kao turpija (kružna) i ima ručku. Zatim uzmite katransku traku i umetnite je, ali prvo uklonite zaštitnu traku.

Traka ima ljepljive strane koje se lijepe na rupe za bušenje. Sada nabavite alat za urezivanje niti u koji umetnite traku od katrana tako da polovica prođe do drugog kraja.

Možete koristiti gumeni cement za dodatno premazivanje trake. Alat za narezivanje navoja trebao bi vam pomoći da umetnete traku od katrana u rupu koju ste napravili, čak i pomoću alata za razvrtanje.

Trećina trake trebala bi stršati. Koristeći par škara, izrežite ljepljive trake što je moguće bliže gumi.

Ovdje možete pronaći komplete za popravak kosilice. Ako je vaša guma u lošem stanju, pametno je postaviti novu. Ovdje možete pronaći gume za kosilice.

● Vrijeme je za ponovno punjenje probušene gume

Slijedeći gore navedene korake, flaster bi trebao ostati čvrsto na mjestu. Sada je vrijeme da još jednom testirate gumu na probušenost. Također ga možete ponovno napuniti pod pritiskom pazeći da ne prekoračite maksimalno ograničenje. Ako flaster ne propušta zrak, namotajte dizalicu i uklonite je.

Sada ste spremni ponovno početi kositi svoj travnjak.

Imajte na umu da popravljanje rupa na gumama kosilica slijedi isti postupak kao i kod automobilskih guma. Jedina razlika je u tome što su gume kod kosilica uže i manje. Ako vam zadatak bude težak, preporučujemo da potražite pomoć stručnjaka kako biste izbjegli daljnje oštećenje probušenih guma.

Napumpavanje gume pomoću malog zračnog kompresora vrlo je zgodno. Zračne kompresore za gume možete pronaći ovdje.

Kako izbjeći probušene gume na kosilicama

Puknuta guma na kosilici jedna je od situacija koju ne želite doživjeti, pogotovo kada ste zauzeti šišanjem trave na travnjacima u dvorištu. Stoga predlažemo da učinite sljedeće kako biste održali optimalan tlak u gumama:

● Redovito provjeravajte tlak

Provjera tlaka u gumama ključna je rutina održavanja. Bilo da to radite dvotjedno ili svaki mjesec, gume kosilica gube zrak brže s obzirom na njihovu manju veličinu od automobilskih guma. Ako nemate mjerač tlaka, razmislite o provjeri na stanici za punjenje.

Ono što je najvažnije, posebno za domaćine koji imaju manometar, manometar bi trebao očitati i visoki i niski tlak. Ovdje možete pronaći mjerače tlaka u gumama.

● Vodite računa o maksimalnom pritisku

Oznaka maksimalnog tlaka na bokovima gume ne znači maksimalno punjenje. Moglo bi biti niže. Maksimalni tlak znači da ne smijete prekoračiti postavljenu granicu tlaka kako ne biste, između ostalog, riskirali pucanje gume.

● Zamijenite stare istrošene gume novima

Velike su šanse da gume na vašoj kosilici gube zrak brže nego što bi trebale zbog istrošenosti. Možete ručno dijagnosticirati gume kako biste utvrdili postoji li potreba za zamjenom. Imajte na umu da se nakon mnogo godina korištenja ne habaju samo gazišta, već i bočne stijenke.

Stručnjaci savjetuju da ne koristite jake kemikalije kada perete svoju kosilicu za guranje ili vožnju kako se gume ne bi brže istrošile i potrgale. Ovdje možete pronaći gume za kosilice.

● Ne parkirajte na otvorenom suncu

Jeste li se ikad zapitali zašto se gume isprazne nakon nekoliko tjedana, posebno kada parkirate kosilicu na izravnoj sunčevoj svjetlosti. Razlog je prilično jednostavan. Izravna toplina od sunca uzrokuje pucanje guma, posebno na bokovima. To je pojava koja dovodi do bržeg trošenja i habanja guma. Ne želite rezervirati rezervne dijelove samo nekoliko tjedana prije kupnje potpuno nove kosilice zbog nepromišljenosti.

● Redovito kosite travu

Dugi debeli travnjak vjerojatno će sadržavati prepreke koje ne možete uočiti tijekom košnje. Uzmimo, na primjer, oštro kamenje i razbijeno staklo, koji bi proboli gume, uzrokujući njihovo pražnjenje u procesu rada. Kada redovito kosite travu na svom imanju, štitite se od takvih nesretnih događaja koji mogu oštetiti vaš stroj.

Pomoglo bi kad biste jasno vidjeli sve što leži na travnjaku prije nego što počnete kositi. Pokupite krhotine koje bi mogle probušiti gume prije nego počnete raditi.

● Umetnite zračnice unutar svake gume na vašoj kosilici

Gume bez zračnica postale su popularne, ali dolaze s visokim troškovima održavanja. Cijevi sprječavaju gubitak zraka; stoga ako ih nemate unutar guma znači da morate biti posebno oprezni kada kosite travu. Kada gume bez zračnica uđu u kolotrag, postoji veliki rizik od bušenja.

Također je vrijedno pažnje da se gume bez zračnica odvajaju od ruba, pa je vjerojatnije da će se izbušiti od onih sa zračnicama. Ovdje možete pronaći cijevi za kosilice.

Zračnice, osim što gume održavaju hermetički, produžuju im i vijek trajanja. Za one koji ne znaju kako učvrstiti zračnice u gume, slobodno potražite usluge stručnjaka ili pružatelja usluga košnje travnjaka u vašoj blizini.

● Kupujte kvalitetne i/ili originalne gume

Danas postoji realna šansa za kupnju krivotvorenih guma. Rizik postaje stvarniji za nekoga tko nikada nije razmišljao o zamjeni istrošenih guma. Dakle, pitate se, u čemu je caka sa zamjenom guma? Pa, savjetujemo vam da kupite kvalitetne originalne gume za kosilice od provjerenog trgovca.

U svijetu postoji više od desetak proizvođača guma koji uživaju dobar ugled. Originalne gume ne samo da će dugo trajati, već će i zadržati svoju vrijednost bez nepotrebnog pražnjenja. Ovdje možete pronaći gume za kosilice.

Savjeti za održavanje za održavanje guma kosilice u izvrsnom radnom stanju

Kada koristite kosilice, vaša sigurnost treba biti na prvom mjestu. Iako se nećemo osvrnuti na opasnosti povezane s probušenim gumama, trebali biste osigurati da imaju optimalan tlak u svakom trenutku.

Stoga osiguravanje dugovječnosti guma za kosilice znači da morate učiniti sljedeće:

  • Izbjegavajte oštre predmete: Nemojte trčati preko oštrih predmeta kao što su čavli, harpuni, kamenje, kaktusi, dikobrazi, trnje, naočale, igle i vijci. Trebali biste provjeriti ima li na vašem travnjaku bilo čega od ovoga prije košnje.
  • Čuvajte kosilicu u hladu: Napravite hladnu šupu ili garažu u koju ćete pohraniti svoju kosilicu kada je ne koristite. Suha trulež na gumama događa se zbog pretjeranog izlaganja izravnoj sunčevoj svjetlosti. Uz suhu trulež, koja se često očituje na bokovima, gume ne mogu izdržati pritisak dugo vremena. Rizik od eksplozije također postaje stvaran.
  • Izbjegavajte kemikalije tijekom pranja: Prilikom pranja guma kosilice nemojte koristiti jake kemikalije. Ali ako to učinite, isperite s puno čiste vode.
  • Održavajte optimalan tlak u gumama: premalo napuhane gume ne mogu izdržati težinu kosilice i stoga postoji opasnost od oštećenja. S druge strane, prenapuhane gume izlažu ih opasnosti od puhanja, što ne želite doživjeti kada kosite uzbrdo/nizbrdo.
Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.