John Deere X590 problemi: pregled uobičajenih nedostataka

John Deere X590 jedan je od najpopularnijih traktora za više terena. Ima izvrsnu stabilnost na nagibima, može se uhvatiti u koštac s neravnim terenima i općenito podnosi sve što bacite na njega. Većina recenzija John Deere X590 hvali performanse i pouzdanost kosilice. Ako se ispravno održava, možete očekivati ​​duge godine rada. Međutim, postoje slučajevi kada možete primijetiti da vaš John Deere X590 radi nespretno.

Najčešći problemi s John Deere X590 uključuju kvarove motora, probleme s električnim dijelovima i općenite probleme s košnjom poput začepljenog žlijeba ili neravnomjernog košenja trave. Iako ti nedostaci mogu zvučati zabrinjavajuće, često ih je lakše popraviti nego što mislite.

Rješavanje uobičajenih problema kod John Deere X590

Traktori za travu serije JD X su poluprofesionalni strojevi koje možete koristiti bez ikakvih problema. Međutim, mehaničke komponente ponekad mogu zakazati. Na primjer, mjenjač John Deere X590 poznat je po tome što zahtijeva stalne provjere i održavanje. Ostali dijelovi također mogu dovesti do komplikacija u John Deereu. Pogledajmo najčešće probleme i kako ih riješiti.

Motor

Motor traktora ne pali

Postoji nekoliko razloga zašto se motor X590 ne pokreće, uključujući nedostatak goriva ili staro gorivo, krhotine u sustavu goriva ili neispravnu svjećicu. Svaki problem zahtijeva drugačiji popravak, ali možda ćete morati proći kroz popis za rješavanje problema da biste pronašli problem. Evo kako se nositi s tim.

Rješenje

1. Dodajte ili promijenite gorivo

Prva stvar koju trebate provjeriti kada vaš John Deere traktor za travu ne pali je spremnik goriva. Pokušaj pokretanja kosilice s praznim spremnikom goriva često se može dogoditi nakon razdoblja neaktivnosti.

Razinu plina u spremniku možete provjeriti čistom šipkom za mjerenje razine ulja. Dodajte gorivo ako je spremnik prazan ili ispustite postojeće gorivo i dodajte svježi benzin ako u spremniku ima goriva, ali niste koristili kosilicu neko vrijeme.

Također biste trebali obratiti pozornost na vrstu goriva, pazeći da koristite ispravnu vrstu goriva.

2. Očistite ili zamijenite filter goriva

Prljav ili začepljen filter također može spriječiti paljenje motora. Filtar goriva nalazi se ispod haube traktora, u blizini spremnika goriva. Čišćenje bi moglo biti izazovno, ali možete kupiti John Deere kit za zamjenu filtra goriva kako biste ga zamijenili novim.

3. Provjerite svjećicu

Svjećica je mali uređaj koji isporučuje električnu struju iz sustava paljenja u komoru za izgaranje i proizvodi iskru koja pomaže zapaliti gorivo.

Svjećice zahtijevaju malo održavanja, ali njihov vrh s vremenom korodira. Kada se to dogodi, morate očistiti vrh ili ga zamijeniti novom svjećicom.

Osim svjećice, također provjerite podešavanje rasplinjača i po potrebi podesite vijak mješavine u praznom hodu.

Motor teško pali

Ako se motor pali, ali muku mučite da ga upalite, problem može biti uzrokovan prljavštinom u cijevima za gorivo, istrošenim rasplinjačem ili problemima s električnim spojem.

Rješenje

1. Očistite sustav goriva

Prljavština i krhotine u cijevima za gorivo mogu spriječiti glatko pokretanje motora. Trebali biste početi ispuštanjem starog goriva i punjenjem spremnika svježim benzinom.

Očistite ili zamijenite filtar za gorivo i neka sustav za gorivo očisti mehaničar kako bi bili sigurni da ste uklonili sve ostatke.

Osim spremnika goriva, filtera i crijeva, također provjerite i očistite rasplinjač sredstvom za čišćenje rasplinjača. Ako izgleda istrošeno, zamijenite dio novim.

2. Pregledajte svjećicu

Oštećena ili korodirana svjećica može spriječiti pokretanje motora odmah. Izvadite svjećicu i obrišite njen vrh papirnatim ručnikom. Ponovno ga instalirajte i pokušajte pokrenuti motor. Ako se i dalje borite, možda ćete ga morati potpuno zamijeniti.

3. Pregledajte električne priključke

Olabavljene žice ili pokvareni starter također mogu uzrokovati teško pokretanje (ili spriječiti da se motor uopće pokrene). Provjerite starter i zamijenite sve neispravne komponente. Također, provjerite električne spojeve i popravite ili zamijenite žice ako je potrebno.

Motor koji radi grubo

Glasni zvukovi, vibracije i sveukupni pad performansi simptomi su lošeg rada motora. Ove komplikacije u John Deereu često se događaju zbog oštećenih električnih spojeva, blokiranih rashladnih peraja ili zračnih filtara ili problema s paljenjem.

Rješenje

1. Očistite rebra za hlađenje i filtar za zrak

John Deere traktori su pouzdana vozila, a motor koji radi grubo je gotovo uvijek simptom začepljenih rashladnih rebara ili začepljenog filtra za zrak.

Skinite poklopac traktora i uklonite prljavštinu s rashladnih rebara. Također, pregledajte filtar za zrak i očistite ga ili promijenite ako je prljav.

2. Ispitajte paljenje i svjećicu

Ako ste očistili peraje i zamijenili filtar za zrak, ali kosilica i dalje ne radi, izvadite svjećicu i očistite je ili zamijenite. Isprobajte paljenje i vidite je li problem riješen. Ako nije, također provjerite sajlu gasa i po potrebi je popravite ili zamijenite.

3. Pregledajte električne priključke

Provjerite žice koje idu od startera do motora. Ako primijetite neispravne kontakte, popravite ih ili zategnite olabavljene žice.

Motor se zaustavlja

Vaš motor John Deere X590 mogao bi se zaustaviti ili pokvariti zbog neispravno podešenog rasplinjača ili neispravnog zračnog raspora zavojnice za paljenje.

Rješenje

1. Podesite karburator

  1. Podesite smjesu brzine u praznom hodu: Pronađite filtar za zrak na vrhu motora samohodne kosilice i uklonite ga. Pronađite vijak za podešavanje praznog hoda na rasplinjaču i okrećite ga odvijačem u smjeru kazaljke na satu dok njegova igla jedva dodirne sjedište. Sada okrenite vijak 1-1/2 okretaja suprotno od kazaljke na satu.
  2. Podesite smjesu velike brzine: Pronađite vijak za podešavanje velike brzine (nasuprot vijka za podešavanje praznog hoda). Pokrenite motor i ostavite ga da radi oko pet minuta, zatim okrenite vijak za veliku brzinu u smjeru kazaljke na satu dok igla jedva dodirne sjedište. Podesite ga okretanjem 1-1/4 okretaja suprotno od kazaljke na satu.
  3. Podesite spoj prigušnice: Pronađite spoj prigušnice na rasplinjaču; pomaknite gas u brzi položaj. Olabavite držač koji drži sajlu gasa na mjestu i pomičite sajlu prstima dok se ploča prigušnice na karburatoru ne zatvori. Zategnite nosač kako biste blokirali kabel u položaju. Provjerite podešavanje pomicanjem gasa nekoliko puta s brzog na spori i obrnuto. Ploča prigušnice treba se glatko otvarati i zatvarati.

2. Podesite zračni raspor indukcijskog svitka

Zračni raspor indukcijskog svitka postavlja ispravno vrijeme paljenja i općenito bi trebao biti između 0,006 i 0,014 cm. Podesite razmak okretanjem vijka za pričvršćivanje zavojnice i zamašnjaka da proširite ili zategnete razmak prema potrebi.

Pregrijavanje motora

Pregrijavanje je čest problem kod kosilica za vožnju i općenito se događa zbog pretjeranog opterećenja motora. Preopterećenje se može dogoditi kada, na primjer, kosilicu vozite kroz tešku, mokru travu nekoliko sati. Nepravilno postavljeni ventili također mogu uzrokovati probleme, ali motor se također može pregrijati zbog začepljenog ulaza zraka ili rashladnih rebara.

Rješenje

1. Smanjite opterećenje

Pravilno određivanje vremena košnje može vam pomoći da smanjite opterećenje motora. Kao pravilo, trebali biste izbjegavati košenje rano ujutro ili nakon kiše, kada je trava mokra. Neka se vaš travnjak osuši na suncu prije nego što ga pokosite.

Ako imate veliki travnjak, podijelite ga na dva ili tri dijela i kosite dio po dio, pustite da se motor potpuno ohladi prije košnje sljedećeg dijela.

Također biste se trebali pobrinuti da držite kosilicu na punom gasu tijekom cijele košnje. Ako se problem nastavi, možda ćete morati prilagoditi brzu brzinu praznog hoda.

2. Očistite prljave komponente

Blokirana rashladna rebra ili začepljen dovod zraka ne preopterećuju motor, ali mogu pridonijeti pregrijavanju.

Pregledajte rashladna rebra i ventil za usis zraka. Očistite peraje i zamijenite filter zraka ako je začepljen.

3. Provjerite razinu i kvalitetu ulja

Previše ili premalo ulja također može pridonijeti pregrijavanju motora. Pomoću šipke za mjerenje razine ulja provjerite razinu ulja i ispustite višak ulja ili dodajte još proizvoda ako je potrebno.

Kada provjeravate razinu ulja, također provjerite njegovu boju i viskoznost tako da pustite da kapne sa šipke za mjerenje. Ako je ulje tamne boje ili je previše viskozno, ocijedite ga i zamijenite svježim uljem.

Motor ne radi u praznom hodu

Ovaj problem gotovo uvijek uzrokuje labava ili istrošena svjećica.

Rješenje

Pristupite svjećici i provjerite njezinu zategnutost. Zategnite ga ako je labav ili ga potpuno uklonite ako je tijesan. Provjerite svjećicu i zamijenite je ako je istrošena.

Lupanje motora

Dok vas motor koji kuca može zabrinjavati, problem je često rezultat nepravilne potrošnje goriva, preopterećenja motora ili netočnih podešavanja.

Rješenje

1. Zamijenite gorivo

Ustajalo gorivo ili korištenje neodgovarajuće vrste goriva može uzrokovati lupanje motora. Ispraznite gorivo iz spremnika i zamijenite ga svježim benzinom.

2. Smanjite opterećenja motora

Koristite gornje savjete kako biste smanjili opterećenje motora.

3. Podesite različite komponente

Ako se problem nastavi, nastavite s provjerom sljedećih komponenti i izvršite potrebna podešavanja:

  • Brzina motora: Podesite je ako je preniska
  • Provrt cilindra i prstenovi: Zamijenite istrošene komponente
  • Zazor ventila: Po potrebi prilagodite zazor
  • Klipnjače: Zategnite ili popravite labave ili istrošene šipke
  • Rebra za hlađenje: Očistite ako su prljava
  • Razina ulja: Dodajte ulje po potrebi

Motor se odbija

Motor se zapali kada se izgaranje odvija izvan cilindara za izgaranje motora. Ovisno o tome koliko je problem ozbiljan, mogli biste potrošiti puno goriva ili zauvijek oštetiti motor. Glavni krivci su karburator ili ventili motora.

Rješenje

Kako biste spriječili povratno paljenje motora, morate namjestiti vijak smjese u praznom hodu rasplinjača i prilagoditi ili promijeniti prigušnicu. Možda ćete također morati prilagoditi zračni raspor indukcijskog svitka i zazor ventila. Ako motor i dalje radi, dajte kosilicu na servis kod mehaničara.

Gubitak snage

Ako kosilica snažno krene, ali usput počne gubiti snagu, trebali biste provjeriti pumpu za gorivo, rasplinjač ili regulator. Pokvaren motor također može uzrokovati ovaj problem.

Rješenje

1. Pregledajte filtar zraka i razinu ulja

Rješavanje problema samohodne kosilice koja gubi snagu trebalo bi započeti općim pregledom filtara i razine ulja.

Začepljeni filtri mogu uzrokovati pregrijavanje motora i gubitak snage. Previše ulja može imati isti učinak. Oba problema je lako riješiti: morate promijeniti filtar zraka ili ispustiti višak ulja.

2. Pregledajte pumpu za gorivo i rasplinjač

Pokvarena pumpa za gorivo teško će isporučiti dovoljno goriva u motor, pa je sljedeća stvar koju treba provjeriti izlaz pumpe za gorivo. Zamjena pumpe za gorivo može zahtijevati pomoć profesionalnog mehaničara, ali je jeftinija od novog motora ili nove samohodne kosilice.

Karburator također može biti uzrok. Začepljeni prolazi mogu spriječiti ulazak goriva u cilindre za izgaranje. Srećom, začepljen rasplinjač lako je očistiti sredstvom za čišćenje rasplinjača. Raspršite dovoljno proizvoda kroz prolaze rasplinjača dok ne uklonite svu prljavštinu i čisti proizvod ne počne curiti iz rasplinjača.

3. Pregledajte regulator i motor

Regulator samohodne kosilice svojevrsni je sustav tempomata koji detektira promjene u opterećenju i prema tome prilagođava gas. Ako regulator ne otkrije promjene opterećenja, vozilo bi moglo izgubiti snagu kada se opterećenje poveća.

Ovu komponentu trebao bi testirati mehaničar i prilagoditi je ako je potrebno. Isto tako, mehaničar bi trebao pregledati motor ako sumnjate da je pokvaren.

Motor troši previše goriva

Nepravilno podešavanje plovka rasplinjača ili neispravno postavljanje sajle prigušnice također može povećati potrošnju goriva.

Rješenje

Ovo je jedan od problema koje je najlakše riješiti – sve što trebate učiniti je podesiti plovak rasplinjača okretanjem vijka plovka u smjeru kazaljke na satu ili suprotno od njega kako biste ga zategnuli ili olabavili. Također biste trebali provjeriti i prilagoditi spoj prigušnice kako je gore objašnjeno.

Iz motora izlazi crni dim

Iako crni dim koji izlazi iz kosilice izgleda loše, to općenito ne ukazuje na ozbiljan problem. Vjerojatno ćete to moći popraviti promjenom filtra za ulje ili zrak.

Rješenje

1. Pregledajte i promijenite filtre i ulje

Najvjerojatniji krivac za crni dim je prljav filter zraka ili previše ulja. Pregledajte filtar zraka i zamijenite ga novim ako je prljav. Ako je filtar za zrak čist, provjerite razinu ulja i po potrebi ispustite višak ulja. Ako je ulje prljavo, zamijenite ga svježim uljem.

2. Podesite spoj prigušnice

Nepravilno podešavanje poluge prigušnice može samo djelomično zahvatiti prigušnicu. Višak goriva i ulja mogao bi stvoriti crni dim. Riješite problem podešavanjem poluge prigušnice.

Električni

Starter ne okreće motor

Samohodne kosilice John Deere X590 imaju električni starter koji šalje električnu struju na svjećicu i pali motor kada okrenete ključ. Neispravan starter, pokvareni osigurač ili korodirani kontakti mogu ometati proces i spriječiti pokretanje motora.

Rješenje

1. Provjerite bateriju

Ponekad je razlog zašto starter ne radi neispravan akumulator. Provjerite bateriju voltmetrom i ako očita ispod 12,4 volta, napunite je ili zamijenite.

2. Provjerite starter i priključke

Da biste provjerili starter, morate ga skinuti s kosilice i testirati s pojačivačem baterije. Šuškavi zvuk, ali bez okretanja, znači da je potrebna zamjena.

Ako se starter vrti, ali je prljav ili zarđao, očistite ga. Također biste trebali pregledati kontakte terminala i očistiti ih od hrđe i korozije.

3. Ispitajte prekidač za paljenje

Također biste trebali testirati prekidač za paljenje multimetrom. Ako je vrijednost otpora veća od 0,01, zamijenite sklopku novom.

Baterija se ne puni

Neispravan akumulator neće napajati prekidač za paljenje ili druge električne komponente kosilice za travu.

Rješenje

Jedino rješenje za ovaj problem je zamjena stare baterije novom.

Svjetla ne rade

Neispravno osvjetljenje nije razlog za brigu. Najvjerojatniji krivci su žice rasvjete ili same žarulje.

Rješenje

1. Zamijenite žarulje

Pristupite prednjim svjetlima ispod haube i uklonite ih. Testirajte svaku žarulju posebno i provjerite radi li. Zamijenite ih novima ako nisu.

2. Ispitajte krug

Ako svjetla dobro rade, provjerite ožičenje. Zategnite sve labave žice ili zamijenite polomljene.

Košnja

Žlijeb za pražnjenje začepljen

Začepljen žlijeb za pražnjenje mogao bi se činiti kao noćna mora, ali ovaj problem košnje lakše je riješiti nego što mislite. Dobre prakse košnje često mogu riješiti problem.

Rješenje

1. Podesite brzinu košnje

Vožnja JD-a velikom brzinom može začepiti žlijeb za pražnjenje jer vozilo ne može na vrijeme zbrinuti ostatke. Brzina košnje ne smije prelaziti 4-8 kmh, ovisno o vrsti trave i terenu.

2. Podesite visinu rezanja

Osim brzine, visinu rezanja također trebate prilagoditi vrsti trave. Prekratko rezanje trave obično će začepiti žlijeb.

Parcele nepokošene trave

Začepljen žlijeb za pražnjenje često dovodi do neravnomjerno pokošene trave s mrljama nepokošene trave. Ostali razlozi uključuju neispravne oštrice ili punu vrećicu za pražnjenje.

Rješenje

1. Naoštrite oštrice

Noževi kosilice često su krivi kada se trava neravnomjerno pokosi. Pregledajte oštrice i naoštrite ih. Ako ih kamenje ili druge prepreke oštete, zamijenite ih novim oštricama.

2. Očistite kućište

Prljava ploča može utjecati na kvalitetu košnje čak i ako su oštrice oštre. Operite kućište vrtnim crijevom nakon svake upotrebe kako biste spriječili problem.

3. Ispraznite vreću za sakupljanje

Ako koristite vreću za skupljanje pokošene trave, imajte na umu da kosilica može prestati kositi travu kada se vreća napuni. Provjerite vrećicu ako primijetite neizrezane mrlje i po potrebi je ispraznite.

4. Poravnajte kućište kosilice

Još jedan razlog za neravnomjerno pokošenu travu je neravna paluba. Provjerite razinu palube pomoću mjerača i prilagodite je ako je potrebno.

Klizni pogonski remen

Glavni razlog proklizavanja pogonskog remena je istrošenost ili oštećenje remena. Još jedan čest problem je nepravilna napetost remena, ali prljavština u ušcima također može uzrokovati njegovo proklizavanje.

Rješenje

1. Očistite snopove

Prljavština u koturovima može se nakupiti i izgurati remen iz remenica. Pravilno održavanje kosilice i njezino redovito čišćenje ključno je za sprječavanje ovog problema.

2. Podesite napetost remena

Nepravilna napetost remena još je jedan čest problem. Možete ga zategnuti pomoću kabela za podešavanje.

3. Zamijenite remen

Ako je remen star i istrošen, podešavanje sajle možda neće pomoći. U tom slučaju morate skinuti stari remen i zamijeniti ga novim.

Pretjerane vibracije kosilice

Dva su glavna razloga zašto kosilica može pretjerano vibrirati: problemi s pogonskim remenom ili nepravilno balansiranje noževa.

Rješenje

1. Poravnajte oštrice

Provjerite udaljenost između noževa i tla pomoću mjerača. Ako su prednji i stražnji dio oštrica neporavnati, podesite razinu kako biste ih uravnotežili.

2. Provjerite pogonski remen

Istrošeni pogonski remen također može uzrokovati pretjerane vibracije, ali problem može biti i neporavnatost remena i remenice. Po potrebi poravnajte ili zamijenite remen.

Oštrice režu pre nisko

Skidanje trave može rezultirati vrlo neprivlačnim travnjakom. Češće nego ne, problem je visina rezanja ili savijeni noževi. Međutim, ispuhane gume također mogu biti krivac.

Rješenje

1. Podesite visinu rezanja

Prenisko postavljena visina rezanja je glavni razlog za skidanje trave. Provjerite preporučenu visinu rezanja za vrstu trave koju imate i provjerite jeste li postavili ispravnu visinu kada kosite travnjak.

2. Napumpajte gume

Ako je visina rezanja ispravno postavljena, ali košnja travnjaka i dalje rezultira skalpiranjem, možda ćete morati napumpati gume kosilice. Provjerite tlak u gumama i po potrebi ih napumpajte.

3. Zamijenite oštećene oštrice

Savijene oštrice također mogu biti razlog za ljuštenje travnjaka. Provjerite oštrice; ako su savijeni ili oštećeni, zamijenite ih novima.

Neravnomjeran rez

Tupi noževi, neravnomjeran tlak u gumama ili neravna ploča mogu rezultirati neravnim rezovima.

Rješenje

1. Naoštrite oštrice

Provjerite oštrinu oštrica i naoštrite ih ako je potrebno. Ako su oštrice jako tupe i istrošene, zamijenite ih novim oštricama.

2. Podesite tlak u gumama

Neravnomjeran tlak u gumama može uzrokovati da jedna strana kosilice bude bliže tlu od druge. Problem je lako riješiti jednostavnim podešavanjem tlaka u gumama.

3. Podesite razinu kućišta

Još jedna stvar koju treba provjeriti je razina reznog kućišta. Koristite mjerač za mjerenje udaljenosti od tla do kućišta na svim stranama palube. Namjestite u skladu s time da ga izravnate. Dok ste već kod toga, također provjerite valjke na kućištu i uvjerite se da su ispravno podešeni.

Rješavanje problema X590

Sustav X590 može predstavljati sve gore navedene probleme, ali neki su kvarovi češći od drugih. Provjerimo ih i vidimo kako ih popraviti ako vaš John Deere radi loše.

Vibracije

Vibracije su uobičajena pojava u većini John Deere traktora. Općenito su uzrokovani istrošenim ili oštećenim pogonskim remenom ili oštećenim noževima.

Dijagnoza

Pregledajte pogonski remen, tražeći znakove istrošenosti. Ako je pogonski remen oštećen, morate ga zamijeniti. Također, pregledajte oštrice za rezanje i provjerite jesu li labave ili neuravnotežene.

Popravak

Zamijenite pogonski remen:

  1. Uklonite kosilicu tako da je odvojite od glavnog tijela traktora.
  2. Otpustite držače remena i skinite remen s remenice motora (kolotur spojen na pogonsko vratilo).
  3. Snimite položaj remena na palubi, zatim ga skinite s remenica palube.
  4. Upotrijebite snimku za postavljanje novog remena na remenice palube i provucite ga kroz držač remena.
  5. Gurnite kosilicu ispod kosilice i ponovno je spojite, zatim zakačite remen za remenicu motora.

Zamijenite neispravne oštrice:

  1. Uklonite platformu tako da je odvojite od glavnog tijela traktora.
  2. Okrenite špil naopako.
  3. Uklonite stare oštrice tako da odvrnete vijke koji ih drže na mjestu.
  4. Zamijenite ih novim noževima, a zatim ponovno postavite ploču.
  5. Upotrijebite mjerač za provjeru ravnoteže oštrice i prilagodite je ako je potrebno.

Kosilica se neće pomaknuti

Motor koji se pali, ali kosilica koja se ne pomakne bez obzira na to zvuči kao noćna mora, ali problem je općenito lako dijagnosticirati i riješiti.

Dijagnoza

Započnite s provjerom parkirne kočnice i provjerite je li otpuštena. Premosni ventil bi također mogao biti aktiviran ili mjenjač ima premalo ili previše ulja.

Popravak

Nakon što dijagnosticirate problem, problem je lako riješiti. Ako je parkirna kočnica blokirana, otpustite je. Deaktivirajte premosni ventil ako je potrebno. Ako ste otkrili nisku ili previsoku razinu ulja, dodajte ulje ili ga malo ispustite.

Savjeti za produljenje životnog vijeka JD kosilica

Uz odgovarajuću njegu i održavanje, očekivani životni vijek John Deere samohodne kosilice je 20 ili više godina. Ključ dugog životnog vijeka je rješavanje svih problema što je brže moguće nakon što ih primijetite. Evo nekoliko savjeta za održavanje:

Nakon što prvi put pokrenete kosilicu, podmažite vretena i okretne točke.

  • Očistite područje palube nakon svake uporabe kako biste spriječili začepljenje žlijeba za pražnjenje ili oštećenje noževa i palube.
  • Provjerite sigurnosni žlijeb i podmažite vreteno i okretne točke svakih 25 sati rada (otprilike dva puta godišnje).
  • Provjerite razine ulja, zamijenite filtre za zrak i gorivo i očistite rebra za hlađenje svakih 50 sati rada (otprilike jednom godišnje). Jednom godišnje trebate zamijeniti i svjećicu.
  • Za hibernaciju kosilice ispustite gorivo i zamijenite rabljeno ulje novim. Podmažite sve komponente i očistite rasplinjač ako je potrebno. Ne zaboravite dodati gorivo kada prvi put palite kosilicu u toploj sezoni.

Zaključak

John Deere samohodne kosilice nisu baš sinonim za probleme, ali tu i tamo se mogu pojaviti problemi. Nadamo se da vam ovaj vodič može pomoći u rješavanju problema s vašim vozilom i riješiti sve probleme u tren oka.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.