Može li se plinska kosilica pokvariti preko zime?

Kada imate plinsku kosilicu, upotrijebit ćete je posljednji put u jesen da je pokosite prije nego što dođe hladno vrijeme. Tada ćete svoju kosilicu spremiti za zimu i ponovno je početi koristiti u proljeće. Ali kad ga pohranite, obično će vam još uvijek ostati nešto goriva u spremniku. Je li to problem?

Pokvari li se plin za kosilicu zimi?

Da, plin u vašoj kosilici se pokvari zimi kada ne koristite kosilicu. Ako se benzin ostavi u bilo kojem malom motoru s unutarnjim izgaranjem, poput kosilice, čistača snijega, visokotlačnog perača, motorne pile ili puhača lišća, više od tri mjeseca, isteći će mu rok trajanja. Čim benzinu u vašoj kosilici istekne rok trajanja, vaš stroj može loše raditi ili ga čak oštetiti.

Pomaknite se dalje kako biste pročitali pojedinosti o lošem plinu u vašoj kosilici.

Kakvu štetu loš plin može učiniti kosilici?

Četiri su glavna problema koje će loš plin učiniti vašoj kosilici ako stoji više od tri mjeseca nekorištena tijekom zimske sezone:

– Neće se pokrenuti

Mali motor s unutarnjim izgaranjem vaše kosilice neće se uopće pokrenuti kada ga isprobate tijekom ljetne sezone. Loš plin može u konačnici oštetiti unutarnje dijelove rasplinjača vaše kosilice. Loš plin također može na kraju oštetiti vodove za gorivo i brtve vaše kosilice.

– Loš rad kosilice

Vaša kosilica neće raditi glatko kao prije kada ste je prvi put kupili. Benzin će se, kada istekne, pretvoriti u gustu i masnu tvar poput laka koja može začepiti male otvore za gorivo vaše kosilice i na taj način spriječiti njeno pokretanje i nesmetan rad.

– Nastavi se gasiti

Vaša će se kosilica za travu uvijek iznova gasiti dok pokušavate njome upravljati.

Svi ti problemi mogu dovesti do gubitka vremena i novca. Možda ćete čak morati popraviti ili zamijeniti svoju kosilicu ako stvari krenu loše.

Što trebam učiniti ako se plin u kosilici pokvari?

Ako se vaša kosilica ne pokreće, a razlog je prisutnost lošeg plina u njoj, morate odmah potražiti pomoć profesionalnog mehaničara koji će vam pomoći ukloniti nakupljene ostatke lošeg plina jer on guši male unutarnje motor s unutarnjim izgaranjem vaše kosilice.

Loš plin koji ste ostavljali u spremniku svoje kosilice tijekom zimskih mjeseci sada bi trebao biti ispušten kako bi se pokrenula i ponovno radila. Druga stvar koju će vam profesionalni mehaničar pomoći pronaći je količina lošeg plina u spremniku vaše kosilice.

Ako izbacivanje nakupljenog ostatka lošeg plina ne pomogne ponovnom pokretanju malog motora s unutarnjim izgaranjem, morat ćete ukloniti karburator i očistiti ga. Ponekad je stanje rasplinjača nemoguće očistiti, pa ćete ga morati zamijeniti.

Kako biste izbjegli ovu glavobolju, morate pažljivo označiti datum i vrijeme kada ste dodali plin u svoju kosilicu, zajedno s podsjetnikom koji vas obavještava kada ga trebate ispustiti prije zime. Prije skladištenja morate svoju kosilicu odnijeti u centar za recikliranje i pravilno odložiti plin na sigurno mjesto gdje se neće zapaliti.

Zbog čega dolazi do kvarenja plina u mojoj kosilici ?

Prije deset godina plin koji se koristio za male motore s unutarnjim izgaranjem nikad se nije pokvario. Odjel za zaštitu okoliša (EPA) dodao je etanol u benzin; zbog toga ističe unutar dva mjeseca mirovanja. Etanol je vrsta alkohola koja se dobiva iz kukuruza.

87-oktanskom benzinu dodaje se 10 posto etanola kako bi bio ekološki prihvatljiviji. Dodavanje etanola čini plin isplativijim i pristupačnijim, ali je štetan za motore vaše kosilice, čistača snijega, puhača lišća, motorne pile i tlačnog perača. Etanol može izvući vlagu iz zraka i razvodniti vaš plin unutar spremnika vaše kosilice.

Benzin u koji je dodan etanol, bilo da je pohranjen u limenci ili unutar spremnika vaše kosilice ili druge opreme, pokvari se i izgubi svoju isparljivost za samo 30 dana.

Kako spriječiti da se plin u mojoj kosilici pokvari?

Kada se ljetna sezona bliži kraju, morate napuniti spremnik svoje kosilice s onoliko plina koliko je potrebno da kosilica radi za posljednji posao košnje, malčiranja ili usitnjavanja. Nakon što završite svoj zadatak, pustite motor vaše kosilice da radi sve dok se sam ne zaustavi. Na taj ćete način biti 100% sigurni da je sav plin u spremniku vaše kosilice istekao.

Sada morate ponovno pokušati pokrenuti motor vaše kosilice. Ako se motor pokrene, izgorjet će nekoliko kapi plina koje nisu mogle izgorjeti u prošloj vožnji. Prije nego planirate pripremiti svoju kosilicu za zimu, morate dodati stabilizator goriva u njezin spremnik.

Morate pažljivo pročitati upute dane na pakiranju stabilizatora goriva, a također možete konzultirati korisnički priručnik vaše kosilice za više detalja. Morate dodati točnu količinu stabilizatora goriva ovisno o veličini spremnika goriva vaše kosilice. Nakon dodavanja stabilizatora goriva u spremnik za gorivo vaše kosilice, morate ga pokrenuti nekoliko minuta kako biste omogućili tekućini da slobodno cirkulira kroz karburator vaše kosilice.

Sada možete bezbrižno isključiti svoju kosilicu i pripremiti je za zimu. Čak i ako ga čuvate dulje od šest mjeseci, možete ga bez problema pokrenuti u sljedećoj proljetnoj sezoni. Neki izvrsni stabilizatori goriva mogu povećati vrijeme skladištenja na 24 mjeseca.

Tri značajna čimbenika utječu na vrijeme skladištenja vaše kosilice:

  1. Lokacija: Mjesto gdje želite ostaviti svoju kosilicu za zimu,
  2. Temperatura: Temperatura mjesta gdje želite ostaviti kosilicu za zimu i
  3. Stanje spremnika: Spremnik goriva vaše kosilice ili stanje spremnika u kojem želite pohraniti plin.

Kako mogu znati je li se plin u mojoj kosilici pokvario?

Jedna od najjednostavnijih metoda za dijagnosticiranje je li se plin u vašoj kosilici pokvario jest da ga pomirišete. Loš plin ima snažan i neugodan miris u usporedbi sa svježim plinom. Čim otvorite čep spremnika goriva vaše kosilice i osjetite kiseo miris, morate shvatiti da je plin sada oksidirao i da je štetan za motor vaše kosilice.

Drugi način je ispuštanje plina iz spremnika goriva vaše kosilice u prozirnu plastičnu ili staklenu bocu. Ako je boja plina sada tamnija nego kad ste ga prvi put dodali, to znači da se plin pokvario i da više nije za upotrebu. Svježi plin ima svijetlosmeđu do zlatnu boju, dok stari plin prelazi u boju tamne čokolade.

Kako se brinuti o uljnim filtrima kosilice?

Morate redovito mijenjati ulje i filtere ulja svoje kosilice. Na taj ćete način moći održavati pokretne dijelove vaše kosilice dobro podmazanim i ukloniti male neželjene čestice s motora vaše kosilice. Tako ćete moći iskoristiti cijeli životni vijek malog motora s unutarnjim izgaranjem vaše kosilice.

Morate redovito čistiti i mijenjati uljni filtar vaše kosilice i druge male opreme jer on sprječava suhu travu i suho lišće da uđu u motor vaše kosilice. Čist uljni filtar odgovoran je za povećanje učinkovitosti goriva i snage vaše kosilice.

Postoje dvije vrste filtara koji se koriste u vašoj kosilici:

  1. pjenasti filter
  2. papirni filter.

Ako u svojoj kosilici koristite pjenasti filtar, morate ga nakon upotrebe oprati kantom punom vruće vode i blagim netoksičnim deterdžentom za kućanstvo otopljenim u njoj. Nakon pranja morate ga iscijediti i ostaviti da se dobro osuši. Zatim ga morate namazati debelim slojem ulja prije ponovnog postavljanja u kosilicu.

A ako u svojoj kosilici koristite papirnati filtar, morate ga zamijeniti nakon svake uporabe. Ovo je dobro za zdravlje vaše kosilice.

Zaključak

Da rezimiram ovaj post na blogu, želim reći da, DA, plin u vašoj kosilici se pokvari ako je ne koristite 3 do 6 mjeseci. Kako biste to spriječili, morate je odložiti u reciklažni centar prije nego što planirate pohraniti svoju kosilicu. Također morate koristiti kvalitetan stabilizator goriva; inače će loš plin začepiti vodove za gorivo vaše kosilice.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.