Pokretanje tvrtke za njegu travnjaka uvijek je pametna ideja jer bez obzira na to gdje živite, ovo je posao koji može zaraditi bez obzira na to koliko drugih tvrtki za njegu travnjaka postoji.
Istina je da mnogi ljudi radije plaćaju nekome da se brine za njihov travnjak umjesto da sami obave posao, tako da vam sigurno nikada neće biti potreban posao.
Čak i ako koristite jeftinu metodu oglašavanja kao što je dijeljenje letaka, uskoro ćete imati više posla nego što znate što učiniti, ali jedno pitanje koje svi vlasnici tvrtki imaju je, kako da nazovem svoj novi posao?
Evo nekoliko savjeta koji će vam olakšati smišljanje savršenog naziva tvrtke.
Prvo smislite riječi koje želite prenijeti potencijalnim kupcima kada čuju vaše ime.
Riječi bi trebale opisivati ne samo samu poslovnu uslugu, već i osjećaje koje će ljudi doživjeti nakon što iskoriste vaše usluge.
Zapišite što više ovih riječi možete. Kada ste gotovi, pregledajte popis i izbacite neke od riječi koje ste odlučili ne koristiti.
Možda čak želite pričekati 24 sata za ovaj korak kako biste se mogli malo bolje koncentrirati na popis.
Zatim biste trebali pitati obitelj i prijatelje koje bi riječi smislili kada bi sastavljali ovaj popis.
Nakon što ste suzili riječi na razuman broj, tada možete početi stvarati naziv za svoju tvrtku.
Pokušajte zapamtiti sljedeće savjete:
- Nemojte smišljati ime koje je preslatko ili smiješno.
- Neka bude jednostavno i ne uključuje previše riječi.
- Izgovorite naslov naglas kako biste bili sigurni da riječi dobro zvuče i izgledaju.
- Nemojte koristiti nikakve kratice ako možete pomoći.
- Nemojte koristiti generičke pojmove; drugim riječima, budite konkretni.
Vaš bi cilj trebao biti osmisliti ime koje je dovoljno jedinstveno da bude nezaboravno, ali ne toliko smiješno da vas potencijalni kupci ne shvate ozbiljno.
Korištenje igara riječi je u redu sve dok ime ne ispadne previše sumorno ili smiješno.
Ključni zaključak: Više od riječi, želite da naziv vaše tvrtke oslikava dojam, sliku ili osjećaj, po mogućnosti osjećaj koji će dobiti nakon korištenja vaših usluga.
Završne misli
Dobra vijest je da postoji mnogo riječi koje možete upotrijebiti u nazivu svoje tvrtke koje će vašim potencijalnim klijentima dati pravi dojam o tvrtki.
Ovo nije odluka koju treba uzeti olako, pa svakako odvojite vrijeme i smislite najbolje moguće ime kako bi vas potencijalni klijenti pomislili kada budu trebali ove usluge.
Uostalom, nadamo se da ćete ovaj posao imati još jako dugo, a posljednje što želite je smisliti ime zbog kojeg ćete u budućnosti požaliti.
Trenutno se čita:
Travnjak
Kada primijeniti organsko gnojivo na travnjak? Savjeti
Uncategorized
5 mikrozelenja koje ponovno izraste nakon rezanja
Travnjak Uncategorized
Kako održati travnjak zdravim nakon košenja?
Kukci i štetočine
Kako žabe pronalaze ribnjake? (Što ih privlači vašem ribnjaku)
Uncategorized
Što učiniti ako je vaš visokotlačni perač “poplavljen”
Uncategorized
Vještine za domaćinstvo koje treba naučiti – što trebate znati
Kosilice Uncategorized
Kako instalirati stanicu za punjenje robotske kosilice?
Visokotlačni perači
Može li se obrađeno drvo prati visokotlačnim čistačem?