Glavnih 7 razloga zašto se kosilice zapale

Požar koji izbija u kosilici je situacija kojoj se nitko ne bi veselio. Jedini mogući lijek je spriječiti izbijanje požara. U ovom postu na blogu raspravljat ćemo o najčešćim razlozima zašto se kosilice zapale, zajedno s nekim koracima i lijekovima za sprječavanje da se kosilica zapali.

Najvažniji razlozi zašto se kosilice zapale su:

  • Opasnosti od goriva
  • Suha trava zaglavi u kućištu kosilice
  • Metalne oštrice udaraju u stijene
  • Visoka trava
  • Pare goriva oko vrućeg prigušivača
  • Propuštanje plinskog poklopca ili neuredno dolijevanje goriva
  • Kratki spoj na pločici

Pomaknite se dalje kako biste pročitali detaljne razloge i metode prevencije.

1. Opasnosti od goriva:

Jedan od najčešćih uzroka požara kosilice je kada dopunite gorivo ili ulje u vrlo vrući motor koji je dugo bio u uporabi. Njegov prigušivač može zapaliti pare i zapaliti vašu kosilicu. Morate napuniti plin i provjeriti razinu ulja prije nego počnete kositi travu.

Ako ostanete bez goriva tijekom košnje trave, prije nego što ga napunite, pustite kosilicu da se ohladi barem pola sata. Nakon ponovnog punjenja goriva ili ulja, obrišite svu prolivenu količinu. Nikada nemojte spremati spremnik benzina u blizini kosilice.

Nikada ne palite cigaretu dok dolijevate gorivo ili ulje u svoju kosilicu. Provjerite je li vaša kosilica pohranjena dalje od vašeg vanjskog roštilja.

2. Suha trava zaglavi u kućištu kosilice:

Vaša se kosilica može zapaliti kada su vremenski uvjeti vrlo vrući. Kada je trava suha, skuplja se u kućištu kosilice, što povećava rizik od zapaljenja. Kada se suha trava nakupi u vašoj kosilici, ona ulazi u prigušivač, koji se može zapaliti, zatim ispasti i zapaliti cijelo polje.

Stručnjaci za požare preporučuju navlaženje područja ako namjeravate kositi suhu travu ili češljati po vrućem sunčanom danu. Također se preporučuje košnja rano ujutro kada je razina vlažnosti veća. Dobro je izbjegavati košnju za suhih, vrućih i vjetrovitih dana.

Počnite kositi oko svog travnjaka i stvorite prepreku za košnju u suhim i vrućim vremenskim uvjetima pogodnim za požar. Na taj način možete spriječiti požar jer je stvorena barijera. Također je dobra ideja servisirati vašu kosilicu u proljeće, rano ljeto, jesen ili između njih, jer su temperatura i vlažnost dovoljno povoljni da spriječe požare.

3. Metalne oštrice udaraju u stijene:

Oštrica vaše kosilice vrti se vrlo velikom brzinom, a ako udari o kamen ili panj drveta, izazvat će iskru i zapaliti osušenu travu. Još gore, oštrica sama može odletjeti.

Postoji pet stvari koje uvijek morate izbjegavati jer u protivnom oštrice vaše kosilice postaju opasne.

  1. Ako oštrite oštrice svoje kosilice previše puta, one postaju tanke, istrošene i slabe. Ako ih slučajno udarite o kamen ili panj, oštrice će se odvojiti i ozlijediti vas.
  2. Ako su oštrice vaše kosilice savijene, neće biti u ravnoteži. Oni će skalpirati vaš travnjak i oštetiti vaše ležajeve.
  3. Ako su noževi vaše kosilice slomljeni, postoji opasnost da se potpuno slome i ozlijede vas. Također nisu u ravnoteži i vjerojatno će vam pokvariti orijentaciju.
  4. Ako su noževi vaše kosilice napuknuti, mogu odletjeti ako nenamjerno udarite u kamen ili panj, uzrokujući materijalnu štetu ili ozlijeđeni.
  5. Ako promijenite oštrice svoje kosilice i zanemarite stroge sigurnosne standarde koje poštuje proizvođač, izloženi ste riziku od osobne ozljede, materijalne štete, pa čak i smrti.

4. Trava je ostavljena da raste previsoko:

Visoka trava stvara otkose i čestice koje će letjeti iznad platforme vaše kosilice i doći u dodir s njezinim najtoplijim dijelovima, poput prigušivača. Mogu ući u ventilatore za hlađenje i doći do najtoplijih dijelova motora, uzrokujući paljenje. Poljska trava potpuno je drugačija od trave na travnjaku.

Trava će rasti brže i više, čak i više od platforme vaše kosilice. Postaje suha samo na vrhu, dok vaša travnjačka trava prestaje rasti više kada se osuši u ekstremnim vremenskim uvjetima. Ako dopustite da vaša poljska trava izraste previsoko, morate potražiti stručnu pomoć da je pokosite kako biste spriječili požar.

“Standardna kosilica nije namijenjena za košnju polja”, rekao je šef vatrogasne službe Haddama Sam Baber. “Suha se trava nakuplja u kućištu kosilice i dospijeva u njen prigušivač gdje se može zapaliti, ispasti i zapaliti cijelo polje.” Ako se ne koristi ispravno, dodao je Baber, kosilica za travu na guranje jednako je opasna kao i kosilica za vožnju.

“Ako imate visoke vlati trave, a vatra upravo počinje i gori tik do zemlje, prvo će spaliti donji dio trave, a stabljike trave će pasti prema plamenu”, rekao je g. Jon Skinner, koji nadzire istragu požara i sanaciju za savezni ured za upravljanje zemljištem. “Ali ako vatra para tu travu, prvo će spaliti vrhove te trave.”

5. Pare goriva oko vrućeg prigušivača:

Pare goriva skupljaju se u vreli prigušivač i zapale se. “Najveći savjet je da ga isključite i ostavite da se hladi najmanje dvije do tri minute”, rekao je kapetan vatrogasne postrojbe Springfield Paul Byers. “Benzin ima vrlo nisko plamište, a motor je topliji od tog plamišta i ako ga ulijevate i poprskate ga po auspuhu ili glavi motora, dovoljno je da se zapali i izazove požar. tamo.”

Čak i nakon nekoliko sati nakon što je vaša kosilica bila isključena, njezin senzor topline pokazuje temperaturu prigušivača blizu dvjesto stupnjeva. Motor vaše kosilice stvara mnogo topline. Ako motor ne može ispravno raspršiti tu toplinu, postoji opasnost od eksplozije.

Motor vaše kosilice ima rebra za hlađenje ulivena u blok. Kosi trave, prašina i krhotine mogu začepiti njegove peraje i djelovati poput pokrivača, zadržavajući previše topline blizu motora. Plastično kućište ili pokrov koji pokriva gornji dio vaše kosilice također može zadržati mnogo prašine, dovoljno da pregrije motor.

6. Propuštanje plinskog čepa ili neuredno dolijevanje goriva:

Najvjerojatniji uzrok pregrijavanja motora vaše kosilice je nepropusna brtva u rasplinjaču. Propuštena brtva ima iste učinke kao i siromašna mješavina goriva i zraka. Propuštena brtva će stvoriti otvor koji propušta gorivo unutra i zrak izlazi, što dovodi do siromašne mješavine.

Ako slučajno prolijete malo benzina na travu, nemojte kositi tu travu dok se svo gorivo ne osuši, jer ga motor ili prigušivač mogu zapaliti. Gorivo uvijek dolijevajte na tvrdom podu. Ispod stavite plastičnu posudu za prikupljanje eventualnog prolijevanja.

Propuštanje zraka uzrokuje da motor vaše kosilice uvlači previše vanjskog zraka. To smanjuje omjer benzina i zraka. Kada se motor pregrije, njegovi dijelovi se šire, a svi mali razmaci postaju veliki.

Cijev za gorivo kosilice može se lako odvojiti od izlaza plastičnog spremnika goriva, što može dovesti do ozbiljnog rizika od požara. Kako biste izbjegli da se to dogodi, morate koristiti zamjenske otvore spremnika za gorivo koji su redizajnirani s velikim šiljcima namijenjenim sigurnijem držanju cijevi za gorivo.

7. Kratki spoj na pločici:

Kratki spoj je abnormalna veza između dva čvora električnog kruga koji su namijenjeni za različite napone. To rezultira oštećenjem kruga, eksplozijom ili izbijanjem požara. Uobičajeni tip kratkog spoja događa se kada su pozitivni i negativni terminali baterije spojeni vodičem niskog otpora, poput žice.

U hodnoj ili gurajućoj kosilici, nenamjerni kratki spojevi obično nastaju kada se izolacija žice pokvari ili kada se ubaci drugi vodljivi materijal, dopuštajući da naboj teče drugačijim putem od predviđenog.

Kada oštećena prigušnica unutar rasplinjača vaše električne kosilice ostane zatvorena umjesto da se otvori čak i nakon pokretanja motora, to rezultira preplavljenim motorom kojem je prijeko potrebno malo zraka za disanje. Neki rasplinjači kosilica imaju elektronički solenoid koji im pomaže u radu.

Ako se solenoid vaše kosilice pokvario, motor će se pregrijati, što će na kraju rezultirati plamenom. Motore kosilica može biti teško dijagnosticirati kada je u pitanju temperatura. Morate obratiti posebnu pozornost na mjerač za nadzor temperature kako biste izbjegli katastrofalno izgaranje motora.

Zapovjednik vatrogasaca Mike Harris rekao je da morate biti spremni prije nego krenete, čak i ako vaše proljetno čišćenje ne uključuje kontrolirano opeklinu. “Morate izgraditi protupožarni pojas, imati dostupnu vodu, držati gomile malima i paziti na vjetar”, savjetovao je Harris. “Nije potrebno puno za nošenje malog, kontroliranog spaljivanja kroz vegetaciju. Vidimo to svake godine.”

Kako biste spriječili pregrijavanje, motor vaše kosilice morate održavati čistim i urednim. Prašina, prljavština, krhotine i suha trava mogu ući u njegove ventilacijske otvore i blokirati dovod zraka, što znači da hladan zrak ne može teći do motora i hladiti ga. Pomoglo bi ako redovito skidate kućište svoje kosilice kako biste očistili svu prašinu, prljavštinu, ostatke i suhu travu nakupljenu unutar nje.

Morate upotrijebiti udare komprimiranog zraka, četkicu za zube i usisavač kako biste uklonili tvrdokorne, ljepljive otpatke, ptičji izmet itd. Ako vam raspored ne dopušta obavljanje ovog održavanja, morate potražiti profesionalnog mehaničara pomoći da to redovito čini za vas.

Sljedeći korak kako biste spriječili da se vaša kosilica zapali je provjera razine ulja. Kritično niska razina ulja znači da mazivo ne cirkulira pravilno kroz motor kosilice, što znači da se stvara veliko trenje. Rezultat trenja je zagrijavanje. Kako biste spriječili da se trenje zapali, morate ugasiti motor, odspojiti svjećicu, zatim pustiti motor da se hladi najmanje pola sata, sada možete dodati dovoljno ulja da se razina podigne na dovoljnu i sigurnu točka.

Još jedan najvažniji korak za sprječavanje požara vaše kosilice je provjera rashladnih rebara i poklopca za bilo kakva oštećenja.

I rebra za hlađenje i plašt namijenjeni su odvođenju topline motora u struju zraka. Ako postoje bilo kakve pukotine na rebrima za hlađenje ili poklopcu, oni neće moći odvesti toplinu od motora, što u konačnici povećava opasnost da se vaša kosilica zapali.

Sljedeći korak je provjera mješavine goriva i zraka. Ako je smjesa siromašna, to znači da u komori za izgaranje vaše kosilice ima više zraka nego što je uobičajeno. Više zraka dovodi do detonacije goriva umjesto njegovog izgaranja, što stvara previše topline. To možete popraviti podešavanjem rasplinjača za smjesu koja ima više goriva.

Kako biste spriječili da se vaša kosilica zapali, morate:

  • Provjera ulja: Provjerite razinu ulja nakon pet sati korištenja.
  • Promjena ulja: Zamijenite ulje nakon pedeset sati uporabe.
  • Zamijenite uljnu pjenu nakon dvadeset pet sati korištenja.
  • Zamijenite linijski filter goriva nakon pedeset sati korištenja.
  • Zamijenite svjećicu nakon sto sati korištenja.
  • Očistite rashladni sustav nakon sto sati korištenja.
  • Očistite komoru za izgaranje nakon sto do tri stotine sati korištenja.
  • Provjerite hvatač iskri nakon pedeset sati uporabe.

Petnaest stvari koje NIKADA ne smijete učiniti:

  • Odvodni žlijeb: nikada ne usmjeravajte odvodni žlijeb kosilice prema vašem domu, djeci, kućnim ljubimcima, ulici, građevinama ili vozilima.
  • Dodatni jahač: Nikada nemojte dopustiti dodatnog jahača na vašoj kosilici.
  • Obrnuti smjer: Nikada ne kosite samohodnom kosilicom u obrnutom smjeru osim ako je to apsolutno neophodno.
  • Bez nadzora: Nikada ne ostavljajte uključenu kosilicu bez nadzora.
  • Sigurnosne kontrole: Nikada ne mijenjajte, zaobilazite, odspajajte, dirajte ili uklanjajte sigurnosne kontrole.
  • Naginjanje: Nikada nemojte naginjati pokretnu kosilicu za travu, pazite da joj sva četiri kotača budu na tlu.
  • Kiša: Nikada nemojte koristiti električnu kosilicu za vrijeme kiše ili za košenje mokre trave.
  • Produžni kabel: Nikada nemojte koristiti pohabani produžni kabel.
  • Ispod platforme: Nikada ne stavljajte ruke ili noge ispod platforme vaše kosilice.
  • Djeca i kućni ljubimci: Nikada ne dopustite djeci ili kućnim ljubimcima da izađu na travnjak dok vi kosite travu. Nikad ne pretpostavljajte da će djeca ostati tamo gdje ste ih zadnji put vidjeli.
  • Punjenje goriva u zatvorenom prostoru: Nikada nemojte puniti gorivo u spremnik benzina u zatvorenom prostoru ili spremati spremnik benzina u zatvorenom prostoru. Nikada ne dodajte više goriva nego što možete potrošiti unutar dva tjedna.
  • Spremnik plina: Nikada ne spremajte svoju kosilicu ili spremnik benzina u blizini otvorenog plamena, kontrolnog svjetla kotla za vodu ili iskre.
  • Dopunjavanje plina: Nikada nemojte dopunjavati svoje spremnike benzina na krevetu vašeg kamiona s plastičnom podlogom za krevet ili unutar bilo kojeg vozila.
  • Poklopac plina: Nikada ne skidajte poklopac plina niti dodajte gorivo dok motor vaše kosilice još radi. Nikada nemojte prepuniti njegov spremnik goriva.
  • Visoka trava, vrući ispuh: Nikada ne skrećite s ceste u grmlje ili suhu travu svojom kosilicom za travu jer će se vruće ispušne cijevi i prigušivač zapaliti.

Pet stvari koje biste UVIJEK trebali učiniti:

  • Sigurnosne upute: Uvijek pročitajte, razumite i slijedite sve sigurnosne upute navedene u vašem korisničkom priručniku.
  • Zatvoreni spremnik plina: Uvijek skladištite svoj benzin u zatvorenom spremniku s oznakom CSA, FM ili UL.
  • Hvatač iskri: uvijek provjerite imate li ispravno ispravan hvatač iskri na vašoj kosilici s benzinskim pogonom.
  • Mobitel: Uvijek neka vam mobitel bude pri ruci.
  • Spremnik za plin nije u blizini: Prije punjenja uvijek postavite spremnik za benzin na tlo dalje od svojih vozila.

Zaključak

Za kraj ovog bloga, rekao bih da se nesreće i požari događaju zbog nemara operatera. Ako pročitate, razumijete, zapamtite i slijedite sve sigurnosne upute proizvođača vaše kosilice, nikada se nećete suočiti s katastrofalnim požarom. Kako biste zaštitili sebe, svoje voljene i svoju dragocjenu imovinu, uvijek morate biti vrlo oprezni i posebno pažljivi dok rukujete bilo kojom kosilicom.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.