Kako testirati zavojnicu motorne pile multimetrom: Korak po korak

multimetar507353635 AgroPower Vrtni alati i strojevi

Ako imate problema sa zavojnicom motorne pile, možete je testirati pomoću multimetra ili multitestera. Pokazat ćemo vam što učiniti u 14 jednostavnih koraka.

Kako testirati zavojnicu motorne pile multimetrom:

Pročitajte točna očitanja otpora vaše motorne pile u korisničkom priručniku. Pronađite zavojnicu na svojoj motornoj pili. Spojite negativnu i pozitivnu žicu multimetra na negativnu i pozitivnu klemu svitka u vašoj motornoj pili i izmjerite otpor. 

Kratak odgovor je zgodan za one koji nemaju vremena, ali vam neće dati potrebne detalje o pitanju. Pomaknite se dalje kako biste pročitali detaljan vodič od 14 koraka.

Provjerite svoju zavojnicu u 14 jednostavnih koraka

● Korak br. 1: Zaštita

Prije svega, morate biti sigurni da ste stavili dobar par gumenih rukavica i zaštitu za oči. Morate koristiti izolirana kliješta kako biste se spriječili od strujnog udara. Provjerite je li motorna pila isključena.

Položaj svitka za paljenje može se razlikovati od modela do modela motorne pile. U većini modela nalazi se u blizini razdjelnika. Ponekad se plastični poklopac koristi za skrivanje zavojnice iz sigurnosnih razloga, skinite poklopac da biste pristupili zavojnici.

● Korak br. 2: odspojite i testirajte svjećicu

Morate odvojiti jednu žicu svjećice od svjećice vaše motorne pile. U većini modela te žice idu od poklopca razdjelnika do svjećice. Te se žice tako jednostavno uklanjaju jer ih na mjestu drže samo jedan ili dva vijka.

Za odspajanje ovih žica trebat će vam set ručnih alata. Motor motorne pile može biti jako vruć, stoga uvijek nosite zaštitne rukavice. Ostavite svoju motornu pilu da stoji i ohladi se najmanje 15 minuta kako biste spriječili ozbiljne ozljede.

Ako je moguće, testirajte svjećicu pomoću uređaja za ispitivanje svjećica kako biste bili sigurni da nije oštećena i kasnije potencijalno uštedjeli vrijeme. Morate razmisliti o pričvršćivanju ispitivača svjećica na žice svitka vaše motorne pile, umjesto ponovnog spajanja svjećice na žice. Da biste to učinili, morat ćete uzemljiti spojnice krokodila i zatim pokušati pokrenuti motor da vidite iskru u otvoru ispitivača.

Ispitivač svjećica također će vam pomoći spriječiti ulazak prašine, prljavštine, krhotina, leptirića ili grančica u komoru za izgaranje vaše motorne pile.

● Korak br. 3: Uklonite svjećicu

Morate ukloniti svjećicu svoje motorne pile pomoću utičnice za svjećicu koja je posebna vrsta ključa. Ne dopustite da prašina, prljavština ili krhotine padnu u rupu iz koje ste izvadili svjećicu. Sve što ostane unutar otvora oštetit će cijeli motor vaše motorne pile, stoga ovu rupu morate prekriti komadom suhe tkanine kako biste spriječili da bilo što padne u komoru za izgaranje vaše motorne pile.

● Korak br. 4: Provjerite primarni krug paljenja zavojnice

Sada morate provjeriti primarni krug paljenja zavojnice. Zavojnica vaše motorne pile ima dva kruga: primarni i sekundarni. Sada spojite pozitivne i negativne vodove multimetra na pozitivne i negativne priključke svitka vaše motorne pile.

Svitak nekih motornih pila ima negativan i pozitivan terminal koji su vidljivo označeni – i +. Dok drugi imaju dva terminala ili dva pina koji se nalaze na njihovim konektorima. Prosječni raspon primarnog otpora zavojnice motorne pile je 0,4 do 2 ohma, ali morate istražiti točna primarna očitanja vaše motorne pile navedena u vašem korisničkom priručniku.

Ako vaš multimetar pokazuje očitanje nule, to je znak da morate odmah zamijeniti zavojnicu jer je došlo do internog kratkog spoja u primarnim namotima vaše motorne pile. Ako vaš multimetar prikazuje očitanje iznad navedene razine, to je znak da ćete također morati zamijeniti zavojnicu jer je otvorena.

● Korak br. 5: Ispitajte sekundarni krug zavojnice

Sada morate testirati sekundarni krug svitka vaše motorne pile. Morate spojiti pozitivni kontakt ili terminal svitka vaše motorne pile na multimetar. Također ga spojite na terminal visokog izlaza koji ide na svjećicu vaše motorne pile.

Prosječni raspon sekundarnog otpora zavojnice motorne pile je negdje između šest tisuća i deset tisuća ohma, ali morate istražiti točna sekundarna očitanja vaše motorne pile navedena u vašem korisničkom priručniku.

Ako vaš multimetar pokazuje očitanje nule, to je znak da morate odmah zamijeniti zavojnicu svoje motorne pile jer je došlo do kratkog spoja. Ako vaš multimetar prikazuje očitanje iznad navedene razine, to je znak da ćete također morati zamijeniti zavojnicu svoje motorne pile jer je otvorena.

Ponovite korak br. 4 i korak br. 5 ako je potrebno.

● Korak br. 6: Onesposobite pumpu za gorivo

Morate onemogućiti osigurač pumpe za gorivo ili relej vaše motorne pile prije nego što pokušate pokrenuti motor da provjerite svjećicu svoje motorne pile. To će vam omogućiti da provjerite postoji li u zavojnici iskra jer se motor neće pokrenuti. Da biste locirali osigurač ili relej pumpe za gorivo, morate pročitati korisnički priručnik.

Ako ne uklonite osigurač ili relej pumpe za gorivo, to će ozbiljno oštetiti vašu motornu pilu jer će biti preplavljena gorivom. Cilindri će se testirati i neće upaliti jer nema svjećice.

● Korak br. 7: Pokrenite motor

Pretpostavimo da zavojnica vaše motorne pile radi. Pokušajte sada pokrenuti motor, to će osigurati napajanje električnog sustava i svjećice vaše motorne pile.

● Korak br. 8: Provjerite iskre

Ako vidite svijetloplave iskre koje skaču unutar otvora svjećice kada pokušate pokrenuti motor svoje motorne pile, to znači da zavojnica vaše motorne pile radi ispravno. Svijetla plava iskra je jasno vidljiva na dnevnom svjetlu, ali ako ne vidite nikakvu iskru, to znači da trebate zamijeniti zavojnicu svoje motorne pile jer je neispravna. A ako vidite narančastu iskru, to znači da zavojnica vaše motorne pile ne daje dovoljno električne energije svojoj svjećici.

Tri su moguća razloga za narančastu iskru:

  1. neispravan spoj,
  2. slaba struja,
  3. napuklo kućište zavojnice.

A ako uopće ne vidite iskru, to je znak da ste pogrešno proveli test ili da je zavojnica vaše motorne pile potpuno mrtva, ili da su jedna ili dvije električne veze neispravne.

● Korak br. 9: Ponovno postavite zavojnicu

Ponovno postavite zavojnicu vaše motorne pile nakon što je zamijenite ako je potrebno. Umetnite ga u šupljinu odakle ste ga izvadili i ponovno spojite sve njegove žice. Stavite plastične poklopce ako ste ih uklonili.

● Korak br. 10: Ispitajte otpor zavojnice

Za ispitivanje otpora zavojnice u vašoj motornoj pili, što se naziva ispitivanje na stolu, uzmite svoj multimetar i uklonite zavojnicu iz vaše motorne pile kako biste lakše pristupili njenim električnim priključcima. Uvjerite se da je motor vaše motorne pile isključen i da je imala priliku da se ohladi prije nego što izvršite test na stolu. Zatim morate odvojiti zavojnicu od razvodne žice.

Upotrijebite ključ da ga skinete s nosača. Zatim morate spojiti ispitne vodove na multimetar tako da ih uključite u njegove utičnice. Multimetar morate postaviti na položaj “ohms”.

Sada možete zajedno dodirivati ​​ispitne vodove. Vaš multimetar bi trebao očitati 0 ohma. Sada možete razdvojiti ispitne vodove.

Morate obratiti pažnju na beskonačna očitanja koja prikazuje vaš multimetar. Sada morate ukloniti žicu za paljenje sa svjećice vaše motorne pile. Dodirnite jedan vod multimetra na terminal svjećice vaše motorne pile, a drugi vod na masu motora.

Morate čvrsto pritisnuti vrh vodova multimetra kako biste bili sigurni da su ispravno spojeni. Ako vaš multimetar sada prikazuje drugačije očitanje, to znači da svjećica vaše motorne pile ne radi ispravno i treba je zamijeniti. Nikada ne dodirujte vrhove vodova golim prstima jer će inače vaš multimetar pokazati netočna očitanja koja će uključivati ​​otpor vašeg tijela i lažno pokazati lošu svjećicu.

● Korak br. 11: Pronađite specifikacije otpora zavojnice

Morate saznati specifikacije otpora zavojnice na vašoj motornoj pili. Svaki svitak motorne pile ima svoje jedinstvene specifikacije električnog otpora. Kada očitanje vaše zavojnice padne izvan navedenog raspona, to znači da je zavojnica oštećena.

Pogledajte očitanje prikazano na vašem multimetru. U idealnom slučaju, trebali biste vidjeti očitanje od 2,5 k do 5 k ohma, što znači da je ožičenje vaše zavojnice netaknuto i radi ispravno. Na multimetru, očitanje “nula” označava da uopće nema otpora ili je savršena povezanost, dok očitanje “jedan” označava potpuni otpor ili da uopće nema veze.

Ako testirate zavojnicu i multimetar ostane na “jedan”, to znači da nema veze i da je zavojnica neispravna i mora se odmah zamijeniti.

● Korak br. 12: Spojite multimetar na primarnu zavojnicu i izmjerite

Vodove multimetra morate postaviti na polove primarne zavojnice. Razvodnik vaše motorne pile ima tri električna kontakta, jedan u sredini i dva s obje strane. Ovi električni kontakti mogu biti unutarnji ili udubljeni, vanjski ili stršeći.

Sada morate uključiti svoj multimetar i dodirnuti 1 vod na svakoj od vanjskih električnih veza. Vaš multimetar će sada prikazati otpor primarnog namota vaše zavojnice, morate zabilježiti ovo očitanje. Noviji modeli motornih pila imaju kontaktnu konfiguraciju koja se može razlikovati od njihovog tradicionalnog rasporeda.

Kako biste saznali koji će kontakt odgovarati primarnom namotu, morate pogledati korisnički priručnik svoje motorne pile.

● Korak br. 13: Spojite multimetar na sekundarnu zavojnicu i izmjerite

Sada morate postaviti izvode vašeg multimetra na polove sekundarne zavojnice. Morate držati jedan kabel na jednom od vanjskih električnih kontakata. Zatim morate dotaknuti drugi kabel do točke gdje se žica glavnog razvodnika povezuje s unutarnjim električnim kontaktom svitka vaše motorne pile.

Vaš multimetar će sada prikazati otpor sekundarnog namota vaše zavojnice, morate pažljivo zabilježiti ovo očitanje.

● Korak br. 14: Provjerite mjere

Konačno, morate utvrditi spadaju li mjerenja koja ste upravo napravili unutar specificirane razine vaše motorne pile. Ako ustanovite da primarni namot ili sekundarni namot ima očitanje malo iznad ili ispod navedenog raspona, to znači da staru zavojnicu morate odmah zamijeniti novom jer je trenutna neispravna, inače će vaša motorna pila biti oštećena nepopravljivo oštećeno.

Čestitamo! Uspješno ste dovršili testiranje zavojnice vaše motorne pile pomoću multimetra. Ako nemate tehničkog znanja, ili vam nedostaje vremena, ili niste voljni uložiti dodatni napor, jednostavno nazovite profesionalnog mehaničara da za vas obavi ovaj test.

Često postavljana pitanja (FAQ):

1. Kakvo održavanje trebam redovito obavljati na svojoj motornoj pili?

Morate osigurati da lanac i vodilica vaše motorne pile dobivaju dovoljno ulja. Morate provjeriti ima li na lancu pile vidljivih oštećenja, na karikama i zakovicama. Ako primijetite bilo kakvu krutost ili istrošenost karika ili zakovica lanca, morate ih odmah zamijeniti.

– Kada koristite motornu pilu:

Lanac morate redovito oštriti i provjeravati njegovo stanje i napetost. Također provjerite ima li pogonskog lančanika istrošenosti i zamijenite ga po potrebi. Za oštrenje motorne pile možete koristiti oštrač za motornu pilu, oni nisu jako skupi.

Morate redovito čistiti ulazne otvore za zrak na motornoj pili. Također morate redovito čistiti njegov filtar za zrak.

– Tjedni:

Svaki tjedan morate isturpijati sve neravnine s rubova šipki.

Tjedno biste trebali provjeriti hvatač iskri iz prigušivača vaše motorne pile i očistiti ga ili zamijeniti ako je potrebno. U isto vrijeme, trebali biste očistiti rasplinjač i zamijeniti ga ako je potrebno. Također provjerite ima li oštećenja na crijevu spremnika za gorivo vaše motorne pile i zamijenite ga jednom mjesečno.

– Mjesečno:

Jednom mjesečno morate isprazniti spremnik goriva i potpuno ga očistiti iznutra. Također jednom mjesečno morate isprazniti spremnik ulja svoje motorne pile i potpuno ga očistiti iznutra. Morate pažljivo provjeriti kabele i priključke svoje motorne pile.

2. Što učiniti ako je moja motorna pila “poplavljena”?

Ako je vaš problem “poplavljena” motorna pila, nije potreban dodatni benzin.

– Korak 1:

Nemojte ponovno pripremati motornu pilu. Vaša motorna pila ima više nego dovoljno goriva na pravom mjestu.

– Korak 2:

Nakon nekoliko minuta, možete ponovno povući uže radilice sa svime na sebi, uključujući pritisnutu leptir za gas s blokadom. Pokretanje potisnute motorne pile bez ispravne blokade opasno je bez korištenja ispušnog starta, stoga zatražite nečiju pomoć.

– Korak 3:

Kada i dalje ne radi, pustite motornu pilu da predahne tako što ćete je isključiti. Isključite prekidač za uključivanje/isključivanje. Isključite gas.

Gurnite ili povucite prigušnicu u položaj “isključeno”. Uklonite svjećicu, povucite kabel dvaput, zatim zamijenite svjećicu. Sada je vaša motorna pila resetirana i možete započeti proces čišćenja njenog natopljenog motora.

– Korak 4:

Poplava je glavni uzrok zastoja motora motorne pile. Sada kada je sigurno sve ugašeno, povucite uže motora osam puta. Zatim, bez pripreme, pokušajte ponovno pokrenuti sa svim uključenim sustavima.

– Korak 5:

Sada postavite prekidač za uključivanje/isključivanje u položaj “uključeno”. Položaj gasa “uključeno” mora se uključiti samo u krajnjem slučaju. Neke vam motorne pile upućuju da namjestite gas, učinite to ako vam se kaže. Stavite prigušnicu u položaj “uključeno”. Sve se mora vratiti.

– Korak 6:

Sada kada ste očistili motor svoje motorne pile od previše “tekućeg” benzina i postavili čok u položaj “uključeno”, povucite uže motora nekoliko puta dok motor ne “pukne” 1 put. Pucanje je brzi zvučni odgovor i trzaj vašeg motora bez pokretanja. Ne pokušavajte više od 1 udarca s uključenim prigušivačem ili riskirate novu veliku poplavu.

– Korak 7:

U ovom trenutku: Postavite prigušnicu u položaj “isključeno”.

Dok je prigušnica u položaju “isključeno”, još jednom povucite uže radilice motora. Motor će se pokrenuti nakon 1 ili 2 povlačenja. Pokušajte prvo, bez korištenja kontrole gasa.

• Sigurnosne mjere za testiranje svitka motorne pile

Sigurnost je od najveće važnosti kada se radi o radu i održavanju električnih alata. U tu svrhu uvijek nosite zaštitu za oči i gumene rukavice kada testirate zavojnicu motorne pile.

Rukavice ne samo da štite vašu kožu od slučajnih ogrebotina, već također pružaju pouzdanu zaštitu od mogućih strujnih udara.

– Prvi pregled svitka motorne pile

Prije testiranja pažljivo pregledajte vanjsku površinu svitka. Ovaj pregled bi trebao uključivati ​​provjeru vidljivih pukotina, korozije ili drugih znakova fizičkog oštećenja koji bi mogli ometati funkcionalnost zavojnice.

– Provjera korisničkog priručnika za određivanje očitanja otpora

Korisnički priručnik koji dolazi s vašom motornom pilom neprocjenjiv je resurs. Pruža podatke o očitanju otpora zavojnice vaše motorne pile. Stoga se toplo preporučuje da ga pogledate prije nego počnete testirati zavojnicu.

– Zaštita od strujnog udara

Strujni udar je glavna briga tijekom testiranja zavojnice motorne pile. Stoga koristite izolirana kliješta kako biste osigurali svoju sigurnost. Izolacija na kliještima predstavlja učinkovitu barijeru između vas i električne struje, smanjujući rizik od električnih ozljeda.

– Priprema za testiranje zavojnice motorne pile

Priprema za testiranje uključuje odspajanje žice svjećice i uklanjanje svih ostataka iz otvora u koji svjećica ulazi. Odgovarajuće mjere opreza osiguravaju siguran i učinkovit postupak testiranja.

• Proces testiranja zavojnice motorne pile

– Ispitivanje primarnog kruga paljenja

Primarni krug paljenja može se ispitati spajanjem vodova multimetra na odgovarajuće priključke na zavojnici. Ne zaboravite biti oprezni tijekom ovog koraka kako biste spriječili strujni udar ili druge ozljede.

– Ispitivanje sekundarnog kruga

Provjera sekundarnog kruga jednako je važna. U tu svrhu spojite pozitivni terminal na multimetar i terminal svjećice. Ovaj postupak daje jasnu indikaciju funkcionalnosti zavojnice.

– Provjera iskre

Prije pokretanja motora kako biste provjerili iskre, isključite relej pumpe za gorivo ili osigurač kako biste izbjegli situaciju prelijevanja goriva. Ovaj korak je ključan za održavanje sigurnosti, jer bi prekomjerno gorivo moglo dovesti do slučajnog požara.

– Boje iskre

Boja iskre daje uvid u stanje zavojnice. Plave iskre ukazuju na ispravno funkcioniranje zavojnice, dok narančaste iskre mogu ukazivati ​​na potencijalne probleme. Stoga, uzmite u obzir boju iskre dok dijagnosticirate funkcionalnost zavojnice.

– Ponovno postavljanje zavojnica

Nakon uspješnog testiranja, ponovno postavite zavojnicu i zamijenite plastični poklopac, ako je potrebno. Ovo služi za zaštitu zavojnice od oštećenja okoliša i povećanje njezine dugovječnosti.

– Ispitivanje otpora zavojnica

Osim toga, ispitivanje otpora zavojnice još je jedna učinkovita metoda za procjenu zavojnice motorne pile. To uključuje uklanjanje s motorne pile i korištenje multimetra.

– Usporedba specifikacija otpora

Za vašu specifičnu zavojnicu bitno je znati njezine specifikacije otpora. Usporedite očitanja vašeg multimetra s ovim specifikacijama da vidite odgovaraju li.

• Redovito održavanje motorne pile

Osim redovitog testiranja, održavanje vaše motorne pile osigurava dug život i optimalnu učinkovitost. Redovito održavanje uključuje zadatke poput provjere razine ulja, oštrenja lanca i čišćenja otvora za dovod zraka i zračnog filtra.

• Osnovni alati za testiranje zavojnice motorne pile

Prije nego što se upustite u postupak testiranja, važno je pripremiti sve potrebne alate. To može uključivati ​​novu svjećicu, multimetar i odvijač. Pripremljenost smanjuje vrijeme potrošeno na proces i pomaže u izbjegavanju nepotrebnih prekida.

• Prepoznavanje lošeg svitka motorne pile

Izdajnički znak lošeg svitka motorne pile uključuje niz simptoma. Ako se vaša motorna pila poteškoće pali, prestaje raditi kada se zagrije, ispušta zvukove pljuskanja ili pokazuje neuobičajene vibracije ili trzaje, vjerojatno je u krivu zavojnica.

Očitavanje multimetra od 0 ili blizu nule također je snažan pokazatelj da zavojnica ne radi ispravno.

• Lociranje svjećice

Prvi korak ka testiranju zavojnice je lociranje svjećice. Općenito, može se naći iza ili iznad zračnog filtra. Možda ćete morati ukloniti zaštitni poklopac da biste ga pronašli. Upamtite, sve je to dio osiguravanja vaše temeljite pripreme.

• Provjera svjećice prije testiranja zavojnice

Prije testiranja zavojnice uvijek se preporučuje provjeriti ima li na svjećici potencijalnih problema. Neispravna svjećica mogla bi biti stvarni krivac za loše performanse motorne pile, čime se eliminira potreba za testiranjem zavojnice.

• Ispitivanje zavojnice bez multimetra

Ako multimetar nije dostupan, zavojnicu možete provjeriti metodom izravnog promatranja. Nakon čišćenja svjećice i ponovnog pričvršćivanja, pritisnite je na metalnu površinu. Uključite prekidač za paljenje i povucite uže za pokretanje. Stvaranje iskre ukazuje na to da je svitak vaše motorne pile u dobrom stanju.

• Korištenje multimetra za testiranje zavojnice

Ako je multimetar dostupan, on nudi precizniji način testiranja zavojnice vaše motorne pile. Nakon uklanjanja svjećice, možete locirati zavojnicu tako da skinete zavojnicu ili poklopac.

Multimetar će pomoći u mjerenju otpora primarnog i sekundarnog kruga paljenja zavojnice. Očitanja bi trebala biti unutar određenog raspona kako bi pokazala normalnu funkcionalnost.

• Testiranje zavojnice Stihl motorne pile multimetrom

Kada je riječ o ispitivanju zavojnice Stihl motorne pile, potrebno je pridržavati se posebnih uputa. Najprije odspojite prekidnu žicu kako biste izolirali zavojnicu. Da bi se dobili točni rezultati, može se koristiti ispitivač iskre ili metoda test 01.

• Specifičnosti modela motorne pile i rasponi otpora zavojnice

Uvijek zapamtite da specifične vrijednosti otpora zavojnice i svjećice mogu varirati ovisno o modelu vaše motorne pile. Možda ćete morati pogledati korisnički priručnik svoje motorne pile za specifični raspon otpora koji odgovara vašem modelu. 

• Važnost procjene otpora

Mjerenje otpora ključni je korak u procesu. Poznavanje točnih vrijednosti može pomoći u određivanju rade li svitak i svjećica ispravno ili ne.

Multimetar je, kao što je već spomenuto, zgodan alat za ovaj zadatak. Očitava otpor i signalizira ako su vrijednosti unutar raspona specifičnog za model navedenog u korisničkom priručniku motorne pile.

Zapamtite, ne postoje dvije iste motorne pile. Uvijek pogledajte svoj korisnički priručnik i upoznajte se s karakteristikama svoje motorne pile kako biste izvršili točno testiranje zavojnice. Uz ispravne alate i malo strpljenja, dijagnosticiranje i rješavanje problema s zavojnicom motorne pile može biti jednostavan zadatak.

1697199761 900 Moze li motorna pila rezati cavle.webp AgroPower Vrtni alati i strojevi

Razumijevanje uloge zavojnica za paljenje u motornim pilama

U svakoj motornoj pili postoji vitalna komponenta poznata kao svitak paljenja. Ima ključnu funkciju u pretvaranju niskog napona u visoki napon. Ovaj proces stvara iskru koja je potrebna za pravilan rad motorne pile.

• Važnost ispitivanja indukcijskog svitka

Ispitivanje svitka paljenja pomoću alata poznatog kao multimetar ključno je za osiguravanje optimalnih performansi motorne pile. Provođenjem ovog testa mogu se otkriti sve potencijalne greške ili problemi koji bi mogli ometati njegov rad.

• Sigurnosne mjere prije testiranja

Sigurnost se nikada ne smije zanemariti. Prije početka procesa testiranja, ključno je staviti rukavice i zaštitu za oči kako biste se zaštitili od ozljeda. Osim toga, provjerite je li motorna pila isključena prije početka testa.

• Priprema indukcijskog svitka za ispitivanje

Zavojnica paljenja često je zaštićena plastičnim poklopcima radi zaštite. Da biste mu pristupili radi testiranja, ove poklopce morate ukloniti.

• Preliminarno ispitivanje svjećica

Prije testiranja indukcijskog svitka, preporučljivo je odspojiti i ispitati svjećicu pomoću posebnog alata koji se zove tester za svjećice. Njegov zadatak je pokazati može li svjećica proizvesti iskru ili ne.

• Uklanjanje svjećice

Svjećicu treba pažljivo izvaditi pomoću utičnice za svjećicu. Ovdje treba paziti da bilo kakav otpad ne upadne u rupu koju je ostavila uklonjena svjećica.

• Ispitivanje primarnog kruga paljenja

Primarni krug paljenja indukcijskog svitka može se provjeriti pomoću multimetra. Pozitivni i negativni vodovi ovog alata trebaju biti spojeni na odgovarajuće priključke na zavojnici. Očekivani otpor primarne zavojnice može varirati, pa je za točna očitanja preporučljivo pogledati korisnički priručnik.

• Procjena sekundarnog kruga paljenja

Sekundarni krug indukcijskog svitka također se može izmjeriti spajanjem pozitivnog voda multimetra na pozitivni pin i priključka visokog izlaza spojenog na svjećicu. Još jednom, preporuča se konzultirati korisnički priručnik za točna očitanja otpora.

• Zaštita motora tijekom pokretanja

Prije pokretanja motora potrebno je isključiti osigurač pumpe za gorivo. Ova mjera opreza smanjuje rizik od oštećenja motornom pilom i sprječava preplavljivanje motora.

• Promatranje iskre tijekom pokretanja

Kada se motor okrene, struja dolazi do električnog sustava i svjećice. Ova radnja omogućuje promatranje stvaranja plave iskre u rasporu svjećice.

• Ponovno postavljanje neispravnog indukcijskog svitka

Ako se ispitivanjem utvrdi da je svitak paljenja neispravan, potrebno ga je ukloniti i zamijeniti.

• Daljnje ispitivanje svitka paljenja

Čak i nakon ponovne ugradnje, mogu se provesti dodatna ispitivanja indukcijskog svitka. To se može izvesti pomoću testova na stolu koji uključuju uklanjanje zavojnice s motorne pile i spajanje multimetra na njegove električne priključke.

Razumijevanje specifikacija otpora indukcijskog svitka

Specifikacije otpora za svitak paljenja mogu se razlikovati ovisno o modelu motorne pile. Stoga je važno pronaći ove specifikacije za vaš određeni model kako biste utvrdili jesu li očitanja unutar željenog raspona ili treba zamijeniti zavojnicu.

• Alternativne metode ispitivanja indukcijskih svitaka na stolu

Članovi zajednice ArboristSite predložili su alternativne metodologije za testiranje zavojnica paljenja na stolu. Magnet se može široko koristiti za stvaranje iskre ako se zamahne blizu zavojnice.

Međutim, da biste preciznije ispitali stvaranje električne iskre, preporučuje se isprobati alternativne metode ispitivanja.

• Korištenje ohmmetra za ispitivanje indukcijskog svitka

Za sveobuhvatno razumijevanje, ohmmetar se može primijeniti za procjenu otpora primarnog i sekundarnog namota.

Mjerenja dobivena ovim postupkom testiranja pružit će detaljne podatke o statusu održavanja indukcijskih svitaka.

• Simulacije testera iskre

Korištenje uređaja za ispitivanje iskri još je jedna učinkovita metoda za simulaciju stvarnih uvjeta motora i provjeru iskre. Ovaj alat za testiranje premošćuje razmak između žice svjećice i žice zavojnice, omogućujući korisniku da vizualno provjeri širinu i boju iskre tijekom pokretanja motora.

• Sveobuhvatna procjena putem testera zavojnice paljenja

Za precizniji instrument, zajednica ArboristSite preporučuje korištenje specijaliziranog ispitivača zavojnice paljenja. Ne samo da ovaj alat osigurava točnost procjene svitka, već može biti i vrijedna investicija za one koji su redovito uključeni u održavanje i dijagnostiku sustava paljenja.

• Rizici korištenja neispravnih zavojnica

Neophodno je biti svjestan posljedica korištenja neispravnih zavojnica. Neispravni svici paljenja mogu dovesti do raznih problema s motorom, smanjujući performanse vozila pa čak i predstavljajući potencijalne sigurnosne rizike. Stoga je redovito i pažljivo testiranje ključno za sprječavanje neočekivanih kvarova ili nezgoda.

• Važnost stručne pomoći

Profesionalci od povjerenja imaju iskustvo i dubinsko znanje potrebno za sveobuhvatnu procjenu performansi zavojnice i postavljanje precizne dijagnoze, nešto s čime bi se početnici mogli mučiti.

• Kretanje naprijed s više metoda testiranja

Ispitivanje indukcijskog svitka stalni je proces učenja. Kako se uvode nove metode i razvijaju praktičniji alati, važno je ići ukorak s ovim napretkom.

Ukratko, zajednica ArboristSite nudi ne samo obilje znanja, već i mrežu podrške za sve stvari vezane uz ispitivanje indukcijskog svitka.

Iskoristite ovaj resurs, pridonesite raspravi i budite uvjereni znajući da ste u dobrim rukama bez obzira provodite li testove u stilu “uradi sam” ili tražite stručnu pomoć.

Davanje prioriteta sigurnosti pri radu sa sustavima paljenja motornom pilom

Prvo i najvažnije, sigurnost bi uvijek trebala biti glavni prioritet kada radite sa sustavom paljenja motorne pile. Zaštitna oprema igra značajnu ulogu u vašoj sigurnosti.

Uvijek nosite zaštitne rukavice i naočale kako biste zaštitili ruke i oči. Obavljanje bilo kakvih radova sa sustavom paljenja treba se obavljati u dobro prozračenom prostoru kako bi se spriječilo nakupljanje potencijalno štetnih para.

• Isključivanje sustava paljenja motornom pilom

Prilikom rukovanja sustavom paljenja prvo je potrebno odvojiti indukcijski svitak. Za odvajanje svitka od motorne pile može se koristiti praktičan alat, poput odvijača.

Imajte na umu da zavojnicu treba držati podalje od metalnih površina. Time se smanjuje rizik od strujnih udara koji mogu dovesti do teških ozljeda.

• Postavljanje multimetra za testiranje

Kako bi se osiguralo točno mjerenje, multimetar mora biti ispravno podešen. Raspon napona mora biti prikladan za ispravno ispitivanje indukcijskog svitka. Pogrešno očitavanje napona može dovesti do pogrešne procjene i mogućeg pogrešnog rukovanja motornom pilom.

• Ispitivanje primarne zavojnice

Prelazeći na ispitivanje primarne zavojnice, upotrijebite sonde multimetra na stezaljkama zavojnice. Jednu sondu treba postaviti na pozitivni terminal, a drugu na negativni terminal.

• Ispitivanje sekundarne zavojnice

Nasuprot tome, procjena sekundarnog svitka zahtijeva držanje jedne sonde na pozitivnom terminalu indukcijskog svitka, dok druga sonda dodiruje žičanu vezu svjećice. Ova postavka multimetra osigurat će vrijedno očitanje sekundarne zavojnice.

• Očitavanja multimetra

Precizno tumačenje očitanja multimetra je ključno. Alati kao što je dijagram Ohmovog zakona ili specifikacije proizvođača mogu pomoći u razumijevanju brojeva. Ne zaboravite konzultirati upute proizvođača ili stručne vodiče.

• Dugovječnost sustava paljenja

Vijek trajanja motorne pile uvelike ovisi o vašoj brizi. Redoviti zadaci održavanja, kao što je čišćenje zračnog filtra, zamjena svjećice i korištenje visokokvalitetne mješavine goriva i ulja, pridonijet će dugovječnosti vaše motorne pile.

Pohranjivanje motorne pile na odgovarajuće i sigurno mjesto također doprinosi očuvanju sustava paljenja.

• Učestalost testiranja indukcijskog svitka

Mnogi korisnici motornih pila mogu biti u nedoumici kada ispitati indukcijski svitak. Preporuča se barem godišnji pregled. Ako počnete primjećivati ​​probleme s performansama, to bi također mogao biti dobar pokazatelj da je vrijeme za pregled.

• Traženje stručne pomoći

Nisu svi vlasnici motornih pila stručnjaci u rukovanju zavojnicama paljenja i to je u redu. Mnogo je bolje potražiti stručnu pomoć ako niste sigurni ili upoznati s unutarnjim radom motorne pile. Uvijek je sigurnije vjerovati profesionalcu nego riskantnom nagađanju.

• Važnost vizualnog pregleda

Osim testiranja multimetrom, nikada nemojte zanemariti nepravilnosti ili potencijalne znakove oštećenja vidljive golim okom. Iako su očitanja multimetra vrijedna, jednostavan vizualni pregled također može pružiti značajan uvid u cjelokupno stanje motorne pile.

• Ispravan indukcijski svitak

Na kraju, zapamtite da nisu svi svici paljenja isti. Proizvođač motorne pile će preporučiti indukcijski svitak. Korištenje bilo kojeg drugog može potencijalno oštetiti motornu pilu ili, još gore, predstavljati sigurnosni rizik. Uvijek pazite da odaberete i koristite ispravan.

Pregled simptoma: znakovi lošeg svitka motorne pile

Svaki rukovatelj motornom pilom treba prepoznati znakove neispravnog svitka: problemi s paljenjem i neuobičajeni zvukovi. Ovi simptomi mogu ukazivati ​​na problem sa svitkom paljenja vaše motorne pile.

Motorna pila bi se mogla opirati paljenju ili zahtijevati više od nekoliko pokušaja da se pokrene. Osim toga, čudni zvukovi poput štrcanja mogu biti još jedan signalni znak. Vaša bi motorna pila trebala zvučati dosljedno glatko dok radi, bez prskanja ili nestalnih fluktuacija.

• Sigurnost na prvom mjestu: Testiranje svitka motorne pile

Prije nego što se upustite u testiranje zavojnice motorne pile, sigurnost je prioritet broj jedan. Nošenje rukavica i zaštite za oči, poput naočala, ključno je za zaštitu od mogućih ozljeda. Svi rukovatelji motornom pilom trebali bi proučiti korisnički priručnik kako bi se upoznali s uređajem.

Pregledom priručnika, operateri mogu razumjeti specifične sigurnosne zahtjeve i upute za rad za svoj model motorne pile.

• Alati za posao: Testiranje svitka motorne pile

Proces testiranja zahtijevat će skup ključnih instrumenata: ključ za svjećice ili nasadni ključ, odvijač, multimetar, četku za čišćenje i krpu.

Za uklanjanje svjećice potrebni su ključ i odvijač. Multimetar je bitan alat koji se koristi za testiranje zavojnice, dok su četka i krpa zgodni za čišćenje područja zavojnice prije početka testiranja.

• Proces testiranja: Tri jednostavna koraka

Ispitivanje svitka motorne pile može se provesti u tri jasna koraka: lociranje svjećice, provjera stanja, a zatim testiranje svitka paljenja.

Prvo je potrebno pronaći i ukloniti svjećicu. Pomoću ključa i odvijača pažljivo izvucite čep. Nakon uklanjanja provjerite stanje svjećice. Ako izgleda pretjerano istrošeno ili oštećeno, možda je vrijeme da ga zamijenite.

Zatim počnite testirati indukcijski svitak. Ovaj korak uključuje izvođenje testa iskrenja i testa prekida žice pomoću vašeg multimetra.

• Ispitivanje svitka motorne pile Stihl

Vlasnici motornih pila Stihl mogu pratiti sličan postupak pomoću multimetra. Provjerite svoj Stihl korisnički priručnik za točan postupak.

• Uloga otpora

Otpor igra ključnu ulogu u funkcioniranju zavojnica paljenja i svjećica. Po definiciji, otpor je poteškoća s kojom se struja suočava kada se kreće kroz električni krug.

Svaka motorna pila na baterijski pogon ima određeni raspon otpora koji se može pronaći u priručniku za motornu pilu. Ovaj raspon je neophodan za osiguranje optimalne učinkovitosti i dugovječnosti vaše motorne pile.

• Održavanje učinkovitosti svitka motorne pile

Redovite procjene i održavanje zavojnice vaše motorne pile ključni su za održavanje učinkovitosti vaše motorne pile. Loše održavana ili neispravna zavojnica može dovesti do neučinkovitog rada ili čak oštetiti vašu motornu pilu.

Dugoročno, rano otkrivanje potencijalnih problema sa zavojnicom može vam uštedjeti vrijeme i gnjavažu u suočavanju s ozbiljnijim problemima u budućnosti.

U konačnici, odgovorna uporaba motorne pile i redovito održavanje mogu produžiti vijek trajanja vaše motorne pile i osigurati siguran i učinkovit rad.

– Priprema za inspekciju i testiranje

Prije početka pregleda i procesa testiranja, važno je dati vašoj motornoj pili dovoljno vremena da se ohladi. Rad na zagrijanoj motornoj pili može dovesti do nepotrebnih nezgoda.

Osim toga, ključno je nositi odgovarajuću osobnu zaštitnu opremu (PPE) kada radite s električnim alatima.

– Inspekcija mjesta čišćenja otpada

Nakon pregleda zavojnice motorne pile, bitno je riješiti se svih nakupljenih krhotina ili prljavštine. Ispravno zbrinjavanje ne samo da će poboljšati funkcionalnost motorne pile, već i eliminirati rizik od slučajnog požara.

– Pažljivo rukujte svjećicama

Prilikom odspajanja žice svjećice vaša je sigurnost najvažnija. Razmotrite korištenje izoliranih kliješta kako biste spriječili strujne udare. Nakon što je odvojite, provjerite funkcionalnost svjećice pomoću ispitivača svjećica.

Prilikom rukovanja svjećicom pazite da nema dodira s bilo čim što bi moglo uzrokovati oštećenje. Ako vaša garaža nema tester za svjećice, preporučujem da ga kupite. To je koristan alat koji može značajno poboljšati sigurnost i učinkovitost vaše rutine održavanja.

• Razumijevanje specifičnosti motorne pile

Da biste nastavili s testiranjem, prvo istražite specifična očitanja primarnog i sekundarnog otpora za vaš model motorne pile, jer mogu varirati. Posavjetujte se s korisničkim priručnikom za pojedinosti i konfiguraciju ispitivanja primarne i sekundarne zavojnice. Ovaj korak će osigurati točan test i pomoći u dijagnosticiranju potencijalnih problema.

• Korištenje pravih alata za testiranje

Multimetri su uobičajeni alati koji se koriste u testiranju. Međutim, dodirivanje vodova golim prstima može utjecati na točnost očitanja. Sigurnija i preciznija alternativa mogao bi biti mali tester zavojnice paljenja motora posebno dizajniran za takve svrhe.

– Upravljajte osiguračem pumpe za gorivo

Identificiranje osigurača ili releja pumpe za gorivo je kritično. Ove informacije možete pronaći u korisničkom priručniku. Bitno je da ga po potrebi onemogućite tijekom testa kako biste spriječili bilo kakav neželjeni skok struje.

• Pokretanje motora

Kada pokrećete motor u svrhu testiranja, provjerite je li gas pritisnut i je li blokada uključena. Ovaj korak osigurava da se motor neće neočekivano okrenuti, što može uzrokovati ozljede ili štetu.

• Vodite evidenciju za buduću upotrebu

Dobro je zabilježiti očitanja otpora za buduću referencu i usporedbu. Praćenje ovih očitanja može pružiti uvid u zdravlje vaše motorne pile tijekom vremena.

• Potražite stručnu pomoć kada je potrebna

Ako niste sigurni ili vam je neugodno sami provesti ove testove, nemojte se ustručavati potražiti pomoć profesionalnog mehaničara. Oni ne samo da mogu obaviti test za vas, već također mogu pružiti vrijedne povratne informacije o održavanju performansi vaše motorne pile.

Zapamtite, sigurnost bi uvijek trebala biti vaš glavni prioritet kada radite s električnim alatima. Bilo da ste majstor ili profesionalni mehaničar, važno je znati svoje granice i zatražiti pomoć kada vam je potrebna.

Uloga indukcijskog svitka u motornoj pili

Zavojnica paljenja u motornoj pili ima ključnu odgovornost. To je elektrana koja pretvara niski napon u iskre koje pale gorivo u motoru motorne pile. Ova konverzija je ono što vašoj motornoj pili daje snagu za brzo i učinkovito rezanje kroz drvo.

• Sigurnosne mjere tijekom testiranja

Kad god poduzmete zadatak koji uključuje električne sustave ili alate, sigurnost bi vam trebala biti glavni prioritet. Kako biste se zaštitili, uvijek nosite zaštitne rukavice i naočale tijekom procesa testiranja. Ova jednostavna mjera opreza može spriječiti ozbiljne ozljede, stoga je nikada nemojte zanemariti.

• Lociranje indukcijskog svitka

Lociranje svitka paljenja na vašoj motornoj pili relativno je jednostavan zadatak. Obično ćete ga pronaći u blizini distributera. To je vitalni dio sustava paljenja vaše motorne pile, a njegovo održavanje u dobrom radnom stanju ključno je za optimalne performanse.

• Ispitivanje svjećice

Integritet svjećice može se procijeniti pomoću uređaja za ispitivanje svjećica. Prije početka postupka provjerite je li svjećica odvojena. To uključuje uklanjanje svjećice, što se mora učiniti oprezno kako bi se spriječilo da krhotine padnu u rupu.

U slučaju da ustanovite da je svjećica oštećena, toplo preporučujem da je zamijenite. Neispravna svjećica može rezultirati neoptimalnim radom motorne pile, au najgorem slučaju može čak oštetiti vaš indukcijski svitak.

• Pregled strujnih krugova indukcijskog svitka

Zatim, vrijeme je da obratimo pozornost na indukcijski svitak. Multimetrom ćete morati pregledati i primarni i sekundarni krug. Ovaj je alat odličan za prepoznavanje bilo kakvih grešaka unutar električnog sustava zavojnice.

Prilikom testiranja, otpor oba kruga ukazuje na njihovo zdravlje. Idealan raspon za primarni indukcijski svitak bio bi između 0,4 do 2 ohma, dok bi sekundarni indukcijski svitak trebao biti u rasponu od 6 000 do 10 000 ohma.

• Onesposobljavanje pumpe za gorivo i provjera indukcijskog svitka

Prije provjere rada indukcijskog svitka, važno je isključiti pumpu za gorivo. To se može postići uklanjanjem osigurača pumpe za gorivo.

Kada to učinite, pokrenite motor. Ovaj čin će napajati električni sustav, omogućujući svjećici da radi svoj posao. Ako svijetloplava iskra skoči unutar raspora svjećice za to vrijeme, možete biti sigurni da vaš svitak paljenja radi kako treba.

S druge strane, nedostatak iskre ili iskra narančaste boje pokazatelj je da je vaš svitak paljenja možda neispravan. Ako je to slučaj, predlažem zamjenu indukcijskog svitka. Nakon zamjene, otpornost nove zavojnice treba ispitati pomoću testova na stolu.

• Redovno održavanje motorne pile

Optimalna izvedba vaše motorne pile ne dolazi samo od funkcionalnog indukcijskog svitka, već i od ukupnog redovitog održavanja. To uključuje povremenu provjeru ispravnosti svjećice, čišćenje spremnika za gorivo i ulje te pregled cijele motorne pile na oštećenja ili lomove.

Počevši od svjećice do indukcijskog svitka, svakoj komponenti vaše motorne pile potrebna je redovita pažnja. Zdravlje i dugovječnost vaše motorne pile uvelike ovise o tome koliko je dobro održavate.

Redovito održavanje izvrstan je način za sprječavanje iznenadnih kvarova tijekom korištenja motorne pile. Ne samo da će vašu motornu pilu održati u vrhunskom stanju, već će vam dugoročno uštedjeti novac izbjegavanjem skupih popravaka.

Prevalencija magnetskih zavojnica u malim motorima

Magnetska  zavojnica  ima široku primjenu u malim motorima. Kada se radi o opremi kao što su motorne pile, koje imaju male motore, ovaj oblik indukcijskog svitka je istaknut. Poznat po svojoj pouzdanosti i učinkovitosti, magnetna zavojnica je izbor glave prijenosnika za održavanje optimalnih performansi uređaja.

• Korištenje specijaliziranog testera paljenja za dijagnostiku

Jedna održiva metoda testiranja funkcionalnosti magnetske zavojnice je korištenje specijaliziranog  testera za paljenje . Budući da je alat za simulaciju, tester paljenja oponaša uvjete motora koji radi, pružajući pouzdanu procjenu stanja svitka.

Pomoću njega korisnici mogu brzo utvrditi radi li zavojnica kako je potrebno. To je učinkovit način provođenja dijagnostike bez nužnog rada motora, čime se štedi gorivo i smanjuje trošenje.

• Implementacija digitalnog multimetra za ispitivanje zavojnice

 Za mjerenje otpora svitka paljenja možete koristiti  digitalni multimetar . Takva strategija može pokazati postoji li prekid ili kratki spoj unutar namota.

Digitalni multimetar može se pokazati neprocjenjivim u procjeni stanja zavojnice. Omogućuje preciznost u određivanju ima li zavojnica puknuća ili kratkog spoja.

• Ispitivanje indukcijskih svitaka: Izbjegavanje nestandardnih metoda

Kada je u pitanju određivanje funkcionalnosti indukcijskog svitka, važno je izbjegavati neučinkovite metode. Jedan takav dvojbeni pristup uključuje  mahanje jakim magnetom u blizini zavojnice .

Ovaj test možda neće moći proizvesti iskru, pa stoga neće uspjeti pouzdano potvrditi funkcionalnost zavojnice. Preporučljivo je izbjegavati takve tehnike jer one možda neće dati točnu procjenu radnog stanja zavojnice.

• Ponovno postavljanje zavojnica za točnu procjenu

Ne postoji bolji način za testiranje funkcionalnosti indukcijskog svitka od  njegove ponovne ugradnje u stvarnu opremu . Ova metoda omogućuje vam da iz prve ruke vidite kako zavojnica radi u stvarnim radnim uvjetima.

Nakon ponovne ugradnje, pokretanje motorne pile omogućit će jasnu, realnu mjeru stanja zavojnice i njezinih performansi. Stoga toplo preporučujem ponovno instaliranje i testiranje zavojnice u stvarnoj opremi gdje god je to moguće. Može ponuditi točniju dijagnozu od bilo kojeg testa u laboratoriju.

• Redovito nadzirite zavojnice za dugoročnu učinkovitost

Na kraju, savjetujem redovitu provjeru vaše motorne pile, a posebno svitka za paljenje. Provođenje redovitih provjera pomoći će u održavanju uređaja i osigurati njegovu dugoročnu, učinkovitu funkciju.

Upamtite da je precizno testiranje zavojnice ključno za održavanje vrhunske izvedbe vašeg uređaja. Redovitim praćenjem stanja indukcijskog svitka, pomoći ćete otvoriti put za dugotrajan, učinkovit rad vaše opreme.

Sve spomenute strategije su iz osobnog iskustva, dakle isprobane i testirane. Oni pružaju pouzdan pristup održavanju vrhunskih malih motora.

Jednako se dobro primjenjuju i na druge male strojeve s motorima, ne samo na motorne pile. Kao takvo, prihvaćanje ovih strategija neizmjerno će vam pomoći u održavanju vaše opreme u optimalnom radnom stanju. Zato nemojte čekati. Redovito provjeravajte zavojnicu paljenja vaše motorne pile i osigurajte njezin najbolji rad.

• Razumijevanje priručnika za motornu pilu

Jedan od najvažnijih koraka je čitanje i razumijevanje korisničkog priručnika za motornu pilu. Ovaj bi vam dokument trebao pružiti točna očitanja otpora koja će vam trebati prilikom testiranja zavojnice.

• Proces testiranja zavojnice

Prilikom testiranja zavojnice trebat će vam multimetar. Spojite negativne i pozitivne žice multimetra na negativne i pozitivne terminale zavojnice.

• Sigurnosne mjere

Kada radite sa zavojnicom, vrlo je preporučljivo poduzeti neke sigurnosne mjere. Nosite gumene rukavice i zaštitu za oči te koristite izolirana kliješta. To pomaže u sprječavanju nezgoda poput strujnog udara.

• Identificiranje indukcijskog svitka

Položaj svitka za paljenje na vašoj motornoj pili može se razlikovati ovisno o modelu. U nekim ćete slučajevima možda trebati ukloniti plastični poklopac da biste pristupili zavojnici.

• Ispitivanje svjećica

Prije testiranja zavojnice, trebali biste odspojiti i ispitati svjećicu. U tu se svrhu može koristiti tester za ispitivanje svjećica, koji osigurava da se ne propuste nijedan potencijalni problem.

• Sigurnost motora

Pazite na vrući motor i dajte mu vremena da se ohladi prije uklanjanja žica svjećice.

• Ispitivanje primarnog kruga paljenja

Očitavanje nule tijekom testa primarnog kruga paljenja ukazuje na unutarnji kratki spoj zavojnice. S druge strane, očitanje iznad navedene razine ukazuje na otvorenu zavojnicu.

• Prosječni raspon primarnog otpora

Raspon primarnog otpora tipične zavojnice motorne pile varira između 0,4 do 2 ohma. Vaš korisnički priručnik trebao bi vam sadržavati točnu razinu otpora.

• Ispitivanje sekundarnog kruga

Nikad ne propustite testiranje sekundarnog kruga zavojnice. Općenito, raspon sekundarnog otpora pada između šest tisuća i deset tisuća ohma.

• Ispitivanje pumpe za gorivo i svitka

Kako biste izbjegli oštećenje motorne pile, isključite pumpu za gorivo prije testiranja zavojnice.

• Pokretanje motora

1681979997 194 Najbolji nacin za pohranjivanje motorne pile bez curenja ulja AgroPower Vrtni alati i strojevi

Svijetle plave iskre tijekom pokretanja motora ukazuju na ispravno funkcioniranje zavojnice. Narančaste iskre, međutim, mogu značiti nedovoljno električne energije ili neispravne veze.

• Ispitivanje otpora zavojnice

Uklanjanjem zavojnice s motorne pile i spajanjem multimetra na njegove električne priključke možete dodatno ispitati otpor zavojnice.

• Ponovno postavljanje zavojnice

Nakon testova ponovno ugradite zavojnicu u njezinu šupljinu i ispravno spojite sve žice.

• Razumijevanje testnih čitanja

Svaki svitak motorne pile ima jedinstvenu specifikaciju električnog otpora. Ako očitanja padnu izvan navedenog raspona, zavojnica je vjerojatno oštećena.

• Ispitivanje primarnog namota

Primarni namot zavojnice može se ispitati postavljanjem vodova multimetra na vanjske električne kontakte razdjelnika.

• Ispitivanje sekundarnog namota

Sekundarni namot zavojnice možete testirati dodirivanjem jednog vodiča multimetra na vanjskom električnom kontaktu, a drugog na unutarnjoj električnoj kontaktnoj točki žice glavnog razdjelnika.

• Praćenje mjerenja

Uvijek usporedite konačna mjerenja s razinom navedenom za model motorne pile. Ako su ti brojevi izvan raspona, vrijeme je da zamijenite zavojnicu.

• Redovito održavanje motorne pile

Redovito održavanje motorne pile uključuje provjeru ulja, oštrine i oštećenja lanca i vodilice, čišćenje otvora za usis zraka i zračnog filtra, brušenje neravnina te provjeru i čišćenje rešetke za hvatanje iskri i rasplinjača.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.